Friday, May 20, 2016

AZMIN MENGAMUK DAN CABAR RAFIZI RAMLI SERAH BUKTI RASUAH WANG DAN DAGING BETINA UNTUK BUKTIKAN KEBENARAN TUDUHANNYA!!!



Tu dia... Azmin Ali marah dah!

Menteri Besar Selangor, Azmin Ali menyelar pihak yang menyebarkan 'fitnah' tentang kewujudan rasuah dalam pentadbirannya, mengatakan ia adalah dakwaan mengarut dan tidak berasas yang bertujuan untuk memburuk-burukkan pentadbiran negeri. 

Timbalan Presiden PKR itu berkata, seandainya benar terdapat bukti amalan rasuah, mereka yang membuat tuduhan tersebut seharusnya segera menyerahkannya kepada pihak berkuasa berkaitan, berbanding menyebarkannya kepada orang awam. 

"Membuat tuduhan sembrono terhadap Kerajaan Negeri tanpa sebarang bukti dan kemudian menyebarkannya, tidak lebih daripada tindakan pengecut, tidak bertanggungjawab dan mempunyai niat jahat," katanya. 

Azmin merujuk kepada penyebaran mesej WhatsApp yang ditulis dan dihantar oleh Rafizi Ramli di dalam Group 'Solidarity for Anwar', group WhatsApp yang membicarakan tentang rasuah dalam pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor. 

Menurut mesej yang bocor itu, Rafizi mendakwa telah menerima banyak aduan tentang tuntutan wang tunai dan wanita sebagai imbalan apabila berurusan dengan pentadbiran Selangor. Rafizi memberi amaran kepada partinya, yang dia akan mendedahkan rasuah tersebut kecuali pentadbiran negeri segera mengatasi dan menanganinya.

Rafizi mendakwa dia mempunyai bukti bagi dakwaannya itu tetapi enggan mendedahkannya lagi kerana ia akan memusnahkan parti. 


4 comments:

Anonymous said...

Padan muka berok2 dapigs yang bergelar pkr menikam satu sama lain.....cuma yang hairannya....Kerajaan Negeri Islam pimpinan 'Melayu Islam' jugak yang si pondan tu berani serang.

Korang pernah dengar pondan gemok botak tengah menegur kerajaan negeri Pulau Pinang tak?

Dengan kapir, pondan sial tu kecut bijik dia...tapi bila nak menyerang Melayu, dia la yang kononnya 'whistleblower'.

Anonymous said...

duit .. pompuan .. jantan .. betina.. depan .. belakang .. sama tara .. sama rasa
mana tumpahnya kuah kalo tak ke nasi ...

Deen Zainudin said...

Bullshit lah semua ni!!

Anonymous said...

Rafizi berani kat Selangor aje di pinang pun ada masalah yg sama tapi rafizi tidak berani buka mulut nya.

top