Saturday, November 19, 2016

BERSIH 5.0!!! JUMLAH MERAH NAMPAKNYA MENGATASI JUMLAH KUNING!!!



Bermulalah sudah acara pencak silat sesama Melayu yang sedang berlangsung di tengah-tengah Kuala Lumpur tetapi sehingga kini masih dapat disagang oleh PDRM yang mengawal kedua-dua kumpulan Melayu - Merah yang Melayu secara keseluruhannya dan Kuning yang di belakang mereka adalah Soros - daripada bertempur.



Awal-awal lagi tukang propaganda Kuning cuba menggambarkan keganasan yang bakal dilakukan oleh para peserta MERAH dengan gambar-gambar batang buluh dan kayu disiarkan di media sosial. Gambar-gambar tersebut disiarkan dengan harapan, sentimen akan dibangkitkan dan pergaduhan besar boleh dicetuskan oleh para peserta Kuning ke atas Merah.

Sedangkan pada masa yang sama, sehingga artikel ini ditulis, di Padang Merbok yang menjadi tempat himpunan utama Merah, jumlah Merah jauh lebih besar berbanding Kuning.



Menariknya, kawalan ke atas Kuning dipantau oleh 'pasukan keselamatan' yang dihantar khas oleh DAP, tuan BERSIH untuk demonstrasi kali ini.


10 comments:

Anonymous said...

https://akarimomar.wordpress.com/2016/11/19/video-mahathir-grandfather-of-street-protests/


AMANAT TERAKHIR DARI TUN DR M.... VIDEO DIATAS MELALUI PESANAN MARINA MAHATHIR....


RATU GEREJA MALAYSIA...

Ted Manoff said...

Belum lawan lagi kah?

Anonymous said...

Gambar2 bersih yg lain2 tak de ke?..agak2 lah..buka fb, ada live...tulah byk makan dedak..

syn G said...

Dont be racist la bro.
cina dengan melayu apa beza?
kite semue sama dimata allah.. tiada kaum yg superior..
cina ke arab ke melayu ke bangla ke, akhlak yg membezakan kite.

fikir fikirkan la..

ANYWAY AKU TAK SOKONG MERAH, dah besar pandai pandai la menilai.. jangan menipu diri sndiri.

Anonymous said...

Yang kau masuk kat sini sape suruh..? Bodoh punya hanjing.. Tu la byk makan babi kau ni..

Anonymous said...

Tak makan bro. Tapi kau yg babi

Anonymous said...

KAWE DOH GHOYAT PAGI TADI...PEMENANG NYA IALAH GENG TOPI MERAH(ANG TOO PENG)

Anonymous said...

Ada beza...cina ajen yahudi utk hancurkan melayu islam...banyak beza tu dimata Allah

Anonymous said...

6.57..malu2 pulak nak mengaku yang kau terlebih makan babi...kehkehkeh... Anak beranak melahap babi...

Anonymous said...

Apa hal tuduh org makan babi beb. Kau tu asal babi dari kecik tak mali ke beb ..kehkehkeh

top