Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, December 1, 2016

APA YANG DIHAIRANKAN KALAU MAJLIS PEGUAM PERTIKAI POLIS SERBU BERSIH KERANA MAJLIS PEGUAM MESTI BELA GENG SOROS MEREKA JUGA!!!



Sungguh menarik drama yang dimainkan oleh Majlis Peguam dan BERSIH bergabung sambil berlakon dan berlagak seolah-olah rakyat Malaysia sudah terlupa dengan pengakuan mereka mengambil wang Soros bertujuan menggulingkan Kerajaan Malaysia, terutama menerusi pelbagai ulah dan gangguan yang mereka lakukan, termasuklah memanipulasikan undang-undang.

Majlis Peguam telah mengakui mereka memang menerima dana daripada Soros (RUJUK SINI)

BERSIH menerusi Maria Chin juga mengakui, menerima dana daripada Soros.

Malaysiakini, C4, Suaram dan beberapa entiti yang lain, turut didedahkan telah menerima dana daripada Soros menerusi OSF dan NED. (RUJUK SINI)

Rekod 'kedermawanan' Soros terbukti di beberapa buah negara yang sekarang ini telah hancur, termasuklah Ukraine, bahkan di Amerika Syarikat sendiri, Soros telah menggerakkan penentangan berterusan menerusi demonstrasi apabila Donald Trump dilantik sebagai Presiden oleh majoriti rakyat negara tersebut.

Sudan adalah negara yang paling terjejas di Afrika selain TUNISIA, Libya dan Mesir angkara George Soros dan OSFnya. Di Eropah, Sweden juga menerima nasib yang sama.

Apabila Maria Chin dan BERSIH diserbu oleh polis dan banyak dokumen-dokumen berkaitan BERSIH dengan OSF dirampas, beberapa pihak yang sebelum ini sama ada telah mengesahkan dan disahkan menerima pembiayaan George Soros, melatah sakan.

Ambiga menafikan dia adalah penggerak utama BERSIH, bahkan meletakkan tanggungjawab sepenuhnya kepada Maria Chin yang pada waktu itu ditahan untuk siasatan di bawah SOSMA. Apabila Maria Chin dibebaskan dari SOSMA bagi proses harbeas corpus dan siasatan di bawah beberapa akta jenayah yang lain termasuklah hasutan dan Perhimpunan Aman, barulah Majlis Peguam bersuara.

Majlis Peguam yang sekarang ini merupakan salah satu jentera politik pembangkang, berusaha memperlekehkan undang-undang negara ini dengan mempertikaikan hampir kesemua undang-undang pengekangan jenayah. Undang-undang Malaysia bagi Majlis Peguam hanyalah untuk dilawan.

Lebih banyak dilawan, lebih banyak pekerjaan dan keuntungan dapat dijanakan terutama apabila masyarakat mempercayai bahawa peguam-peguam berkenaan sedang membela mereka, walaupun tanpa mereka sedar, badan tersebut sebenarnya sedang menjana pendapatan besar untuk ahli-ahlinya, bukannya mencari keadilan selain pada masa yang sama, memenuhi keperluan pihak-pihak tertentu.

Rakyat Malaysia sedang disajikan dengan kerjasama melibatkan kesemua entiti yang ditaja dan dibiayai oleh Soros untuk menentang negara ini!

Jadi, tidak hairanlah mengapa Majlis Peguam mempersoalkan mengapa polis menyerbu pejabat BERSIH...


2 comments:

Anonymous said...

Majlis peguam pun makan dedak soros?

Anonymous said...

kalau 6 juta bolehlah terhutang budi tapi kalau setakat 60K buat apalah si Majlis tu berbangga sesangatnya hinggakan nak terhutang bodi? hok aleh.

 
Blogger Templates