Saturday, November 19, 2016

LAAAA... HISHAMUDDIN MENANGIS DAN MINTA IZIN UNTUK KENCING MASA DALAM KERETA POLIS LEPAS DITANGKAP!!!



Jam 10:30 pagi tadi, Hishamuddin Rais, si pengecut yang selalunya berjaya melarikan diri setiap kali polis membuat penguatkuasaan, tidak menjangkakan, dia akan tertangkap lebih awal. Jangkaannya bahawa polis hanya bertindak sebelah petang, ternyata meleset.

Ketika dia selesai berucap di hadapan sebuah restoran di Jalan Kemuja, Bangsar, enam orang anggota polis berpakaian biasa telah merapatinya dan menahannya. Ketika itu, Hisham sedang cuba mengeluarkan garam dan sapu tangan dari sebuah kereta.

Sebelum diheret masuk ke kereta polis, sempat lagi Hisham sampaikan pesan agar 'para peminatnya' meneruskan 'perjuangan' sepeninggalannya. Berlagak berani sebab banyak mata yang memerhati dan kawan-kawan di sekelilingnya, merupakan sifat semulajadi Hishamuddin Rais.

Tetapi di dalam kereta polis, lain pula ceritanya.... TERUSKAN BACAAN DI BULETIN 247

8 comments:

Anonymous said...

video youtube merakam segalanya

https://www.youtube.com/watch?v=pM9OuT9lTTc

baju merah orang melayu berjalan tunduk malu malu didepan baju kuning kebanyakan orang cina.................apa daa

Anonymous said...

ular tedung ada bisa. ular lidi hanya ada lidah bercabang tapi tiada bisa. makanya kalau nak tangkap ular yang ada bisa, tangkaplah si kobra tetapi bukannya si ular lidi.

Anonymous said...

Blog kalau kena pun mungkin terkucil gak bila polis pegang. Takyahlah nak mengata org. Kau tu yg hati kecik sembang kuat kat blog

Anonymous said...

Org melayu mmg malu2 tapi jgn d cabar2 .. korang sendiri pon mengata org. Bkn sj mengata hobby buat fitnah. Mmg korang pelacur kpd bangsa dan agama sendiri.

Anonymous said...

Si Hishamuddin tu jgn la jugak pura-pura pengsan dlm lokap.
Kalau nak pura-pura pun lebih baik pura-pura mati.
Dgr khabar terkencing-kencing dia dlm krteta Polis..

Anonymous said...

Hishamuddin tu takde nilai lansung kat Malaysia ni.
Lebih baik lokapkan dia terus....

Anonymous said...

UMNO ini parti bangsat. Kalau kita ditangkap, adalah sesuatu yg membanggakan.

Anonymous said...

Kalau nak kencing pun, pancutlah ke atas anjing2 Najib itu. UMNO itu bangsa yg paling korup di Mesia.

top