Tuesday, August 9, 2016

ALFATIHAH DAN SALAM TAKZIAH... MAHATHIR DIGEGASKAN KE IJN KERANA JANGKITAN JANTUNG!!!






5 comments:

Anonymous said...

Menurut laporan akhbar ada pesakit awam baring atas stretcher di wad kelas tiga HKL di tahun 1990-han kerana kekurangan katil dan ruang. Betul ke? Tak ada bajet atau tak amek berat?

Anonymous said...

So? Bukankah hangpa semua dok berdoa akan berlaku sesuatu kepada Tun?

Hangpa busuk hati dan perut!

Anonymous said...

tak sempat nampaknya
mamaq ni bertanding pru14

Anonymous said...

Busuk perut org ja yang kau nampak wahai bewak anon6:37.
Busuk perut sendiri tak nampak pulak.
Dasar munafik

Anonymous said...

Kita masih punya iman dan tahu adab..sebagai orang Islam kita tak pernah nak doakan yang buruk2. Apalagi utk Atuk tua yang sedang sakit ni..kita bukan mcm Pas Doa Ko umno..so kita sedekah kan AlFatihah agar Allah permudahkan...urusan Atuk Tua tu..kalau Allah rasa Atuk Tua umurnya panjang..maka sihatlah... Kalau Allah kata dah tiba penghujung usia.. Kita redha lah sesungguhnya semua anak Adam akan.merasa mati...kan...Alfatihah tu bukan utk disalah ertikan cuma agar Allah permudahkan urusan Atuk Tua tu...tu jer

top