Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, June 27, 2017

ZAID IBRAHIM YANG SESAT LAGI MENYESATKAN... SURUH BERDOA PUN SALAH!!!



Zaid Ibrahim cuba menjadi samseng agama apabila berasa jijik dengan permintaan seorang juruterbang Air Asia meminta para penumpang dalam penerbangan Perth-Kuala Lumpur berdoa ketika pesawat berkenaan menghadapi masalah teknikal.

Melayu DAP itu sebenarnya cuba mengkagumkan ketua-ketuanya kononnya dia memperjuangkan liberalisme dan menentang sebarang pemaksaan elemen-elemen Islam ke atas orang bukan Islam.

Sudah pasti manusia bernama Zaid Ibrahim ini mahu matinya dan diuruskan oleh agama, bukannya mayatnya dicabik-cabik dan diberi makan anjing liar atau burung nasar.

Ironinya dia cuba menghalang kebebasan beragama orang lain. Juruterbang itu tidak memaksa mana-mana penumpang untuk berdoa mengikut doa-doa Islam. Sebaliknya setiap penumpang yang ada dalam penerbangan tersebut terdiri daripada pelbagai latar belakang agama, bebas berdoa dengan gaya atau keperluan mereka sendiri termasuklah golongan Atheis.





"Juruterbang AirAsia gesa penumpang berdoa ketika penerbangan Perth hadapi masalah. Saya lebih suka juruterbang tidak beritahu saya bahawa kematian semakin hampir.

"Juruterbang seharusnya memberi harapan dan meninggalkan yang lain kepada Tuhan dan para penumpang. Sekiranya Air Asia mahu ceburi bidang agama, lantik Imam dan Paderi yang betul," tulis Zaid Ibrahim di Twitternya.

Dalam setiap agama, terutama sekali Islam, umat digesa dan dituntut agar memperbanyakkan doa, baik ketika senang dan mewah apatah lagi ketika susah.

Apa yang dilakukan dan disuarakan oleh Zaid Ibrahim sebenarnya tidak lebih daripada sekadar menunjukkan kejahilannya dalam beragama walau apa agama yang dianutinya kini malah walaupun dia seorang atheis atau liberalis.

Ajaran yang cuba dibawa oleh manusia yang suka melompat-lompat dan tidak tetap pendirian ini sebenarnya SESAT YANG MENYESATKAN!!!


3 comments:

Anonymous said...

Bangsa manusia keturunan babi dapigs laknatullah.
Makan hasil babi, tuvyang semakin bodoh.
Barua babi dapigs

Anonymous said...

Pintu taubat masih terbuka. Semoga sempat bertaubat.

Anonymous said...

Ayat terbaik untuk this old man is :

Astagfirullah..semoga diberi petunjuk dari Allah swt.

 
Blogger Templates