Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, August 14, 2017

CYBERTROOPER TALIBARUT DAP CUBA SPIN KONONNYA SAYA CETUS KEKECOHAN, KATA FARIZ HADI!!!



"NOTHING2HIDE OR EVERTHING2HIDE"

Sejak malam tadi CYBERTROOPER TALIBARUT DAP dikerah kerja overtime untuk selamatkan Tun M.Macam biasa anak2 buah Tun M cuba sedaya upaya SPIN cerita sama seperti Tun M kerana kegagalan besar dalam persepsi yg dibina dalam program tersebut.

Memang saya ahli UMNO dan membesar dengan mempertahankan seorang Mantan Presiden UMNO iaitu Tun M. Wahai Talibarut DAP lupakah yang Tun M itu Presiden UMNO dan 22 tahun sebagai PM hasil sokongan UMNO.Beliau jadi PM kerana beliau Presiden UMNO.Tun kata Melayu mudah lupa tapi harini Tun M lupa dari mana beliau diangkat dan dari UMNO jugala hasil kekayaan dibolot untuk 7 keturunan beliau.

Talibarut DAP yg makan duit haram dari DAP hasil duit rumah urut dan pusat judi haram cuba jadi Tun M spin pula cerita kononnya sayalah pencetus kekecohan.

Realitinya ,Selepas saya bertanyakan soalan di program tersebut dan saya kecewa dengan jawapan Tun M kaki pusing yg tidak menjawab soalan , saya keluar dewan dan ditemuramah wartawan media dan saya terus bergerak bersama keluarga yg menunggu saya dalam kereta.Tau-tau je ada kawan call bagitau ada kekecohan.Saya bagitau mereka saya tak tahu apa2 kerana saya dah balik.


Hakikatnya , perkara biasa Tun M mmg pakar propaganda bagi menutup kelemahan beliau.Cybertrooper mereka pula sehingga tak tidur malam mempertahankan Tun M dan cuba spin kononnya saya yg mulakan kekecohan sedangkan geng EXCO ARMADA yang mulakan kekecohan dan tragedi kerusi terbang.Itu perkara biasa namanya "Sindrom Semua Salah UMNO". Hehe

Dulu saya Lawan Aziz Bari semasa forum Perlembagaan Persekutuan pon jentera cybertrooper talibarut DAP kerja keras pertahankan kelemahan ahli panel mereka yg kononnya pakar perlembagaan.

Saya dah biasa & saya tak gentar.Kalau taknak orang UMNO datang tanya soalan , buat je program KHAS untuk Puak Pakatan Harapan sahaja.Barulah program tu betul2 program SYOK SENDIRI ;)

Yang fitnah saya tu merangkaklah cari saya di Padang Masyar nanti.


-Fariz Hadi-

#LawanDAP
#LawanTaliBarutDAP

SHARE YA KEPADA TALIBARUT DAP ;)



3 comments:

Anonymous said...

Berani kerana benar.

Anonymous said...

Pemuda UMNO pi mana... Takdak teluq ka

Anonymous said...

Tahniah atas kebetanian sdr Fariz

 
Blogger Templates