Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, February 24, 2015

SEKOLAH DEMOKRASI, SEKOLAH MELACURKAN MELAYU-BUMIPUTERA UNTUK MENJAMIN KETUANAN DINASTI LIM!!!


Satu perkara yang kurang diberikan perhatian, malah DAP sendiri pun kurang memberikan publisiti meluas selain membuat pengambilan yang sangat berhati-hati, adalah SEKOLAH DEMOKRASI.

Dengarnya sangat baik... SEKOLAH DEMOKRASI!

Hakikatnya, ia adalah sekolah yang mengkhususkan bagaimana hendak menghancurkan teras perlembagaan negara ini dan menaikkan Dinasti Lim dengan Mentor utamanya adalah LIM KIT SIANG dan TONY PUA.




Ikon SEKOLAH DEMOKRASI adalah Dyana Sofya yang mewakili kumpulan Melayu muda yang bersikap liberal, kurang beragama, melihat agama sebagai penyakit dan beranggapan semuanya adalah sama selain Rara Othman yang diperlihatkan sebagai seorang wanita muda Melayu bertudung tetapi tidak membataskan dirinya kepada pergerakan bebas dan memperjuangkan kebebasan serta Melati Rahim, wanita muda Melayu yang berserkup, berhijab, SUPERNINJA ALLBLACK yang boleh bermain biola, seorang penulis indie yang melihat skop PELACURAN adalah subjek terbaik untuk ditulis.

Ketiga-tiga mereka adalah 'PELACUR-PELACUR UPAHAN' atau PATUNG-PATUNG yang diletakkan di dalam balang kaca sebagai daya tarikan kepada generasi muda Melayu yang gilakan perubahan tetapi tidak belajar dari sejarah.


Menariknya, berdasarkan 'KURIKULUM' yang diajarkanada sejarah demokrasi yang dibentangkan. Dan sudah tentulah sejarah tersebut membabitkan sejarah DAP tanpa menyebut sama sekali pembabitan DAP dalam Tragedi 13 Mei 1969 sebaliknya ditekankan bahawa tragedi berkenaan berlaku akibat politik dalaman UMNO yang menjadikan orang bukan Melayu sebagai kambing hitam walaupun hakikatnya, ia tercetus apabila Artikel 152, 153 dan beberapa Artikel dalam Perlembagaan Persekutuan yang memberikan kedudukan kepada Melayu-Bumiputera dipertikaikan. Lebih-lebih lagi setelah Singapura yang dipisahkan dari Malaysia telah MENGHAPUSKAN ARTIKEL dalam PERLEMBAGAAN SINGAPURA yang memberikan kedudukan istimewa kepada Melayu, menjadi perangsang kepada DAP untuk melakukan perkara yang sama di Malaysia.


Melihat kepada Sekolah Demokrasi yang turut mengajarkan kaedah mempengaruhi dan memperdayakan masyarakat sebagaimana yang dilakukan oleh para pemimpin DAP, khususnya Tony Pua dan Lim Kit Siang, matlamat utama Sekolah Demokrasi yang hanya mensasarkan golongan muda Melayu.

Kesemua mereka akan diajar sebagaimana sebuah tahfiz penipu di Kedah yang dimiliki oleh seorang lelaki penipu menjadikan kanak-kanak untuk mengutip derma dan menjual ubat, untuk bercakap dan bersoal jawab. Kesemua mereka akan diminta menghafal semua jawapan atau kaedah menukar taktik kepada bertanya soalan.

Tidak mustahil juga kerana saringan yang ketat dan penapisan yang hebat mempunyai kaitan dengan 'ajaran-ajaran pelik' dalam Sekolah Demokrasi yang enggan maklumat tentangnya diketahui oleh orang ramai dan pihak berkuasa.

Siri pendedahan tentang Sekolah Demokrasi akan dibuat dari semasa ke semasa...


2 comments:

maae said...

Agenda untuk sepuluh tahun akan datang...

Harap kerajaan terutama Menteri Pendidikan ambil berat. Sekolah bererti intitusi pendidikan. Apa yang di didik secara nyata dan tersirat mesti di baca bersama Perlembagaan Persekutuan yang di reka khas akibat peristiwa sejarah silam. Malah kewujudan nya mesti tertakluk akta-akta penubuhan pendidikan sedia ada.

Pelik sungguh. Era sekarang Dap masih berselindung di sebalik bayangan kecinaan melampau di mana China sendiri sudah mengamalkan keterbukaan globalisasi dan bersedia dengan perubahan. Cuma sistem komunisme mereka masih di amal tetapi tidak lagi menyerupai Korea Utara...


Anonymous said...

DAP dah melampau..

Ini cara yahudi dan zionis


Berhati hati....

Kepada org Islam, segeralah insaf dan bertaubat sebelum terlambat...

Mereka ni diumpan dgn kekayaan dunia....

 
Blogger Templates