Monday, November 28, 2016

700,000 KATA MAHATHIR, NAJIB SEDIAKAN PENGUNDI BARU... NYANYOK TERUK ORANG TUA NIH!!!



Makin lama, makin meraban pula bekas Perdana Menteri Malaysia yang para pentaksubnya gelarkan sebagai AYAHANDA ni...

Kalau sebelum ini, dia kata Najib dah kena kepung dengan FBI, CIA, DOJ dan segala macam agensi negara Amerika Syarikat. Tapi bila ditanya apa buktinya selain daripada hujah-hujahnya yang menggunapakai cerita WSJ dan NYT, dia hanya kata, dia tidak ada bukti dan dia cuma mendengar cerita.

Sebelum ini, Anwar Ibrahim dan DAP yang beria-ia kata Najib bawa masuk 40,000 orang Bangladesh untuk mengundi pada PRU-13 lalu. Tidak cukup dengan itu, siap blackout lagi di pusat-pusat pengiraan undi supaya boleh ditipu jumlah kertas undi bagi membolehkan BN menang.

Siap ada demontrasi dan tunjuk perasaan sana sini kononnya nak bantah keputusan jumlah undi yang membolehkan BN menguasai kerusi majoriti Parlimen. Tapi bila dibawa ke mahkamah, puak Anwar dan DAP hanya menggunakan hujah tentang DAKWAT KEKAL, langsung tidak ada cerita tentang blackout atau bangla 40,000 orang.

Ingatkah dah sengap...

Sekali Mahathir pula guna hujah yang sama. Cuma kali ini, Mahathir sedikit canggih kerana dia tidak menggunakan PENGUNDI BANGLA tetapi PENGUNDI CHINA. Mujur jugalah Mahathir tak tahkikkan tuduhannya itu kepada para pengundi AFRIKA.

Dan seperti biasalah, tuduhannya akan kekal sebagai tuduhan rambang kerana apabila ditanya nanti, Mahathir hanya akan kata, DIA DENGAR....

Orang tua nyanyok ni bukan boleh kira sangat... tak payah duk ambik hati atau buat hujah sebab kalau kita tanya, bila kali terakhir dia dilahirkan, jawapannya mungkin penuh variasi termasuklah dilahirkan pada zaman Paduka Sultan Muzaffar Syah 1 selepas keislamannya di Kedah Tua!




14 comments:

Anonymous said...

blog ni dok cari point nak serang Tun je kejenye.. dah tau nyanyuk dilayan buat apa.. cube jawab pasal 1mdb tu..

Anonymous said...

Dan berduyun2 la mangkuk ayun percaya.. punaiyaaaa

Anonymous said...

Calon buta melantik agen tempat mengundi buta. Sebab tu tak cam bangla, negro, cina dan vietcong. Mahadewathir elok buat kursus "pengecaman ciri2 pengundi hantu siri 14".

Anonymous said...

Tunggu pilihanraya. Kita tengok sapa yg meraban. Kita Sosma najib laki bini. Insyaallah akan berlaku. Mungkin mahathir dah nyanyuk tapi rakyat tidak. Kau jangan duduk kat umah je dan tulis ikut suka hati. Pergi keluar dan tanya org. Mungkin tak semua tapi majority tak nak najib. Dulu pun sama jugak. Najib claim macam2. Dia hina org tapi dia lagi banyak kalah kerusi dari Paklah. Tang mana yg kau pikir umno ni kuat sangat. Pasal ada blogger bahlol macam kaulah yg bagi gambaran yg tak betul. Sudahlah bai ..carilah rezeki halal macam kebanyakan org lain. Duit haram ni jadi darah daging. Mungkin kau dah biasa tapi kesianlah anak bini kau yg tak salah apa.

Anonymous said...

Kesian...sampai begitu sekali Madey meroyan.

Anonymous said...

maknanya matanya dah tak bagus, akalnya juga mungkin sudah merosot, cuma telinganya sahaja agak baik. itu pasal alasannya ialah 'itu yang dia dengar'...

Anonymous said...

Hello bro...kenapa masuk rumah orang klau tak suka..no blog pro Bn..malulah sikit...nak pung pang pung pang tapi tak kena pada tempat....satu soalan mudah..bro cuba tanya kenapa Mahathir marah pada Najib..tu jer...jawapan nya sbb Boboi kena pecat kah kah kah

Anonymous said...

Boleh percaya ke ni ???

Anonymous said...

tun m mmg dah meroyan kpd anwar sbb dulu anwar ckp 40k bangla skrg dia pulak. yg d atas tu ckp pasal rakyat? rakyat seluruh msia ke yg dok teyeh lobang kpd najib atau tun m. balaci2 dap tok sah cakap mmg dah ramai melayu harbi hati komunis d msia. sanggup melacurkan agama dan bangsa. munafiq ni lagi terok dari kafir

Anonymous said...

dia dah jawab kau tu yg bebal sbb tu sekolah sekerat jalan. merempit dan hisap dadah sj yg kau tau tu sbb bengap.

Anonymous said...

Tak mungkin org yg tahu selok belok UMNO sebelum Najib ujud tak kenal rahsia kemenangan UMNO buat 6 dekad satu satunya partiyg tak pernah kalah bersama PAP. Rahsia ini hanya tersirat di hati sanubari elit2 Melayu yg sekianlama berkuasa dan keluarga Lee Kuan Yew di mana dijanjikan bahwa UMNO akan memerintah Malaysia dan PAP di Singapura. Elit2 ini akan diberi kelonggaran menipu, membunuh, berasuah, merompak dsbnya oleh ejen anglo amerika utk menjaga kepentingan kuasa besar dirantau ini sama seperti yg diberikan kpd Israel dan keluarga Al Saud. Jadi pendekata pemimpin2 UMNO adalah pelacur2 kuasa besar yg ditanam di sini utk menjaga kepentingan ketenteraan dan ekonomi Anglo Amerika.Mulai dari Tun Razak yg menawarkan diri utk menjadi hamba kuasa2 besar tradisi ini tidak pernah putus sehingga hari ini. Razak menawarkan diri utk berbaik dgn Cina atas desakan Henry Kissinger supaya Asean lebih akrab dgn Cina utk menghalang kemaraan Soviet. Jadi pemimpin2 UMNO boleh dibeli dan akan menloncat ke arah di mana angin meniup. Elit2 Melayu tersangat tertarik kpd kemewahan . Oleh itu mrk adalah pukimak2 yg boleh menjual sesiapa pun dan juga harta negara yg strategik.

Anonymous said...

Tak kisah lah bang kau nak merepek apa..tapi yang aku nampak sejak zaman Tun Abdul Razak negara semakin maju..rakyat makin berpelajaran.. ISLAM makin berkembang pesat...rakyat yang susah dah mampu berdikari..ini semua usaha UMNO dan BN...so.jgn sombong dan kufur nikmat..sekali Allah turunkan bala..jadilah kau merempat di bumi sendiri..contoh Rohinya...nak ke...

Anonymous said...

ooooo ini semua sudah ada penyakit wahan dlm hati la ni...cintakan donia dan kemaruk nak tukar msia ke secular. jadi ponek jer la kebaikan umno sudah lakukan d msia sbb tetap tak nampak eloknya.
eh eh ckp perkataan p#$@*&^k beringat sikit sbb kepala kita semua klr dari anuu mak kita. ;-) ;-) ;-)

Anonymous said...

Cantik di luar busuk di dalam hanya tunggu masa utk reput. Itu lah keadaan Malaysia.

top