Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, June 4, 2016

MACAM TAK ADA KERJA... AMBIL GAMBAR CURI-CURI DI HOSPITAL DAN VIRALKAN DENGAN CERITA PALSU SENSASINYA!!!



Barangkali memang tak ada kerja kut?

Atau pun gel beranggapan bahawa akaun palsu yang menggunakan profil mengelirukan tidak akan membuatkan dia dikesan oleh pihak berkuasa?

Seronok barangkali untuk mendapatkan perhatian daripada netizen kerana menjadikan kakitangan hospital sebagai bahan menarik untuk disensasikan, membuatkan individu yang menggunakan nama samaran sebagai Laksh Yah masuk ke hospital, mencuri-curi gambar dan kemudian menviralkannya.

Silapnya individu tersebut ialah, dia tidak menyangka bahawa dia dan perbuatannya telah dirakamkan oleh CCTV. Dia bukan sahaja terkantoi kerana mengambil gambar tetapi kerana skodeng kakitangan hospital



Difahamkan, pihak Hospital Kuala Lumpur telah menulis surat kepada individu tersebut supaya tampil membuat aduan rasmi tetapi tidak dihiraukan.

Memandangkan perbuatannya itu bukan sahaja menjatuhkan reputasi dan maruah kakitangan HKL, sebaliknya mengandungi unsur-unsur fitnah, HKL telah memanjangkan kes tersebut dengan membuat laporan kepada PDRM.

Tak ada kerja cari kerja... tak ada masalah, cari masalah...


Itulah orang kata, masuk ke hospital biarlah kerana berpenyakit tetapi jangan sesekali CARI PENYAKIT...

Punyalah banyak kerja di luar sini, segala mat imigran boleh senang-senang dapat duit tiga empat ribu sebulan, awak pula, bakal makan nasi bungkus dalam sel penjara.

Tak ke bongok semata-mata untuk mendapatkan perhatian daripada pengguna FB!!!


No comments:

 
Blogger Templates