Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, December 30, 2014

JALAN PERHUBUNGAN MAKIN PULIH, JAKEL TRADING PULA HANTAR BANTUAN KEMANUSIAAN KEPADA MANGSA-MANGSA BANJIR DI PANTAI TIMUR!!!

Jika kelmarin klik sini, syarikat tekstil itu menghantar 3 treler makanan dan keperluan asas untuk mangsa banjir di pantai timur, hari ini mereka menghantar lagi 3 treler makanan dan keperluan asas ke sana, ini menjadikan sudah 6 treler yang sarat dengan makan dan keperluan asas telah di hantar ke negeri pantai timur.

Dalam pada itu, syarikat jakel juga menyeru kepada orang ramai yang ingin menyumbang pelbagai barangan seperti makanan dan keperluan lain supaya menyumbang melalui pihak angkatan tentera, bagi di negeri selangor, pengkalan udara tudm subang adalah pusat pengumpulan.

Bukan apa, ATM melalui detechmen TUDM dan lain-lain mempunyai cukup logistik untuk mengedarkan barangan yang anda sumbangkan itu, kalau yang lain-lain nie takut lambat pulak sampainya nanti...









10 comments:

Anonymous said...

Hantar barang2 'recycle'yang tak dapat dijual...

Anonymous said...

anon 4.28..klu tak sumbang apa2 lebih baik diam...org yg memerlukan akan bersyukur

Anonymous said...

Terbaik aaaa anon 5:13

Anonymous said...

Wei pukimak sial... Bail ko diam la babi...!!

Anonymous said...

Kemungkinan juga Jakel ini 'Carlos The Jackal', orang yang mempunyai kepintaran yang luar biasa dalam kegiatan jenayah, oleh itu disyaki barang2 di atas ini di curi dari gedung2 pakaian di ibu kota. Tak apa lah kalau curi untuk di bahagi2 , tidak menjadi hal. Tapi cam org2 UMNO curi terui makan seorang itu lah yang dikatakan ketamakan luar biasa. Ketamakan itulah punca malapetaka yg berlaku di Malaysia. Kalau kos kontrak pada permulaan pelaksanaan 100 juta , sebelum habis memang akan melepasi RM1 billion, sebab kena bagi2 kpd org2 UMNO cam bagi bunga emas kpd Raja Siam.

Anonymous said...

Aku dah dapat hidu bahwa hantaran yang begitu banyak hanya boleh di buat oleh Penyamun seperti Jakel @ Carlos The Jackal, Pukimak Sial. Ketua Unit Terorisma & Songlapan UMNO.

Anonymous said...

Fatwa baru: tuhan letak ahli fitnah dalam syooorga..teruskan fitnah...

Anonymous said...

Anon 7.08

Ini adalah fatwa Mujtahid Sahibusamahah Al fadil Ustaz Tuanguru Mahaguru ANWAR HAFIZZULLAH......xpe gelaran tan sri xde, ini gelaran baru lagi bagui.

Unknown said...

Org dh sumbang pun nk mgata..pelik btl manusia jenis..apa pun sy ucapkan tahniah kpd syarikat berkenaan.atas keperihatinan anda..

Anonymous said...

Betul tu

 
Blogger Templates