Friday, July 8, 2016

KERANA MALU TERSILAP BENDERA DAN DIHENTAM TERUK NETIZEN, AKHIRNYA YB BABI DELETE POSTINGNYA DI FACEBOOK!!!



Memang teruk YB Babi yang merupakan Ahli Parlimen Taiping kena hentam di Facebook kerana menggunakan poster kumpulan White Supremacy berlatarbelakangkan bendera Amerika Syarikat. Walaupun RBA berlumba-lumba masuk untuk mempertahankan YB Babi ternyata, serangan daripada rakyat Malaysia pelbagai kaum, jauh lebih kuat, menyebabkan posting dan poster tersebut terpaksa dipadamkan.

Kumpulan White Supremacy di Amerika Syarikat memperjuangkan ketuanan kulit putih dan menganggap bangsa lain, terutama sekali kulit hitam, sebagai hamba kepada kaum berkulit putih. Kulit Kuning seperti orang Cina juga tidak terkecuali.



Menggunakan poster White Supremacy untuk melancarkan serangan secara perkauman, atau lebih tepat lagi menjemput tentera-tentera Amerika Syarikat untuk menyerang Malaysia atas alasan menyelamatkan negara ini, merupakan satu perbuatan yang sangat khianat dan terlalu jahat.

YB Babi juga terlibat dengan satu lagi penghinaan iaitu pemberian wang raya kepada kanak-kanak. Adat memberi wang kepada kanak-kanak yang asalnya merupakan sedekah untuk kegembiraan dan keraian Aidil Fitri telah digunakan oleh YB Babi sebagai bahan politiknya.



Difahamkan, beberapa laporan polis telah dibuat ke atas YB Babi untuk kes itu.

Posting melibatkan bendera Amerika Syarikat dengan niat menjemput kedatangan tentera kuasa besar itu bagi membolehkan DAP berkuasa menggantikan pentadbiran pelbagai kaum dan agama yang ditunjangi oleh BN, telah menelanjangkan sikap sebenar YB Babi.



Seharusnya YB Babi ini perlu menjalani ujian ketaatsetiaannya kepada negara ini semula. Tidak mustahil sekiranya, YB Babi dan para penyokongnya akan menjadi penyalur maklumat dalaman untuk pihak musuh agar membolehkan DAP berkuasa.

16 comments:

Anonymous said...

Pope sentiasa hormat pada orang, agama dan budaya lain, tapi anak buah Pope mencalit arang di muka Pope.

Anonymous said...

Rakan Nga ramai yang Melayu tetapi tak kedengaran pun mereka menasihati tindakan biadab Nga ini. Apa yang ditakutkan? Takut hilang dedak?

Anonymous said...

Kerja delete ini kerja flip flop. Flip flop bukanlah pemimpin yang boleh diharapkan.

Anonymous said...

nga kor ming= YB BABI

Sangat sesuai gelaran untuk yb babi pukimak tu!

Melayu BERSATU supaya babi2 dapigs macam nga kor ming tak berani berterusan menghina Melayu dan Islam. Cukup2 la puak2 babi dapigs ni berkurang ajar dan biadap!

Melayu BERSATU! Jangan tunggu sampai anak betina babi2 dapigs memijak gambar pemimpin Islam baru kita nak Bersatu. Jangan tunggu sampai Islam dihina dan dipersenda, baru kita nak bersatu.

Setiap kali babi2 dapigs bertindak kurang ajar dan biadap, kita hentam babi2 tersebut. Tak kira UMNO, PAS, walaupun baruah2 dapigs dalam pkr dan pan. JAGA MARUAH BANGSA!

Anonymous said...

ianya bukan kesilapan...YB BABI tu memang sengaja...puak2 kafir harbi DAP PKR akan terus mempersendakan dan menghina agama Islam selagi ada melayu2 bebal yg terhegeh2 nak sokong dan menjilat lobang taik para kafirun ni... akan datang YB Babi tu akan buat lagi...korang tengoklah....

juragan 69 said...

Ini semua salah tun m...tk gitu bhai

Anonymous said...

MP babi ni wajar menjalani ujian DNA bg memastikan adakah dia sebenarnya babi atau seekor babi berupa manusia atau kedua-duanya

Anonymous said...

YBabi dapigs memang mscsm tu. Tu Pasal padan muka sama lge.

Anonymous said...

Nga Kock Moi adalah antara contoh ahli parti yang setianya terhadap parti tidak berbelah bahagi.

Apabilai badai rasuah melanda, dia berani mengalihkan badai tersebut meskipun berdepan risiko.

Dia sesungguh layak di calonkan untuk diberi pingat SIDA kelas exceptional oleh dinasti Kim.

Anonymous said...

Kalau xah namapun yb babi yg lagir dr puki babi...maka babi jg keturunannya..
Yb laknat babi ni harus di halai keluar dr malaysia.
Bangsa yb babi laknatulah haramjadah.
Kapir dapigs laknatullah

Anonymous said...

Kalau dah babi..babi lah perangai nya. Silap orang Taiping jugak yang bagi undi kat babi ni.

Anonymous said...

Ada org bg tahu dia ni anak saudara chin peng - ketua komunis malaysia

Anonymous said...

Buat la beratus rwport sekalipun..... satu report pun x kan dibuka kes untuk d ambil tindakan..

Anonymous said...

Mereka ni bukan anak buah pope. Pope untuk katholik saja.

Anonymous said...

Nga kor min lebih jilat pantat mak dia dari melalak merosakan kerharmonian dimalaysia ini

Anonymous said...

ha...ah pandai pon jurassic69...tak yah elaborate berjela2...hang mmg ada six sense...

top