Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, December 10, 2014

ALI 'REJIMEN ANARKI' ABDUL JALIL CUBA NAK BODOH-BODOHKAN PENYOKONGNYA SENDIRI... KAD PEMOHON DENGAN KAD SUAKA PUN TAK BOLEH BEZA!!!



Budak Ali oiii..

“LMA-Kort” atau “kad pemohon suaka” bukan bermakna kau dah dpt suaka.. Tak payah ler gebang undang2 UN atau Perjanjian Dublin bla bla bla..

Pemegang kad “LMA-Kort” dibenarkan tinggal di Sweden sehingga pemohon menerima jawapan dari pihak berkuasa berhubung status permohonannya. Dengan kad berkenaan, pemohon boleh tinggal sementara di Sweden dan diberikan diskaun sekiranya mahu mendapatkan rawatan di pusat kesihatan di sana dan bukan FREE.

Merujuk pada kad yang dipamerkan dengan bangga oleh Ali itu, kad itu hanyalah “LMA-Kort” atau “kad pemohon suaka”. Jelas sekali “ikon” pro-Pakatan Haram itu belum memiliki suaka dari Sweden!

Jadi, tidak perlulah gebang besar lagi. Kalau status kad pun gagal difahami, tidak perlulah cakap besar dan berlaku angkuh.

Dengan budak2 PR kau bolehlah gebang pasal diorg tu bukan tau apa pun.. Membuta-tuli je sokong hatta tak mengetahui sesuatu perkara pun. Dengan wak sorry ler Ali.. Wak bukan jenis org buta tuli..

http://www.migrationsverket.se/…/Adults-seeki…/LMA-card.html

SUMBER: WAK SALAM WSEJ

2 comments:

Anonymous said...

Kayu punya bdak...

Anonymous said...

Haha..PR+AUTA+FITNAH=BERPISAH TIADA.. Tp mcmnapun budak2 kna kncing tu tetap stia d blkg ali jalil.

 
Blogger Templates