Tuesday, February 9, 2016

SEDAP FITNAH KERETA BARU TPM, TAPI CEPAT PULA TERKANTOINYA!!!!



Ada semacam maklumat 'bekas aliran dalaman' yang sedang mengalir untuk menaikkan kemarahan dan seterusnya menaikkan kebencian khususnya terhadap Ahmad Zahid Hamidi. Terdapat juga beberapa isu termasuklah pembuangan eye-bag yang ditukarkan menjadi kononnya kemasukan kologen dan vitamin C serta botox, menjadi isu serta buah mulut yang cukup menyeronokkan.

Isu-isu berkenaan bagaimanapun lenyap begitu sahaja kerana ia tidak lebih daripda sekadar satu gosip murahan sambil mencari dan mengunyah kuku seperti aci-aci estet zaman dahulu.

Hari ini nampaknya satu lagi isu murahan ditimbulkan. Cuma kali ini nampak cerdik sedikit la kut pasai ia turut melibatkan Istana Johor yang tidak diketahui oleh si tukang penyebarnya atau sememangnya sengaja dibuat begitu bagi tujuan menipu.

Sekeping gambar kononnya menunjukkan sekeping gambar kerja sebuah kereta mewah dengan nombor pendaftarannya tertulis, 'TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA', cuba digambarkan dan dipersepsikan kononnya Zahid Hamidi sudah tidak sabar-sabar lagi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia dan mempersiap-siapkan diri dengan pelbagai kereta-kereta mewah yang tidak pernah dimilikinya selama ini.


Agak malang kerana berita tersebut disanggah dengan pantas apabila ada pihak memberikan penjelasan panjang lebar berhubung kedudukan kereta tersebut.

Nak menjatuhkan Barisan Nasional bukan begini caranya... seperti yang mereka sendiri katakan, nak kalahkan dan hapuskan terus Pakatan bukannya susah, cukup dengan mengerat nama Anwar Ibrahim, Karpal Singh dan Nik Aziz, musnahlah Pakatan Rakyat. Setakat video rasuah dengan Anwar Ibrahim tungging terbalik di atas perut betina jantan, tidak akan mengurangkan kekuatan tersebut kerana perbuatan seperti itu sudah diterima secara menyeluruh oleh para penyokong mereka.

Jadi, kalau betul-betul nak jatuhkan Zahid Hamidi atau mana-mana pemimpin UMNO bahkan UMNO dan Barisan Nasional sekalipun, eloklah mereka sendiri kotakan apa yang mereka katakan apabila gambar bogel Anwar Ibrahim ditampal dan videonya dijaja.

Kenapa double standard bab nih?


1 comment:

Anonymous said...

mereka tau dan sedar puak2 rejim pembangkang bawahan bebal2 belaka boleh percaya 101 peratus apa yang pemimpin mereka katakan..maka macam2 cerita direka termasuk fitnah..mereka jahil bab agama..kalau mereka ada pegangan ugama FITNAH bukan bahan politik..sebab fitnah juga ada yang dah jadi mp..

top