Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, October 15, 2016

KERANA MEMBANTU PENDUDUK HADAPI FENOMENA AIR PASANG DAN OMBAK BESAR, BAPOK-BAPOK BERSIH COP BAJU MERAH SEBAGAI 'PENAKUT'!!!



Kedatangan air pasang dan ombak besar, membuatkan sebahagian pihak mengambil langkah berjaga-jaga. Pada ketika inilah, pihak-pihak berkenaan boleh dipilih sama ada mereka benar-benar jujur untuk rakyat, atau mereka sekadar menggunakan rakyat demi kepentingan diri.

BERSIH yang dianggotai oleh Baju Kuning terus berarak ke sana ke mari, melaung-laungkan sokongan untuk mereka bagi tujuan demonstrasi besar-besaran pada November nanti di tengah-tengah Kuala Lumpur. Kata mereka, tujuan demonstrasi tersebut adalah untuk menyelamatkan Malaysia.

Saingan Baju Kuning adalah Baju Merah yang dipimpin oleh Jamal Mohd Yunos. Walaupun pihak polis dilihat tidak berpihak kepada Baju Merah berbanding Baju Kuning, bahkan dalam satu kejadian terbaharu di Parit Buntar, penyokong tempatan Baju Merah yang cuba menghalang Baju Kuning, telah diarak ke Balai Polis dan diejek oleh Baju Kuning yang rata-rata merupakan orang luar. Manakala Baju Kuning pula dibenarkan berbuat sepertimana yang mereka mahukan.


Di Sungai Besar, Baju Merah yang dipimpin oleh Jamal sendiri, mula bergotong-royong membina ban bagi menghadapi air pasang dan ombak besar. Pengumuman tersebut telah dibuat oleh Jamal sendiri pada Sabtu 15 Oktober.

Baju Kuning?

Langsung tidak nampak kelibat untuk membantu rakyat, sebaliknya mereka bersungguh-sungguh mahu MEMBUNUH DAN MEMUSNAHKAN RAKYAT demi tembolok dan perut Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang dengan dibantu oleh TUN DR. MAHATHIR, MUKHRIZ, MUHYIDDIN DAN MAT SABU!!!



Kesempatan itu segera digunakan oleh BAPOK-BAPOK dan PONDAN-PONDAN BERSIH yang mengejek-ngejek Baju Merah kononnya, Baju Merah sudah takut dan dilanda kebimbangan ekoran kononnya sambutan orang Cina yang sangat besar untuk BERSIH.

Sedangkan pada masa yang sama, beberapa persatuan Cina terutama sekali yang berkaitan dengan sekolah-sekolah vernakular telah mengeluarkan arahan kepada orang-orang muda Cina agar tidak keluar berdemonstrasi sebaliknya, membiarkan Melayu-Melayu penjilat Kit Siang dan Mahathir yang mengambilalih kerja mereka di jalan-jalanraya.

Apatah lagi, turut kedengaran yang FRU akan menggunakan senapang lada yang menggunakan kuasa tujahan angin untuk menembak pastil-pastil berisi bahan kimia yang memedihkan mata dan menyesakkan pernafasan dalam demonstrasi kali ini.

Walaupun Baju Merah dilabelkan sebagai SAMSENG, tetapi ternyata, Baju Merah juga yang menjalankan kerja-kerja gotong-royong untuk membantu rakyat yang sedang berhadapan dengan fenomena air pasang dan ombak besar.

Baju Kuning?

Mereka hanya mahu menyelamatkan Malaysia agar Mahathir dan kaum keluarganya terus menghisap, menyedut dan menghirup darah rakyat negara ini selain MELESAPKAN TANAH-TANAH REZAB MELAYU dengan pelbagai pembangunan yang akhirnya terpaksa dibayar dan ditanggung oleh rakyat sepenuhnya sepertimana yang dilakukannya pada 22 tahun pentadbirannya!!!


7 comments:

Anonymous said...

Ini semua gara2 parti situa2 celaka dan parti dapigs laknatullah.
Situa2 cilaka haramjadah hidup dlm penuh kelaknatan

Anonymous said...

HIDUP BAJU MERAH. KAMU SEMUA PEJUANG BANGSA

Anonymous said...

Biarlah..kita orang Melayu dan Islam lebih rela membantu orang yang dalam kesusahan dari menyusahkan orang...

Anonymous said...

Baju merah nampak misinya dan jelas. Baju kuning tak nampak apa apa misi dan kebanyakannya kabur. Atas sebab itu baju kuning tidak berpijak atas bumi yang nyata dan tidak membina.

Anonymous said...

Syabas Baju Merah,kalian adalah hiro sebenar org Melayu.Tanpa kalain ,kita akan di pandang sudah lemah dan akan beransur-ansur mengikut telunjuk puak seperti Bersih,bayangkan lah Mahahtir dan Muhyiddin pun dah menjadi balaci Bersih.Pemeimpin Umno pun bukan boleh di harapa sangat,lihat sajalah nanti kalau KJ berkuasa tanpaka kumpulan seperti Baju Merah ,Umno akan bertukar menjadi macam PKR,liberal habis.Hati-hati.Baju Merah kena teruskan pendirian bagi menggantikan Perkasa yg sudah menyepi.

Anonymous said...

Bersih yg tak bersih lagi.

Anonymous said...

kurrr...kurrr...kurrr....

 
Blogger Templates