Monday, November 21, 2016

'THE ONLY WOMAN WITH A 'KOK' IS IN SEPUTEH'... DAN TAJUDDIN RAHMAN PUN DIGELAR MENTERI SIAL OLEH KHALID SAMAD LEPAS DIRENGEK TERESA!!!



Semuanya bermula apabila Ahli Parlimen Pasir Salak, Tajuddin Abdul Rahman berkata, "the only woman with a 'Kok' is in Seputeh." 

Itu sahaja yang disebut oleh Tajuddin... tidak merujuk 'Kok' itu kepada apa-apa makna kuning, mahupun merah.

Dan bermulalah pembelaan ke atas Teresa Kok melibatkan beberapa orang Ahli Parlimen, khususnya Khalid Samad yang memang diketahui amat kuat menyembah DAP dan para pemimpinnya. 

Khalid Samad melabelkan Tajuddin Rahman sebagai 'Menteri Sial'. Dan para pemimpin DAP seperti Teo Nie Ching pun menyahutnya di Twitter dengan melabelkan Tajuddin Rahman dengan ungkapan yang sama. 


Apa yang membezakan Tajuddin Rahman dengan Khalid Samad serta Teo Nie Ching?

Kok adalah nama keluarga Teresa. Memanggil nama 'Kok' secara harfiahnya tidak mempunyai makna menghina. Bagaimanapun, orang politik seperti Khalid Samad mempunyai kecenderungan untuk memaki hamun. 

Rupa-rupanya nama keluarga Ahli Parlimen Seputeh merupakan satu penghinaan.

KOK tidak lagi boleh disebut kerana ia lebih hina berbanding SIAL, KURANG AJAR, BIADAP dan sebagainya!


Teresa Kok punya power... dia melalak sikit saja mengatakan dia telah dihina, jantan-jantan Melayu penyembahnya segera berfikiran kreatif dengan mencari kata-kata cacian yang lebih tajam untuk disegandingkan...

Cuma seperkara yang menarik... KHALID SAMAD NI MEMANG JENIS MANUSIA YANG BERFIKIRAN KUNING KE kerana sebarang makna perkataan yang disebut, akan dirujuk sebagai seksis?


3 comments:

Anonymous said...

imaginasi luar biasa seorang AP Melayu membayangkan 3 letter word sebagai 4 letter word. bagaimana dengan "pan" atau "pant", apakah akan ada yang terasa? kik kik kik

Anonymous said...

Yb. Pokok sena..ipoh barat..dan khalid gereja..mcm ni klau..tak suka nama kok tu...suruh teresa kok tu..tukar nama dia ok..

Anonymous said...

Si 'kok' membodohkan diri sendiri.. kalau dah tak boleh sebut 'kok'.. apasal letak nama kok.. bodoh.. Ini la tahap pemimpin pembangkang.. layak memimpin lembu je.. itu pon belum tentu lebih cerdik dari lembu..

top