Tuesday, June 14, 2016

GURAUAN LAGI DARI RAFIZI RAMLI... KALI INI BOM PULAK!!!



Terkantoi, takut, gementar atau terkencing terberak bila tengok sel lokap gelap istimewa yang sedang menanti, berbanding sel lokap biasa, membuatkan Rafizi Ramli menggunakan alasan 'BERGURAU' lagi bagi mengelakkan tindakan undang-undang dikenakan ke atasnya.

Dalam ceramahnya di Kuala Kangsar, Rafizi Ramli berkata, calon PAN yang merupakan saintis bom atom akan mencampakkan bom atom ke atas Najib Abdul Razak sekiranya menang, membuatkan dia secara automatik berhadapan dengan masalah perundangan.

Dia yang dikatakan sangat genius, kemudiannya segera menggambarkan bahawa laporan-laporan polis yang dibuat oleh penduduk Kuala Kangsar sendiri, adalah sesuatu yang tidak seharusnya berlaku kerana dia hanyalah 'BERGURAU'.

Tak pula dapat dipastikan sama ada GURAUANnya kali ini sama seperti GURAUAN yang diperakuinya di mahkamah berhubung CINCIN RM24 JUTA yang sehingga sekarang dipercayai benar oleh para penyokong dan pentaksub berotak kering.

Kalau betullah dia boleh bergurau, harap-harap Rafizi Ramli tidaklah menyaman sesiapa sahaja, kerana kalau dia boleh bergurau, orang lain juga boleh bergurau dengannya.

Sebagai Ahli Parlimen yang hebat, yang terlibat dalam penggubalan akta, kanun dan undang-undang, sudah tentulah Rafizi Ramli tahu batas dan sempadan politiknya. Apatah lagi sebagai seorang wakil rakyat yang seharusnya memberikan sumbangan kepada pembangunan masyarakat, seharusnya Rafizi Ramli mengelak daripada mengeluarkan kenyataan-kenyataan sensasi yang boleh menyebabkan timbul ketidaktenteraman di kalangan masyarakat.

Malangnya, Rafizi Ramli kekal sebagai Rafizi Ramli... selagi seluruh tubuhnya tidak dibaluti kain kafan dan tempat terakhir dia tinggal adalah liang lahad yang ditutup papan dan ditimbun tanah setinggi 6 kaki, selagi itulah, dia akan terus menipu, menfitnah dan kemudian memberikan alasan, DIA BERGURAU!!!

Tak lucu pun, gurauan awak, Rafizi Ramli!!!

Begitu juga dengan para pengkomen... jangan buat komen yang menyusahkan anda sendiri kerana admin tidak akan keberatan untuk menyerahkan IP Address selain bukti-bukti sepatutnya kepada pihak berkuasa apabila diminta berbuat demikian...


4 comments:

Anonymous said...

Piji ni kalo tak biol..mereng la tuh

Anonymous said...

Butuh la rafizi!!

juragan69 said...

Hahaha...bhai lu nyer last statement cam tk blh 'BELAH'...hahaha lawak siot bhai...lu nyer komen apa pun bole...siap ugut lak tu hahaha yg gua tk faham tun dh nyanyuk lh. .dh tkda power lh..tp yg pelik kisah Dan aktiviti tun ttp no ONE utk dijadikn bahan utk blogger cari dedak serta pmpinan umno komen cam takut jer dgn nyanyuk tun....hahaha

Anonymous said...

pandan ape cerita raspussy ? makin terok aku tengok. dah rupa bandar koboi . bodoh kau ni jd mp. mkn gaji buta saje. baik pegi mampus cpt .

top