Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, August 18, 2016

ASAL BOLEH MENGHENTAM DAN MENIMBULKAN PERSEPSI, NG WEI AIK TUNJUKKAN KEBODOHAN SENDIRI!!!



Satu perkara yang memang menjadi kesukaan para pemimpin DAP mahupun para pengikut dan penjilat mereka ialah, dapat menghentam kerajaan atau apa-apa entiti yang berkaitan dengan kerajaan sekaligus dapat mewujudkan persepsi negatif yang boleh disensasikan.

Itulah yang dilakukan oleh Ng Wei Aik ketika sebahagian besar rakyat Malaysia sedang menunggu-nunggu perlawanan beregu campuran yang melibatkan pasangan dari Malaysia, Chan Peng Soon-Goh Liu Ying menentang pasangan Indonesia, Ahmad Tontowi-Liliyana Natsir.

Tak tahulah sama ada Ng Wei Aik nak cuba buktikan yang dia sangat patriotik atau sebenarnya dia terlalu bangang kerana tidak tahu langsung tentang acara yang berlangsung sebelum perlawanan melibatkan pasangan beregu campuran Malaysia.

Dia marah kerana dia tidak dapat menonton perlawanan pasangan beregu Malaysia sebaliknya menyangkakan RTM1 (dan stesen-stesen televisyen lain) menayangkan perlawanan melibatkan perseorangan lelaki England menentang perseorangan lelaki Denmark. Walhal perlawanan yang ditunggu-tunggunya itu belum pun berlangsung lagi pada waktu itu.

Menariknya, para pengikutnya yang lain turut menyorak membenarkan kejahatan Ng Wei Aik. Mereka juga sama bodoh sepertinya. Barangkali memang benarlah, kalau menyokong pembangkang sahaja, WAJIB JADI BODOH DAN BANGANG!

Asalkan dapat membangkang!




2 comments:

Anonymous said...

Nampaknya kehadiran ultra Malady dan Malady firster menjadikan mereka lebih bengap dari yang disangka. Muahahaha.

Anonymous said...

cina kat msia
mengalahkan
yahudi lahanat

 
Blogger Templates