Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, January 17, 2015

NI LER DIKATAKAN KEPALA BAPAK DIA!!! HARI TU KATA BUKAN ATAS DASAR MANA-MANA PARTI SEKARANG, LAIN CERITA!!!!


Kononnya, dia membuat pendedahan kerana dia sebagai orang Islam. Kononnya sebagai orang Islam, dia tidak akan bersubahat dengan penipuan dan kezaliman. Sedangkan hakikatnya, berapa ramai orang yang membuat pengakuan sepertinya hanyalah pembohong tulen.

Kini, Mejar Zaidi menunjukkan siapa dia yang sebenarnya!

Mungkin dia tidak sedar tetapi sama seperti banjir besar berlumpur dan penuh kayu balak yang memusnahkan kehidupan serta prasarana di Kelantan, Allah Taala buka tembelang pembohongannya yang sememangnya amat pro-Pakatan semenjak dari dalam tugasnya dengan TUDM lagi.

Baca nih!

Bekas Pegawai Kanan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM), Mejar Zaidi Ahmad mengesahkan akan bersama Pakatan Rakyat (PR).
Beliau berkata demikian, selepas menyertai Forum Bersih 2.0, “Padah Kerana Benar, Bebas Kerana Salah”, pada Khamis malam.
“Sudah pasti saya akan bersama Pakatan Rakyat.
“Bila kamu sertai parti politk, kamu kena ikut keputusan parti. Dan kalau parti ambil keputusan untuk saya bertanding, saya akan bertanding sebagai calon,” katanya ketika ditanya sama ada akan bertanding sebagai calon PR pada pilihan raya umum akan datang.
Menurutnya, keputusan untuk bersama PR, bukanlah satu keputusan yang dipaksa mana-mana pihak, sebaliknya ia adalah keputusan beliau sendiri, berdasarkan apa yang berlaku dalam arena politik negara.
“Faktanya ialah, kalau awak tidak bersetuju dengan kerajaan, kamu kena ada pilihan atau alternatif. Jadi, saya perlu lakukan bahagian saya, dan saya percaya semua orang buat keputusan sendiri.
“Keputusan saya adalah berdasarkan apa yang saya fikir, bukan berdasarkan apa yang orang fikir dan percaya apa yang saya akan buat,” jelasnya lagi.
Isnin lalu, Mahkamah Tentera Kuala Lumpur memutuskan untuk memecat Mejar Zaidi daripada perkhidmatan Yang di-Pertuan Agong, lapor TRP.
Keputusan itu dibuat mahkamah berkenaan, selepas mendapati dia bersalah terhadap dua pertuduhan, melibatkan isu dakwat kekal, pada Pilihan Raya Umum ke-13, serta menyiarkan maklumat surat pertukaran kerjanya, dua tahun lalu. (SUMBER)

18 comments:

Anonymous said...

Bila dalam politik boleh pula ikut arahan. Bila dlm tentera BOLEH langgar pula. Kenapa?

Anonymous said...

Dah agak dah binatang ni nak buat u-turn
Dasar lidah biawak
Gila politik rupanya

Anonymous said...

Dia ni ceghodek buah pelior. Oghang masuk dalam awak tinggei luor.

Anonymous said...

Ye, gi la bersubahat dengan puak pro komunis. Elok sgt la dipecat. Kalau dapat arahan suruh bom komunis entah2 dia tak ikut kalau masih dlm TUDM.

Anonymous said...

And please bertanding di Penang kawsaan majoriti Cina, or perhaps Seputeh.

Anonymous said...

Patot la najib ckp blogger umno bangang

damien said...

tunggu dan lihat berapa ramai yang masuk pakatan rakyat dalam keadaan terdesak akhirnya...... sbg contoh zaid ibrahim.

Anonymous said...

Yang ini sorang baru. Ribuan lagi yang dalam angkatan tentera dan juga dalam polis yang pro-pembangkang. Mereka-mereka ini lah yang membuat kebocoran rahsia kerajaan dan maklumat-maklumat penting. Dapat dibersihkan ker?

Anonymous said...

Mmg ramai lgi seperti dia di dlm angkatan tentera dn polis.

Anonymous said...

bukan dlm polis dan tentera aje...dlm
agensi keeajaan lain dan glc berlambak....kalau pr memerintah dah lama mereka semua diberhenti atau diarah bertukar ke pedalaman!!!!

Anonymous said...

Pro pembangkang takpe, negara ni demokrasi. Yg jd masalah ialah langgar arahan, berpolitik semasa bekerja dan jadi barua pihak luar. Yg ini memang masalah. So, kes mcm zaidi ni patut jd iktibar. Setiap perbuatan ada balasan.

Anonymous said...

Yg blogger blogger umno bagi promo percuma kat mejar poyo ni buat hape?..rakyat kat luar ni tak kenal pun mejar poyo ni..jadi tak payah la engkorang bg publisiti percuma kat mane poyo ni!!!...kang di panggil bangang marah pulak!!

hangkedee said...

DAP = PAP. Tahniah melayu pertama bakal jadi CM PENANG balaci dapig

shamal66 said...

Dalm politik yg bagang akan menjadi Kaldai tungangan..tak kirablah parti mana..Khasnya yg nampak Islam tpi berpayung oada kafir harbi yg ingin jahanamkan melayi Islam..sefar dg x sedar atau buat buat x sedar

Anonymous said...

Kata cakap bukan atas dasar politik. Amek kau berkawanlah dengan dap tu

Anonymous said...

Hangkede sape name ketua menteri baru sebelum guan eng?mohamad nor yakub ka?sembang mcm org bodo..umno dlu menang kerusi lg banyak dari gerakan tp ketua menteri bg cina..umno dan macai bodoh sila simpan bodoh sikit..patot che det ckp org bodoh je dlm umno skrg

Anonymous said...

3.23,
Masa UMNO menang banyak kerusi di Png,siapa Presidennya.Jangan tunjuk kebodohan sdr di sini.

Anonymous said...

Ni lg sorang macai umno bodo..ingt bila umno mng kt penang najib nk bg melayu jd ketua menteri ka?pengerusi bn negeri pun bg cina gerakan lg mau ckp hidup melayu..bebal..bodoh tu simpan sikit bg ank bini..jgn tnjuk kt org malu woii..wakaka

 
Blogger Templates