Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, September 24, 2016

MAIN-MAIN HAA.... LAWAN MAHATHIR KALU, NANTI KENA CAMPAK MASUK NERAKA WOOOO!!! TAKUTILAH MAHATHIR!!!



Besar kepala barangkali kerana dia bersama-sama Dr. Mahathir, maka Ainina Saaduddin, bekas ahli Wanita UMNO Langkawi yang kini sudah memasang angan-angan untuk menjadi Ketua Wanita Cap Bunga yang pertama, memberi amaran kepada Presiden PAS supaya takutkan Allah Taala dan bercakap benar.

Bercakap benar yang dimaksudkan oleh Ainina adalah dengan menyokong Mahatir dan menurut segala kata-katanya. Kalau menyanggah, bermakna itu adalah penipuan dan di hadapan Allah Taala nanti, orang berkenaan (baca: Haji Hadi) akan dipersoalkan dan seterusnya dicampakkan ke dalam neraka.

Main-main tu...

Menjadi orang politik terutama sekali jenis yang baru nak bergedik ekor seperti Ainina membuatkan mereka cukup yakin, mereka sedang menjalankan tugas bagi pihak Allah Taala. Mereka yang membuat keputusan dan mereka jugalah yang menentukan siapa yang benar dan siapa yang salah menerusi sokongan atau keengganan menentang.

Hadi Awang dan PAS secara keseluruhannya menolak Deklarasi Rakyat yang diperjuangkan oleh Ainina sekaligus turut menyisihkan diri daripada mengambil bahagian dalam sebarang perhimpunan mahupun demonstrasi yang melibatkan Cap Bunga, DAP dan PKR.

Ketiadaan PAS dalam aktiviti-aktiviti berkenaan, membuatkan kesemua aktiviti tersebut menjadi tawar dan tidak meriah atau ramai seperti yang berlaku dalam mana-mana demonstrasi yang melibatkan PAS sebelum ini.

Ingatan yang diberikan oleh Ainina kepada Haji Hadi sebenarnya betul dan baik. Cuma apabila disuarakan oleh orang yang mempunyai kepentingan dan tidak mengamalkan apa yang dinasihatkan kepada orang lain.

Inilah kehebatan penyokong Mahathir kerana apabila membabitkan Mahathir, maka segala-galanya dibolehkan, termasuklah BERDOSA KALAU MENYANGGAH KEHENDAK DAN KATA-KATA MAHATHIR!!!


2 comments:

Anonymous said...

Ada yang berasakan politik adalah agama. Dalam konteks agama jemaah kena akur pada kepimpinan. Cumanya apakah sudah sah Bunga adalah pemimpin PH dan dengan itu semua jemaah kena akur dan angguk?

Anonymous said...

Stupid bitch

 
Blogger Templates