Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, December 29, 2014

JOM KITA TOLONG SKMM DEDAHKAN PUAK YANG KUAT BUAT FITNAH DAN TEMBERANG BANJIR UNTUK DAPAT PERHATIAN!!!



Semenjak awal banjir lagi, Pakatan Rakyat tidak langsung muncul, tidak langsung peduli dan tidak langsung mencari jalan untuk menolong rakyat yang terjejas walaupun sebahagian daripada mereka adalah penyokong tegar Pakatan Rakyat sendiri.

Tetapi apabila Kerajaan Pusat, agensi-agensi berkaitan serta UMNO-BN dan badan-badan sukarela mula menghantar bantuan setelah jalan perhubungan dan akses untuk ke tempat-tempat yang terjejas banjir, barulah Pakatan Rakyat terutama sekali DAP mencari jalan untuk mempopularkan diri.



Paling ketara ialah, para penyokong PASMA yang bukan sahaja mengajar para penyokong mereka yang merupakan mangsa banjir untuk tidak berterima kasih tetapi juga mengajar mereka dengan pelbagai perkara fitnah supaya imej PAS dan PASMA tidak terjejas kerana bantuan-bantuan yang diterima.

Manakala para penyokong mereka yang berada di atas kerusi empuk dan di hadapan komputer pula, mencipta pelbagai cerita, pelbagai sajak dan puisi, pelbagai versi rintihan dan pelbagai kejadian-kejadian aneh yang berlaku dalam tayangan imaginasi mereka.



Jadi, mari kita TOLONG MEREKA untuk menceritakan perkara sebenar di bawah siasatan SKMM kalau benarlah berita tentang SKMM sedang memburu golongan yang buat cerita fitnah tentang banjir....

Mari kita dedahkan satu persatu menggunakan medium yang sangat mereka sukai iaitu FACEBOOK dan blog!!!


4 comments:

Anonymous said...

Nila perangai Penjilat TEGAR Cina Cina kapir DAP/MCA/GERAKAN

Anonymous said...

Pakatan tidak menerajui Jawatan Kuasa Banjir , Bodoh.

Anonymous said...

habis tu, kejadah apa wakil rakyat Pakatan buat? Gentel telur?

Anonymous said...

Kelantan kena Merdekalah kalau nak maju.

 
Blogger Templates