Saturday, February 11, 2017

ZAHID HAMIDI TAMPILKAN BUKTI DAN KEMUDIAN GELAR AZMIN ALI SEBAGAI PEMBOHONG!!!



Timbalan Perdana Menteri, Zahid Hamidi memberikan tamparan tepat ke batang hidung Azmin Ali apabila mengatakan Azmin Ali adalah seorang pembohong dalam usaha Menteri Besar Selangor itu untuk menutup dan mengalihkan perhatian daripada dua isu penting yang sedang berlaku di Selangor.

Selepas semalam muncul WhatsApp yang menggunakan nombor telefon Indonesia, dan menyebut nama seorang menteri sebagai individu yang akan meletak jawatan dalam tempoh terdekat sebagaimana didakwa oleh Azmin Ali, satu nama lagi disebut-sebut sebagai orang yang dikatakan akan meletak jawatan.


Dan memandangkan isu tersebut kurang mendapat sambutan, jentera propaganda Azmin Ali mula menghantar 'maklumat-maklumat beracun' kononnya menteri tersebut yang bercakap sendiri dengan Azmin Ali. Dan menteri berkenaan adalah Anifah Aman, Menteri Luar.

Bagaimanapun, Anifah sendiri menafikan dia adalah Menteri Kanan yang didakwa akan meletak jawatan. Tdak cukup dengan itu, Anifah juga menunjukkan gambarnya bersama-sama Timbalan Perdana Menteri, Ahmad Zahid Hamidi dan Ketua Menteri Sabah, Musa Aman yang duduk semenja dalam satu majlis di Ranau.

Zahid berkata, Azmin Ali adalah seorang pembohong dan cuba menarik perhatian ramai selepas muncul dua isu besar membabitkan SPRM di Selangor.




No comments:

top