Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, November 25, 2016

PEGAWAI WANITA PENGUATKUASA MELAYU CUBA DICABUL CINABENG DI TEMPAT AWAM!!!




Barangkali teruja kerana Teresa Kok mendapat pembelaan paling hebat daripada Khalid Samad sehinggakan berlaku kekecohan di lobi Dewan Rakyat, atau barangkali juga BESAR KEPALA kerana mereka dilihat sangat kuat dan DAP pula sangat garang sehingga menakutkan sekalian rakyat Malaysia, sepasang lelaki perempuan bukan sahaja menghalang seorang petugas awam melaksanakan tugasnya, tetapi juga mencabul dan cubaan menyerang dan mengugut.

Klip video tersebut telah dimuatnaikkan oleh Netizen dan menjadi viral dalam tempoh yang singkat. Rata-rata menyatakan kemarahan dengan sikap biadap yang ditunjukkan oleh kedua-dua orang awam tersebut.



Berlagak seolah-olah samseng, wanita Cina menarik baju pegawai penguatkuasa tersebut dan mengadu tangannya sakit setiap kali pegawai penguatkuasa tersebut cuba melepaskan diri, sekaligus mahu mewujudkan tanggapan kononnya dia telah diserang oleh pegawai berkenaan.

Manakala lelaki Cina yang berbadan besar pula melakukan provokasi yang lebih dahsyat bertujuan menimbulkan trauma.

Pasangan tersebut bukan sahaja melakukan kesalahan di bawah Seksyen 186 Kanun Keseksaan tetapi juga melakukan kesalahan mencabul dan menyerang.



Adakah Azmin Ali akan menuruti jejak Lim Guan Eng yang menghina penjawat awam Melayu dengan mencampakkan wang saguhati berjumlah RM200?

Atau adakah Khalid Samad akan memanggil lelaki dan wanita pendek Cina itu dengan gelaran SIAL sebagaimana yang dilakukannya terhadap Tajuddin Abdul Rahman dalam cubaan membela Teresa Kok?

Atau pun kedua-dua pegawai penguatkuasa tersebut akan dibiarkan begitu sahaja kerana nilai mereka terlalu kecil memandangkan mereka adalah MELAYU?


7 comments:

Anonymous said...

Puak2 ni dah besar kepala sbb ramai melayu yg tak sedar diri sokong mereka...

Anonymous said...

Biasanya badan semacam badak itu mimik si tukang pungut koleksi tunai bagi kedai judi haram jer dan wanita yang selicik itu biasanya selicik GRO gark. Kalau diterbalikkan dari sudut ras, ia adalah berita buli besar. Kalau ia seperti di atas, ia sedikitpun tidak menggegarkan jantung YB Ipoh timur atau Seputeh atau Shah Alam.

Anonymous said...

para lelaki melayu dan islam sepatutnya marah dengan perlakuan lelaki kafir ini yg jelas menjatuhkan maruah seorg wanita muslim. mana tanggungjawab kamu semua untuk menjaga keselamatan dan maruah wanita-wanita kamu dari diperlakukan seperti ini?
harap lelaki ini dijatuhkan hukuman yg berat kerana dilihat jelas dia melakukan serangan seksual ke atas wanita tersebut.

Anonymous said...

Khalid tukang angguk Dap mana ada berani dgn cina.

Anonymous said...

nasib baik cinapek ni, kalau la bini aku atau anak aku ygkena camna, aku tak tau la apa nasib dia dan nasib aku sendiri....huhuhu

Anonymous said...

Hukumnya budak melayu dan gergasi ini kena kahwin.

Anonymous said...

Kalau bini atau anak kau kena kahwin dgn badak ni ikut hukum atok kau. Jangan timbulkan isu2 yg bukan2.

 
Blogger Templates