Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, February 28, 2017

NURUL IZZAH, SI RATU FITNAH, BERANG KERANA NAJIB PECAHKAN TEMBELANGNYA, 34 ORANG PENDUDUK HILANG PELUANG MILIKI RUMAH RM500,000 KERANA PERCAYA FITNAHNYA!!!



Kau yang menghasut, kau yang nak cari publisiti, kau yang menyebabkan 34 orang kehilangan peluang memiliki rumah sendiri dan kau yang beria-ia memberikan janji bulan bintang kononnya kau membela mereka tetapi sebenarnya kau sebenarnya bertujuan menghancurkan mereka, sekarang kau nak salahkan Najib Abdul Razak?

Semalam, Najib mengesahkan seramai 34 orang penduduk setempat yang mendengar dan percaya dengan HASUTAN serta FITNAH NURUL IZZAH anak perempuan Anwar Ibrahim, tidak dapat memiliki kediaman baru bernilai RM500,000 yang diberikan secara percuma berbanding lebih 400 orang penduduk Kampung Kerinchi yang lain.

Dan seperti biasa, tanpa rasa bersalah, tanpa rasa kesian kepada 34 orang penduduk malang yang kehilangan peluang memiliki kediaman lebih sempurna daripada rumah mereka yang telah dibangunkan semula itu, Nurul Izzah membidas Najib Abdul Razak KERANA BERCAKAP BENAR dan MEMBUKA TEMBELANG pembohongan serta fitnahnya kepada penduduk Kampung Kerinchi.

Dua penggal Nurul Izzah menjadi Ahli Parlimen Lembah Pantai di mana Kampung Kerinchi merupakan sebahagian daripada Lembah Pantai, HARAM TAK SATU BENDA pun yang dia buat untuk penduduk dan pengundi-pengundinya. Yang dia buat hanyalah MENJUAL MUKA dan TEMBERANG. Yang dia cukup hebat buat ialah menjual cerita simpati kepada nasib keluarganya dengan bapanya sebagai modal meraih undi dan sokongan.

Bahkan Pejabat Pusat Khidmatnya yang terletak di Bukit Angkasa juga, lebih banyak debu di prmukaan tangga dan terlalu jarang dijenguknya kecuali beberapa hari sebelum PRU atau pemilihan parti.

Kampung Kerinchi merupakan antara kawasan-kawasan setinggan yang telah dimajukan oleh Kerajaan Pusat dengan mempertingkatkan kemudahan serta kualiti kediaman yang lebih baik. Berbanding rumah-rumah perpindahan sebelum ini yang banyak di kawasan tersebut, yang lebih bersifat sangkar bukannya rumah, kediaman baru di Kampung Kerinchi yang dibangunkan di bawah pentadbiran Najib, jauh lebih bersifat kemanusiaan dan menghargai kehidupan seorang manusia, bukannya haiwan!

Cuba menampilkan dirinya sebagai sorang PEJUANG RAKYAT, Nurul Izzah berkata, penduduk yang telah mendengar hasutannya dan kerugian besar serta kehilangan peluang memiliki kediaman sendiri yang lebih selesa tidak memerlukan sindiran daripada Najib Abdul Razak.

Sebaliknya katanya lagi, Perdana Menteri perlu menghormati hak penduduk dan memberhentikan kenyataan berbaur fitnah. (BACA DI SINI)

Anehnya, Ahli Parlimen yang menang pada PRU lepas dengan JALAN MENFITNAH seperti yang DIPERAKUINYA SENDIRI DI DALAM MAHKAMAH, dan memohon maaf sambil memperdagangkan air mata murahannya, bercakap tentang 'FITNAH' walaupun sebenarnya 34 orang penduduk tersebut menjadi mangsa kerana percaya kepada FITNAH yang dibuatnya sehingga mereka kehilangan kediaman berharga lebih RM500,000.

Nurul Izzah telah berusaha dan berhempas pulas untuk menggagalkan pembangunan semula rumah pangsa dua bilik kecil empat tingkat di Kampung Kerinchi yang tarafnya sama seperti Muzium Pembunuhan Beramai-Ramai di Phnom Penh, Kemboja pada tahun 2012.

Sepatutnya 34 orang penduduk tempatan yang TELAH DIANIAYAI oleh Nurul Izzah itu mengambil tindakan undang-undang ke atas Ahli Parlimen Lembah Jaya yang hanya pandai bercakap tetapi tidak pernah bekerja untuk rakyat itu!!!


4 comments:

Anonymous said...

Lebih baik duduk Kat reban ayam dari duduk di kondo di Malaysia kerana bumi Akan makan Malaysia satu hari kelak dgn gegaran gempa bumi kerna terlalu banyak rasuah.

Anonymous said...

Agak2...org buat fitnah kena telan skali dok

Anonymous said...

Terrbaik la artikel ni....

Anonymous said...

Fitnah orang2 UMNO dapat pahala.

 
Blogger Templates