Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, June 9, 2016

DAP SERONOK BILA BUDIMAN ZOHDI TUNJUK ISYARAT LUCAH VERSI UNITED KINGDOM DI PRK SUNGAI BESAR!!!



DAP dalam usaha kempen untuk wakil 'biro cawangan' mereka, PAN, di Sungai Besar, seperti sudah kekeringan idea setelah pemidang-pemidangnya yang penuh rasis dan cuba mencetuskan perbalahan antara kaum, diarahkan turun dan musnah. Para pemimpin DAP yang terlibat dalam kempen di Sungai Besar, terpaksa mencari-cari pemidang milik BN yang mungkin boleh diturunkan dan dimusnahkan kerana melanggar kesopanan.

Dan akhirnya barangkali setelah puas menyemak Google atau Firefox, terjumpalah mereka tentang antara isyarat-isyarat tangan yang dianggap lucah di United Kingdom. Seronoklah para pemimpin DAP seperti Jeff Ooi, Teresa Kok dan Ng Suee Lim kerana Budiman Mohd Zohdi dilihat sengaja melanggar tatasusila masyarakat di United Kingdom dengan isyarat tangan yang seringkali dipaparkannya sebagai imejnya.


Mereka tidak pula melihat isyarat V dengan belakang tangan yang dibuat oleh Budiman Zohdi mempunyai sudut miring sekaligus membawa maksud yang berlainan daripada apa yang cuba disebarkan oleh DAP. Bagi DAP, asal lebih kurang saja, maka semuanya samalah!

Konon-kononnya merekalah yang lebih faham tentang budaya dunia, terutama sekali United Kingdom!

Barangkali kekesalan kerana datuk dan nenek mereka tidak diambil dan dibawa ke United Kingdom sebagaimana yang dijanjikan oleh British, sebaliknya terbiar di Malaysia dan kemudian memaksa Tunku Abdul Rahman dan orang Melayu menerima datuk nenek para pemimpin DAP sebagai 'tetamu' yang kemudian diberikan taraf dan hak-hak kewarganegaraan biarpun datuk nenek para pemimpin DAP gagal menunjukkan taat setia kepada negara ini, masih menebal. Macam Hindraf jugalah yang mahu menyaman Britain kerana membawa datuk nenek mereka ke negara ini tetapi para pemimpin Hindraf dan pengikut-pengikut Hindraf tak pula teringin nak balik dan seterusnya menetap di India. Masih juga jadi warganegara Malaysia.

Itu yang duk perasan, Malaysia kena ikut United Kingdom. Yang United Kingdom suka, kita kena buat. Yang jadi larangan di United Kingdom, kita tinggalkan.

Isyarat tangan yang jadi hujahnya.


Tahukah anda isyarat ibu jari ke atas yang kita biasanya takrifkan sebagai 'good', sebenarnya kalau di Russia membawa maksud yang berlainan.

Thumbs-Up
A bad idea in: The Middle East, Russia, Greece, Sardinia, Western Africa, Latin America 
It might mean "nice job" or "way to go" in America, but in many places abroad, the gesture invites the recipient(s) to "sit on my erect penis," which, believe it or not, many people find insulting. In southern Sardinia, where the gesture is particularly obscene, hitchhiking is discouraged. And in the Middle East, don't try any Fonzie impressions, since the double thumbs-up will unleash a jihad on your ass. (RUJUK SINI)
Jadi, kalau berdasarkan gambar di atas di mana kesemua pemimpin lelaki DAP menunjukkan tanda tersebut di hadapan poster Dyana Sofya bermakna, mereka semua sudah bersedia untuk Dyana Sofya mengangkang di atas mereka sebab kemaluan mereka sudah tegang?

Boleh macam tu?

Ini Malaysia... jadi, kalau dah Malaysia, buat cara Malaysialah... yang nak pi pakai orang lain punya budaya pasai apa?

Yang pastinya, di Sungai Panjang termasuklah Pekan Sungai Besar, DUN yang diwakili oleh Budiman yang dikatakan menggunakan isyarat lucah, tidak ada walau satu pun pusat urut dan maksiat berbanding di Sekinchan yang ADUNnya adalah Ng Suee Lim dari DAP yang kononnya mengamalkan kesopanan!!!


2 comments:

Anonymous said...

Cina tatap cina.

kaw said...

jenuh la minah nih....kena yang last dapat lak lim kit siang...memang tak rasa pa laaaa....

 
Blogger Templates