Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, December 26, 2014

TONY PUA, KIT SIANG! WOULD YOU MIND TO SHUT YOUR F**K*** MOUTH!!!

Macam tonyok!!!

Macamlah ambik berat sangat. Macamlah sibuk sangat prihatin dengan rakyat yang sedang dilanda musibah banjir.

Hakikatnya BABI DUA EKOR yang sedang sibuk menonjolkan diri mereka sebagai ahli politik hebat sekadar pandai mengarahkan itu ini tapi haram tak melangkah sekutik pun dari tempat mereka berada.

Tunggulah... kita tengok bila Petaling Jaya dilanda banjir selepas Shah Alam, Si Tonyok bernama Tony Pua nak buat apa... kita tengok sama ada dia akan turun meranduk air bah atau sekadar bersuara dari Australia. Kita tengok juga bila Gelang Patah dilanda banjir besar dengan kematian berlaku, apakah Kit Siang akan kelam kabut mengambil berat dengan segera berada di tempat kejadian atau sekadar menjenguk muka kemudian berambus seperti yang dilakukannya sekarang?

Tonyok-tonyok ini sekadar pandai bercakap. Tonyok-tonyok ini juga sentiasa berlagak yang mereka adalah pengarah dan kerja mereka mengarah sebagaimana yang sering mereka lakukan sekarang!

Dasar tonyok berdomoi!!!!

14 comments:

Anonymous said...

biasanya kes-kes kecemasan Melayu & India sahaja suka tolong menolong..

Tak kira di jalan raya, kilang breakdown dll.

Si Tonyok cuma berlagak PANDAI, mengutuk & memberi arahan Membabi Buta..Kononnya dia mengawal segala2nya..

Nasib baik ada zaman IT..

Boleh tak bezakan Kit Sial ni dgn TONG KOSONG?

Anonymous said...

Dapigs racist extramist macam tu la........ Perangai macam tonyok.....

wayau said...

Macam lantik cina biaDAP jadi panglima angkatan tentera terus boleh jumpa MH370?

Anonymous said...

Mana ada peranan diberikan seperti dalan Jawatankuasa Bencana kpd Pembangkang2. Di Senate AS ada bipartisan , tapi di Malaysia semuanya dibolot oleh UMNO. Jadi UMNO kena buat kerja dan yang lain harus kritik, itulah tanggungjawab yang diharapkan.

Johan said...

Jawatan Bencana dipengerusikan oleh Menteri Besar atau Ketua Menteri negeri masing-masing. Cuba lihat peranan eksko ysng dilantik. Jika di Kelantan PAS pengerusinya dan di Penang DAPlah. Cuba fladhback kejadian tsunami di Penang. Apa peranan si tonyok ni.

Anonymous said...

babi 2 ekor tu kan keturunan yow thai,suku kaum paling hina di tanah besar china. Tu yg lari lintang pukang ke tanah melayu. Dtg sni pun bukan ada jasa pd negara,nk porak peranda lg ada. Sape berani list top 5 apa yg Babi 2 ekor tu buat utk pmbangunan nasional.

Anonymous said...

Sentiasa beralasan dah dipasak kemas dlm otak diorang bro, biar soal kemanusiaan tetap diorng nak kaitkan sentimen politik. Asyik orng lain je yg salah diorng tak pernah salah.

Anonymous said...

Terbaik bro terbaik list top three takde.

Anonymous said...

Bila bab mcn ni ketua menteri kene buat arahan dulu bukan harap org lain.

Anonymous said...

Diorng jenis self-centered dan anti establihment bro, dlm negara sendiri diorng bukan pentingkan perpaduan dan kesejahteraan rakyat, diorng gunakan rakyat utk kepuasan diri dan kepentingan sentimen politik diorng je, mujur dah ramai yg celik dan faham bigger picture ini. Pandai pakai nama Pakatan Rakyat, aku ni pun rakyat tapi aku tak akan diperhambakan minda utk masuk dlm ruang selesa diorng yg penuh dgn kegula-gulaan duniawi semata-mata.

Anonymous said...

ITU PUN ORANG MELAYU ISLAM PAS KELANTAN TAK SEDAR.
SIAPA KAWAN, SIAPA MUSUH.
NAK KUASA BAT KAWAN.
DAH BERKUASA JADIKAN LAWAN.
MINTAK SANGAT ORANG MELAYU ISLAM PAS DAPAT BERFIKIR DGN AKAL CERDIK ANUGERAH TUHAN.
SAMPAI BILA SANGGUP DI PERBODOHKAN.
INI KAH YANG ISLAM MAHU, UMATNYA DI PERBODOHKAN BEGITU RUPA.
APA KAH PAS PEJUANG POLITIK ATAU UGAMA.

Anonymous said...

cina dap celaka ni bubuh dalam guni campak je dalam banjir biar dia mampus

anakmalaysia said...

Anon 1.18am.. oii babi buta..tanggungjawab kepala ko le, suka sgt AS pi dok kat sane...jadi pandai banggang ye..jadi tukang jilat Dapigs

Anon 7.59 dan 8.32am...Dapigs ni memang pandai 'meliwat' pemikiran rakyat tanpa disedari, itulah hakikatnya tetapi rakyat sudah semakin sedar.

Anonymous said...

Nenek aku cina. Tpi dia tk la mcm ni. Ini cina yg tk sedak diri sama dgn pyokong mlayu yg tk sedak diri. Yg aku tau cina mmg ptingkan duit duit duit spai mampus pun duit. Yg melayu hrap bantuan sje spai buat anak tau tpi pas suruh gov tanggung

 
Blogger Templates