Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, December 3, 2016

GANGSTER MEMERINTAH!!! KLIP VIDEO LELAKI DIBELASAH SEBAB MENGATA DATUK YANG DIBUNUH BODYGUARD MELAYUNYA, SEDANG VIRAL!!!



Satu klip video memaparkan seorang lelaki dibelasah secara kejam sedang viral di Whatsapp. Dikatakan lelaki tersebut adalah individu yang memperkenalkan bodyguard yang telah menembak mati Datuk Ong Teik Kwong beberapa hari lepas. Sumber yang lain pula mengatakan, lelaki tersebut dibelasah kerana mengata-ngata Datuk tersebut di Facebook.

Di dalam video tersebut, lelaki berkenaan dilihat melutut dan memohon ampun manakala beberapa orang individu lain memaki hamunnya. Ketakutan amat jelas pada wajah dan matanya 

Seorang lelaki lain mencabarnya didengar mengugut dan mencabarnya untuk meninggalkan tempat tersebut. 

Samseng-samseng tersebut telah menanggalkan bajunya dan mempersiapkannya untuk disebat menggunakan hos getah. Mangsa kemudiannya ditanya, "Kau tak kenal dia (Datuk)?" sambil menuding ke arah sesuatu yang kelihatan seperti keranda. Lelaki tersebut menjawab, "Saya kenal dia," sebelum diterajang sehingga jatuh oleh salah seorang samseng. 

Lelaki tersebut kemudiannya disebat berulang-ulang kali oleh lelaki yang lain. Dia juga diberi amaran agar tidak bangun sepanjang tempoh tersebut. 

Mangsa yang ketakutan kemudiannya diarahkan untuk melutut di hadapan 'Datuk' dan terus disebat berulang-ulang kali pada bahagian belakangnya. Beberapa individu turut menjerit dan mengarahkannya agar tidak bergerak walaupun mangsa jelas dalam kesakitan. 

Tidak mampu bertahan selepas disebat berulang-ulang kali dan sekuat-kuat hati, mangsa menyungkur menyebabkan seorang lelaki memegangnya dan tidak menekannya agar tidak bangun. Mangsa merintih-rintih sambil memohon ampun dengan berkata, "Saya bersalah, Datuk.


Beberapa khabar angin menyatakan, bodyguard yang diupah itu telah membunuh si Datuk yang merupakan ketua kongsi gelap, manakala beberapa spekulasi yang lain menyatakan, bodyguard tersebut menghadapi penyakit jiwa. 

Sumber video di atas tidak diketahui. Namun yang jelas, beberapa sumber begitu yakin, lelaki berkenaan dibelasah hanya kerana dia mengumpat mengeji si mati dalam Facebook. 

Netizen yang menonton video tersebut melahirkan simpati kepada lelaki berkenaan tetapi beberapa netizen yang lain pula menyatakan, balasan tersebut memang padan dengannya kerana dia merupakan sebahagian daripada gangster.


9 comments:

Anonymous said...

Nampak tak ada polis, negara 'cowboy' malulah UMNO ini membela mafia2.

Ted Manoff said...

Pembunuhan gengster ni mungkin satu grand design dari satu pihak. Nak tunjuk supaya yang mengagungkan gengster ni ingat besar sangat ke. Mungkin ada third force bagi message.

Anonymous said...

PUAK FUCKED UP...GO BACK TO THE HILLS!

Johan said...

Mungkin PKR atau DAP kot yg bela mafia...

Anonymous said...

Ape kena mengena dgn umno..? Mmang btul2 hanjing la ko ni.. Pantat mak ko kena jilat dengan bangla pun salah umno ke..? Bodohhh

Anonymous said...

Ted Manoff: apa ni main mungkin mungkin? Siapa pun boleh mungkin mungkin sebarangan. Mungkin kimak hang sundal pencen dari hj taib hahaha bodoh sungguh.

Anonymous said...

org mcm ni ranting jatuh atas kepala pon salahkan umno. screw up in the head...

Anonymous said...

Bodoh komen ko!! Kejahatan x newakili mano2 parti politik... Semua org termasuk ko boleh jadi setan mcm gangster tu!!!

Anonymous said...

Ko berak sembelit pun ko salahkan umno. Terserlah otak bonggok ko

 
Blogger Templates