Sunday, April 10, 2016

EKORAN DEDAH ADUN PKR SERI ANDALAS SELEWENG WANG BANTUAN BANJIR, AHLI PKR PULA DIUGUT DAN KERETA DIBAKAR!!!



Seorang ahli PKR dan isterinya merasa tidak selamat selepas didakwa diugut oleh orang bawahan pemimpin parti berkenaan.

Isteri ahli PKR, M.Kokilavaani menceritakan, ugutan itu dibuat selepas suaminya P.Nyanauthayam membuat laporan polis berhubung isu mangsa banjir yang tidak mendapat bantuan di kawasan terbabit baru-baru ini.

Kokilavaani mendakwa, selepas membuat laporan, orang bawahan pemimpin PKR itu mengarahkan suaminya untuk menarik balik laporan yang dibuat, namun, suaminya enggan untuk berbuat demikian.


Menurutnya, selepas itu, mereka kemudian telah bertindak melemparkan cat kuning ke kereta suaminya pada Jumaat lalu dan insiden itu juga telah dilaporkan kepada pihak berkuasa.

Dakwanya, selain kenderaan mereka dsimbah cat, suaminya juga telah diugut bunuh oleh orang bawahan pemimpin parti pembangkang terbabit.


“(Dan yang terbaru) dalam pukul 3 lebih (pagi tadi), jiran saya panggil kata kereta tengah terbakar,” katanya ketika dihubungi FMT hari ini.

Kokilavani berkata, dia dan suaminya juga akan membuat laporan polis berhubung kebakaran kereta itu, hari ini.

Bagaimanapun, usaha FMT untuk mendapatkan penjelasan daripada pemimpin PKR berkenaan mengenai tindakan orang bawahannya itu gagal ekoran nombor telefon bimbitnya berada di luar kawasan. - SUMBER


5 comments:

Anonymous said...

Parti dipimpin oleh penyangak, mendapat ilham dari bos penyangak besar, dapigs. Baling kerusi meja tiap kali ada pemilihan parti.

Anonymous said...

Ada ke yang masih terkejut tentang penyelewangan duit rakyat di Selangor? Kerajaan Negeri Selangor kan sedang giat menipu warga Selangor. Takpe lah...DAP sudah menanam kebencian terhadap kerajaan Melayu Islam UMNO di Selangor sehingga penganut2 pkr dan PAN menjadi buta hati dan sanggup diperbodohkan...hanya kerana kebencian sesama umat yang diBATU APIKAN oleh tentera general pondan pukimak Tony Puaka...RBA.

Adakah Melayu seBODOH sepertimana yang sering dilaung2kan oleh cinapek dapigs apabila mereka 'bermesyuarat' sesama mereka?

Jawapannya YES.....di Selangor dan Pulau Pinang..memang Melayu BODOH!!Tak sedar bila kena kencing hidup2. Parti dapigs nak mengcinakan tanah air, nak menyebarkan pembiakkan babi dan anĵing, membisukan Azan...menyebarkan bahasa dan tulisan cinapek sambil memperkecilkan bahasa Kebangsaan...

Mustahil? Kalau ada masa, pergi lah tengok perbezaan kehidupan orang Melayu singapork dan orang cina singapork. Aku tengok Melayu singapork memang hina. Aku tahu sebab aku kenal ramai geng cina singapork yang kaya raya....dan mereka memang menindas dan menghina orang Melayu di sana!

Di singapork, apek2 semua tak payah tahu bahasa Melayu. Hanya PM dan beberapa pemimin je yang perlu tahu berbahasa Melayu supaya dapat menipu orang Melayu singapork dan Malaysia. Sama lah macam di sini tony puaka atau tiang chuak atau teresa kok atau anak angkat cina khir johari yang kononnya berbahasa Melayu....hanya untuk MENIPU orang Melayu!

Anonymous said...

dah terikut citer tamil. orang politik guna gangster.

Anonymous said...

Saya setuju..

Anonymous said...

setuju sgt2

top