Friday, November 20, 2015

LATHEEFA KOYA SAMAKAN NURUL IZZAH-JACEL KIRAM DENGAN NAJIB-NETANYAHU!!!



Nampaknya, para pemimpin PKR sudah mati akal untuk menjawab dan membela Nurul Izzah yang terkantoi bermesyuarat, makan semeja dan diraikan membabitkan Jacel Kiram yang sedang berkempen untuk menjadi Senator di Filipina.

Teresa Kok dalam pembelaannya ke atas Nurul Izzah menyatakan bahawa isu serangan lanun-lanun Sulu ke atas Sabah dan Jacel Kiram sebagai jurucakap kumpulan penyerang Sabah, adalah 'isu lama' serta bukannya sesuatu yang serius. (BACA DI SINI)


Hari ini, Latheefa Koya pula masuk campur. Dan pembelaannya atas nama seorang peguam, jauh lebih 'hebat' dan langsung tidak terjangkau dek akal sesiapa pun.

Latheefa Koya sifatkan pertemuan Nurul Izzah dengan Jacel Kiram sama seperti pertemuan antara Najib Abdul Razak dengan pembunuh umat Islam Palestin, Benjamin Netanyahu! (BACA DI SINI)


Kata Latheefa Koya lagi Nurul Izzah telah dilayan secara double standard. Hanya kerana dia berjumpa dengan Jacel Kiram, maka Nurul Izzah telah diserang bertalu-talu. Sedangkan Najib bertemu dengan Netanyahu tiada sesiapa pun yang kisah walaupun telah didedahkan.

Nurul Izzah dalam kenyataan membela diri semalam berkata, dia tidak menjemput Jacel Kiram tetapi sebaliknya dia dan Jacel Kiram telah dijemput oleh penganjur majlis. Bagaimanapun, sesuatu yang amat menarik untuk diperhatikan ialah, adakah bergambar bersama-sama dengan pemidang 'BEBASKAN ANWAR' itu juga merupakan penganjur punya kerja juga?



Berbanding Najib-Netanyahu, Nurul Izzah-Kiram bersama-sama dalam satu majlis yang dianjurkan, makan bersama, berbincang dan kemudian sama-sama bergambar yang gambar-gambarnya telah dimuatnaikkan oleh Jacel Kiram ke laman Facebook peribadinya.

Manakala Najib pula terserempak dengan Netanyahu setelah 'menyekolahkan' Zionis dengan petikan daripada Torah tentang kekejaman yang sedang dilakukan oleh Zionis ke atas umat Palestin. Tiada gambar bersama dalam satu majlis kecuali di kaki tangga pintu masuk bangunan PBB di New York.


Terserempak dengan duduk sekali, pun tak boleh nak beza ka?

Kesian Latheefa Koya!


No comments:

top