Tuesday, August 23, 2016

ANAK PEREMPUAN MAHATHIR MARAH KERANA POLIS TANGKAP NAWAWEE DAN TUNDUK KEPADA DESAKAN PENGANUT AGAMA DI MALAYSIA!!!



Anak perempuan Mahathir yang seringkali dikatakan oleh Mahathir 'mempunyai fikirannya sendiri' dbukan kerana didikan, begitu marah apabila Namewe atau nama sebenarnya Wee Chee Meng ditangkap sejurus mendarat dari Taiwan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur selain direman selama empat hari bagi membantu siasatan selepas 4 buah NGO membuat laporan berhubung pengeluaran dan penyiaran klip video muzik terbaharunya yang dikatakan menghina setiap agama di Malaysia.

Kata anak perempuan Mahathir, apa salahnya dengan sebuah klip video sebaliknya kata Marina Mahathir, tindakan polis itu adalah ekstrim dan besar kemungkinan hanya untuk memenuhi kehendak masyarakat Islam yang terlebih sensitif.

Menurutnya lagi, golongan sepertinya yang menyokong prinsip menghentam Islam dan umat Islam tetapi amat membela jikalau umat Islam membela Islam, tidak boleh tunduk kepada golongan yang sentiasa mencari salah orang lain. (RUJUK SINI)

Bagi Marina, umat Islam di negara ini tidak mempunyai iman yang teguh sebaliknya terlalu takut dengan lambang salib pada atap, atau DNA babi di dalam cokelat. Marina mencemuh sikap umat Islam di negara ini yang malu untuk mengakui kelemahan iman mereka dan perlu mendapatkan perlindungan daripada undang-undang pada sepanjang masa.

Mengkritik penangkapan dan penahanan Namewee, Marina Mahathir berkata, Namewee tidak seharusnya dilayan sebegitu rupa. Pihak berkuasa perlu menonton klip video tersebut lebih terperinci dan mengenalpasti undang-undang mana yang telah dilanggarnya. 

"Hanya kerana segelintir orang berasa tersinggung, tidak bermakna ianya adalah satu jenayah," katanya.

Marina bagaimanapun, mengakui belum menonton klip video itu lagi.

Bagi para pengikut dan pemuja Mahathir, perlu sangatlah mendengar kata-kata nasihat Marina Mahathir ini. Islam dan umatnya adalah untuk dihentam, tetapi yang menghina dan melakukan provokasi ke atas Islam dan umatnya perlu dibiarkan kerana itulah kebebasan bersuara. 

Kebebasan bersuara gaya puak ZINDIQ yang menyamar sebagai orang Islam!!!


21 comments:

Anonymous said...

orang ini dah tersasar jauh.mari kita doakan semuga dia kembali ke pangkal jalan

Anonymous said...

Sememangnya menyinggung perasaan seseorang bukan satu kesalahan tetapi orang yang tersinggung mempunyai hak untuk membuat aduan. Itu adalah hak dialah Mummy oit! Kalau ada pihak hendak buat aduan perlulah ada siasatan. Kalau siasatan menunjukkan ada kes makanya akan adalah tangkapan. Bukankah itu satu SOP waima di Era PM22 rasa-rasanya pun begitu juga.

Daripada segi hak, sepatutnya Mummy tanya diri Mummy apakah Mummy ada hak untuk menghalang orang yang tersinggung tadi membuat aduan? Nahi, kan kan? Tak perlulah Mummy lebih sudu dari kuah kerana pihak yang diadu bukanlah keseorangan tetapi mempunyai ramai peminat seperti Mummy, LGBT, Plurist, PBB dll yakni semua itu boleh menjaga dan membela kepentingan tertuduh.

Jadinya Mummy tak perlu risau dan melatah sebaliknya tinjukkan keperihatinan dan kemampuan Mummy dalam menjaga tertuduh dan membelanya hingga terbukti pihak dituduh adalah dipihak yang benar. Justeru kepada Mummy ini pesan berguna untuk beliau ialah kurangkan melalut, banyakkan kerja. Noktah.

Anonymous said...

Anok pundi kutty tu liberalist.... penyokong SIS... dan pluralist.... rela derma kondom dan jarum suntikan dadah pada penagih.... agak2 budak pempuan.pundrk kutty ni ada sempati pada Palestine atau tak...?

Anonymous said...

betina ni klu hidup zaman dulu2 , dah lama kena sula .sbb mulut puaka dia .

inilah anak pujaan mahathir . mana balaci2 mahathir ? tak malu ke sama2 membela menafiqun ni ?apa kau nak jawab depan Allah esok ?

Anonymous said...

Inilah yg dikatakan lembu sekandang boleh dijaga anak seorang payah bagai

anonymous said...

suruh dia rajin2 pergi masjid dan surau.
start being a muslim baru tau perasaan muslim yang lain.
dia pun tak tengok lagi video tu dah cepat melatah.

Anonymous said...

ale uto marina.,pendidikan anak asalnya dr mak bapak

Anonymous said...

Astagfirullahalazim... Marina... Marina

Anonymous said...

Samalah dgn si Lanun Bugis!!!

Kalau hidop zaman dulu pelirnya da kena pancung.

Penyamun Besar

Anonymous said...

Itu soal dia dgn Allah.. Lanun Bugis kebas duit rakyat Berbillion USD jawab jugak lah ya!!!

Anonymous said...

teringat pada kata Ustaz Fadzil Noor dulu .. semuga dipanjangkan usia Tun M dan menyaksikan sendiri kemusnahan hasil dari didikannya

Anonymous said...

Kenapa BITCH ni tak habis2 menyalahkan Islam dan menyokong dan membela kapir?

Anonymous said...

bkn seorang istilah betina yg mcm ni tapi SEEKOR

Anonymous said...

Patutnya dia bela bapa sendiri yang dituduh oleh Barry Wain dari WSJ sebagai penyebab wang rakyat sebanyak RM 50 bilion lesap 22 tahun yang lalu. Bukankah prioriti keluarga sendiri mengatasi lain lain prioriti. Bukan?

Anonymous said...

ya allah ya tuhan ku bukakan lah pintu hatinya untuk menerima islam sebelum terpejam mata selamanya

Anonymous said...

Dia sendiri rela islam dihina. Penyokong kuat LGBT yg tinggal sekandang dengan Ambabiga.

Anonymous said...

Bila hasil haram diberi makan pada anak bini inilah hasilnya.

Anonymous said...

Dah makbapak bersekongkol dgn komunis. Anak2 pon ikut skali hati dah d jangkiti kuman nanti serupa klr masok IJN..
Termasok la penyokong2 marina sekeluarga lacurkan agama bangsa dan negara.

Anonymous said...

Semoga dia mndpt hidayah jika hati masih tak dipateri Allah...

Anonymous said...

nama saja islam tapi sebenarnya....

Anonymous said...

Bapak ko tu yg x habis2 cari salah org... Kehidupan ko pun x islam, nk ckp pasal islam.

top