Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 28, 2017

SELEPAS PRESIDEN PAS DENGAN ANALOGI 'BIAWAK', KINI MUNCUL PULA ANALOGI 'BABI' YANG LEBIH SADIS!!!



Selepas BIAWAK, kali ini BABI pula yang telah menimbulkan polemik dan sudah pastilah akan mengecilkan hati banyak pihak, khususnya para pemimpin DAP.

Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh Dato Haji Nassuruddin Daud, Exco Kerajaan Negeri Kelantan yang juga musuh ketat Husam Musa. Kenyataan tersebut kemudiannya dipetik dan dimuatnaik di laman Facebook peribadi Nik Abduh. (RUJUK SINI)

"Tok Guru tinggalkan sebuah kebun yang cantik dan suruh kita pakat-pakat jaga jangan bagi babi masuk. Ini tidak,, dia keluar (PAS), kerjanya tarik babi masuk kebun nak rosakkan pokok-pokok itu"

Kenyataan BIAWAK HIDUP telah menyebabkan Azmin Ali berkecil hati dan 'menasihati' Presiden PAS agar menuturkan kata-kata yang lebih bertamadun dan bersopan walaupun dia sendiri seorang yang biadap. 

Kenyataan terbaharu ini sudah pasti akan menyebabkan ramai yang akan menyalahkan Nik Abduh walaupun kenyataan tersebut dikeluarkan oleh Nassuruddin yang kemudiannya dipetik oleh admin FB Nik Abduh. 

Nik Abduh ketika ini dilihat sebagai sandaran terbaik untuk PKR dan DAP serta PAN menyerang PAS. Di sebalik usaha-usaha Husam Musa untuk menunjukkan dan membuktikan dia lebih rapat dengan Allahyarham Nik Abdul Aziz, Nik Abduh seperti yang diketahui merupakan antara faktor utama yang telah menyebabkan Nik Aziz menjauhi Husam Musa pada saat-saat akhir selain perubahan sikap yang agak ketara dalam hubungan PAS-UMNO.

Siapakah yang terlibat dalam 'analogi' BABI itu?

Kita tunggu orang berkenaan memberikan ulasan. 


1 comment:

Anonymous said...

sejak bila jadi suara PAS?
cuba tengok entry kau dulu..bukan ke kau yg selalu hina Allahyarham TGNA?

hebat mu ni..

 
Blogger Templates