Friday, November 25, 2016

TERBUKTI, KEDUA-DUA PEMBULI PENGUATKUASA WANITA MELAYU ITU ADALAH PENYOKONG KUAT BERSIH 5.0!!!



Seperti yang dijangkakan, kedua-dua pembuli dan provokator yang bukan sahaja membuli seorang penjawat awam seperti yang diviralkan menerusi media sosial semalam tetapi cuba mencabulnya adalah penyokong kuat BERSIH.

Kedua-duanya telah ditangkap dan ditahan oleh polis pagi tadi menerusi pengumuman yang dibuat oleh Ketua Polis Negara.

Pemerhatian kemudiannya membawa kepada penemuan yang lebih meyakinkan.


Kedua-duanya adalah penyokong kuat BERSIH sekaligus membenarkan dakwaan bahawa golongan tersebut sebenarnya sudah besar kepala dan berasakan mereka telah mengawal semua aspek kehidupan di negara ini. Mereka berasakan mereka adalah TUAN BESAR di negara ini. Negara ini sudah ditakluk dan dijajah. Dan mereka adalah segala-galanya.

Sikap tersebut boleh dilihat menerusi gelagat mereka sendiri.


Kes yang berlaku seperti yang dirakamkan menerusi klip video berkenaan dan kemudian menjadi viral adalah buktinya.

Semenjak DAP bertambah kuat dan berani menonjolkan diri menerusi demonstrasi BERSIH dan pembohongan nyata Lim Guan Eng, perangai para pengikut DAP juga semakin biadap.

Apa yang berlaku pad atahun 1969, nampaknya semakin hari semakin ketara dan semakin menjadi-jadi.

Jangan hairan jikalau dalam masa terdekat, akan ada pula yang menyerang pihak penjawat awam dan mengasari mereka secara terang-terangan ketika penjawat awam tersebut sedang menjalankan tugas kerana mereka SANGAT BESAR dan LEBIH BESAR!


20 comments:

Anonymous said...

Tak kira lah penyokong mana sekalipun. Menghalang penjawat awam menjalankan penguatkuasaan adalah satu kesalahan.
Mungkin admin nak bagitahu mangkok ni penyokong bersih sebab tu kena tindakan ...kalau penyokong Jamal jamban pasti tak kena sebab dia pemuja Najib...hahaha.
Jadi sokonglah Najib agar anda tidak dikenakan tindakan walaupun apa yg anda lakukan itu menyalahi undang2. Songlap bilion2 pun ok .

Anonymous said...

lanciauuuu...

Anonymous said...

Geng Kongsi Gelap 202. Jenis biawak makan bangkai babi. Guan Eng jenis Wu Kong pondan. Lagi hebat Khir Toyo masuk penjara kerana tak takut macam Guan Eng Pondan Padang Kota, guna barua2 Cina DAP sebagai macai pengawal takut masuk penjara.

Anonymous said...

penyokong biaDAP sebegini patut dinyahkan dari bumi malaysia ni

888jackaroo said...

setuju, menghalang penjawat awam adalah satu kesalahan. Tapi songlap billion2 tu tak setuju.
Mana ada orang nak songlap duit billion2 masuk account sendiri? Paling tidak pun akan guna account kroni2.. benda simple kot. Mesti ada sebab duit tu masuk direct account sendiri. Takkan nak bgtau semua pada kau. Kalau camtu, kau sahaja lah jadi PM. Semua benda nak kena bagitau kau... hahaha

Anonymous said...

Tu anak timbalan menteri yg merusuh kat parlimen didikan siapa pulak?

Anonymous said...

kau dan puak2 kau yang dapat sumber haram yahudi soros lagi laknat..sah penjilat dedak babi..

Anonymous said...

Cinapek dapigs dan anjing2 yg sial!

Anonymous said...

Mana dato jamal and his baju merah groups..
Cari cina bangsat tu.. kasi ajar sikit.. jgn kurang ajar dgn perempuan..
Babi betul cina tu.. dato jamal ni masa nk tnjuk baju merah adalah pembela bangsa..

Anonymous said...

Anon 2.37 dan 3.47 ..kepala ayah kau ..bebal dan sengal

Anonymous said...

Ko taknak tanya ke ungkapan sial dlm dewan parlimen tu dari mulut sape..? Kalau aku panggil bapak kau sial mak kau sundal agak2 ape tindakan kau..?? Cer cter..cer cter..

Anonymous said...

Betul2 celaka menate pok apek nihhh

Anonymous said...

Lagi celake Melayu yg sokong apek

Anonymous said...

Ini kes raba2 suka sama suka.

Anonymous said...

http://darisungaiderhaka.blogspot.my/2016/11/ganggu-tugas-penjawat-awam-pasangan.html

Anonymous said...

Pegawai penguatkuasa itu pun nak diraba. Dia pun adalah manusia yg mempunyai itu....

Anonymous said...

Untung budak Melayu diraba oleh Cina, itulah permulaan silaturahim....Harap diperbanyakan macam romen diantara kaum utk merentasi jurang yg sengaja diadakan bangkai2 UMNO utk politik. UMNO itu penyamun janganlah terikut ikut.

Anonymous said...

Hukumnya budak melayu kena kahwin dgn cina gergasi tu. Itulah penyelesaian sebaik baiknya mengikut hukum adat dan agama org2 bunian Melayu.

Anonymous said...

Jangan diganggu perhubungan lelaki perempuan di bulan madu.

Anonymous said...

Kes raba2 dijadikan isu politik UMNO. Kalau Najib boleh romen dan bunuh tak ada apa2 pun. Inilah fikiran dua kali lima Melayu hari ini. Macam mana dgn Rahim Thambi Chik sampai pokok pun berbuah setelah dipanjat. Oh Melayu di manakah letaknya otak kau ni.

top