Wednesday, May 11, 2016

SUDAHLAH BIADAP, BERNIAT JAHAT DAN CUBA MENCETUSKAN PROVOKASI DENGAN AMBULANS PEMBAWA PESAKIT!!!



10th May 2016 @ 1100Hrs

Lebuhraya Sultan Iskandar/Mahameru (Depan Muzium Negara)
Sewaktu ambulans Global Pro Medic yang dalam perjalanan untuk mengambil pesakitdi dengan menggunakan Siren,Sebuah kereta Proton Iswara Putih No Pendaftaran WDU 8961 yang dipandu oleh (1) Lelaki Cina telah gagal memberi laluan kepada ambulans.

Pemandu ambulans telah bertindak membunyikan Hon tetapi tidak diendahkan oleh pemandu Iswara tersebut dan enggan menukar lorong ke kiri untuk memberi laluan kepada ambulans.Sewaktu pemandu bertindak untuk memotong dari sebelah kiri,

Pemandu Iswara telah menekan brek secara mengejut (Diyakini dengan niat untuk menyebabkan kemalangan) yang menyebabkan pemandu ambulans GPM terpaksa membrek secara mengejut dan mengakibatkan seorang Jururawat yang duduk dibahagian belakang terjatuh.


Kejadian ini turut disaksikan oleh pengguna jalan raya yang lain dan seorang pemandu Iswara Aeroback Hitam telah bertindak mengarahkan kenderaan tersebut berhenti.Pemandu Iswara Putih tersebut turut menghimpit kenderaan Iswara Aeroback tersebut.

Selepas ditahan ditengah2 lebuhraya.Pemandu Iswara Putih dengan angkuh berkata dia tak takut,dan tidak hairan jika kami ingin membuat laporan polis dan turut menyalahkan ambulans jika ambulans melanggar kenderaanya dari belakang.

7 comments:

Anonymous said...

Bangsa laknatullah...nak buat macamana? Kalo ambulans tu dalam perjalanan nak pi angkut atok nenek si laknat ni, kan bagus!

Anonymous said...

Mmg terang2 komunis. Klau saudaramara dia yg sedang sakit d dlm ambulan itu mcm mana. Melalak oik oik mcm babi bandar...celik lebih lagi melayu2 yg beragama islam.

Anonymous said...

takpa...lapor la kat mana2 menteri berbangsa cina sekalipun, mereka tetap jadi kebal... pemandu ambulans juga yg salah.... sebab pemandu kenderaan polis, tentera, bomba, JPAM, Ambulans atau pun apa pun agensi kecemasan mereka akan tetap dipersalahkan walaupun betoi...

Anonymous said...

Kalau aku dah kena celaka tu, Lain kali kalAU NAMPAK ambil tindakan sendiri SENANG CERITA.

Anonymous said...

ini lh cntoh2 cacai2 cina dapig hasil kptsn PRN Sarawak.. meroyan sgt terok.
jgn hairan lps ni byk lg provokasi bngsa cina cilaka ni akibt xblh trima penolakan trhdp bngsa mereka jd pemerinth

Anonymous said...

Celako punyo cino!!!! Lu sangat bodoh x tahu undang2 jln raya.

Anonymous said...

betullah queen elizebeth kata cina ni jenis kurang ajar.

top