Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, December 5, 2016

MALU SEBAB DIDEDAHKAN, KIT SIANG KATA NAJIB TAK SEPATUTNYA TAYANG KLIP VIDEO 'SKREW MELAYU' OLEH HEW KUAN YAU!!!



Video di atas pernah menjadi viral dan diperkatakan. Klip video tersebut adalah klip video kempen DAP dalam Pilihanraya Negeri Sarawak yang lepas. Ia digunakan untuk membantu calon DAP Batu Kitang, Aziz Isa yang diharapkan dapat menjadi ADUN DAP Melayu yang akan melakukan huru-hara dalam DUN Sarawak sekaligus memberikan kelebihan kepada DAP.

Bagaimanapun Hew Kuan Yau 'memecahkan rahsia' DAP yang mahu menggunakan Melayu bagi memerangi Melayu menerusi kemenangan Aziz Isa sekaligus mengesahkan grand design DAP di seluruh Malaysia menerusi perekrutan lebih ramai anak muda Melayu, terutama menerusi Sekolah Demokrasi tajaan DAP bagi tujuan berkenaan.

Pada masa yang sama, pucuk kuasa kepimpinan DAP hanya berkisar dalam keluarga Lim Kit Siang sahaja membabitkan anak lelakinya, anak perempuannya bahkan menantunya iaitu isteri kepada Lim Guan Eng.

Pendedahan klip video Hew Kuan Yau menggemparkan sehinggakan Hew Kuan Yau kemudiannya berlakon keluar dari DAP walaupun pada masa yang sama, dia tidak pernah meninggalkan kerjanya selaku 'pendakwah' DAP pada sebarang masa sehinggalah kini.

DAP memberi alasan, pandangan dan kempen Hew Kuan Yau yang lebih dikenali sebagai Superman Hew itu sebagai pandangan peribadi bukan pandangan parti secara keseluruhannya.



 Pada Ucapan Penggulungan Presiden UMNO pada hari terakhir Persidangan Agung UMNO, klip video yang menayangkan ucapan kempen Hew Kuan Yau dipertontonkan kepada para perwakilan.

Siaran tersebut, menyebabkan DAP meloncat. Lim Kit Siang bukan main marah lagi sambil mengatakan Hew Kuan yau telah pun meninggalkan DAP. Hew katanya telah melakukan kesalahan dan kesalahan tersebut tidak sepatutnya disebut-sebut lagi. (BACA DI SINI)

Beralasankan Hew telah keluar parti walaupun sebenarnya masih bekerja untuk DAP, Kit Siang cuba 'membersihkan' rahsia yang dibuka oleh Hew Kuan Yau.

Tu pun ada orang yang percaya juga cakap Kit Siang!!!




9 comments:

Anonymous said...

Wajah Cina DAP sebenar.....sekarang mereka nak guna Tun M pulak to 'Screw' Melayu.

Anonymous said...

Nasib malang la klu ada melayu yg masih percaya Kit Siang. Lebih malang klu ada yg membelanya.

Anonymous said...

Hew di Bayar UMNO seperti juga buntut Saiful yg di jadikan bahan politik UMNO.

Anonymous said...

mengong

Anonymous said...


Muhyiddin pun dibayar oleh DAP untuk menghentam Najib

888jackaroo said...

Setiap pemimpin politik yang menyuarakan pendapat/pandangan, seharusnya adalah pandangan daripada kacamata parti yang mereka bawa. Jika sesuatu pandangan/pendapat mereka terhadap isu yang sensitif, mereka seharusnya tidak boleh mengatakan ia adalah pandangan peribadi mereka.
Jadi kesimpulannya, jika tidak cerdik jangan masuk politik.

Unknown said...

hew dibayar oleh UMNO ?
Mohon lekas mati yg atas tu.
sah kau baru kenal DAP . org lain tak bodoh mcm kau .
hew ni akidah dia DAP. hidup- mampus dia utk DAP. celah mana UMNO terlibat ?
banyak sangat makan taik , sampai jadi bodoh tak boleh membezakan , mana binatang ternakan DAP dgn org UMNO .

Anonymous said...

tun m suka d screw oleh komunis2. sekarang pon dah ramai melayu berhati komunis yg pungkok sudah d screw seperti 11.25am..

Anonymous said...

Najib desperado pakai senjata UMNO yg silam iaitu perkauman, Tujuan: Nak rendamkan isu rasuah 1MDB. Kalau nak angkat pun,angkatlah Melayu yg baik2, inikan perasuah lagi pembunuh.

 
Blogger Templates