Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, May 24, 2016

BERBINIKAN INDON, MAMAT MEMBABIKAN JURURAWAT DAN PERKHIDMATAN HOSPITAL KERAJAAN BAWA ISTERINYA BERANAK DI HOSPITAL KERAJAAN JUGA!!!



Mamat ini yang memanggil semua staf Melayu KKM sebagai BABI dan mendabik dada ada insurans dan mampu ke private. Dia kata duit cukai dia bayar gaji doktor pakar. Hahhaha.

Dia berkahwin dgn wanita warga asing dari Indonesia. Maybe org perempuan tempatan tak layan atau takut tgk dia.

Sekali tgk...time nak bersalin mai kat spital kerajaan jugak. Sebab:

1. Insurans tak cover.

2. Kalau dekat govt, warga asing yg berkahwin dgn rakyat Malaysia dapat caj murah spt warganegara juga.


Kata mampu bayar gaji doktor pakar. Takkan tak mampu bawak bini ke spital swasta kot?
Tak geli plak staf2 yg dibabikan tu menyambut anak dia.
Ibarat babi memakan najisnya sendiri kan? Konon geli geleman, tapi telan manfaat. Hahahha.

Oh lupa...part babi tu...dia lupa tengok cermin.

Sudahlah kita kekurangan doktor wanita di bahagian sakit puan. Yang ada pun dimaki dan diugut bunuh. Siapa nak stay kat bidang O&G macam ni? Kalau aku doktor pompuan pun aku lari. Mana taknya, hidup stress, risiko litigasi dan medico legal tinggi dan kerja tak tentu masa. Ya lah...orang beranak bukan boleh tetapkan appointment bila anaknya nak keluar.

Jika ada aduan, gunakan saluran yang betul. Jangan beri alasan konon anda bukan siapa2/marhaen etc jadi aduan tidak akan dipandang. Jadi elok viralkan di media sosial konon impaknya lebih besar. Ini fitrah anjing sebenarnya. Semakin kerdil badan anjing itu, semakin kuat salakan anjing tersebut sekadar utk menarik perhatian seperti spesies chihuahua.

Bagi sesiapa yang tertinggal isu ini yg berlaku semalam boleh lah singgah dan baca di link ini:
https://m.facebook.com/story.php…

Saya kecewa ada pula makhluk yang boleh sokong dan justifikasi komen2 biadap di sana. Kami suka apabila makhluk ini berkata dia tidak akan sesekali menggunakan khidmat kesihatan kerajaan. Dia ada insurans katanya. Thank you. Good riddance. Kalau accident kritikal dan koma mana2 hospital private takkan respond. Kat spital gomen gak ko tersadai. Pesan kat anak bini awal2 suruh sign borang ambil risiko mati dan bawak ke spital swasta. Tu pun kalu depa terima la. Kad insurans tak jamin depa terima. Depa terima kalau stable for transport saja.

Saya tak peduli tuduhan2 bodoh individu ini yang mengatakan kakitangan hospital tak pernah kerja ikhlas, hanya mengejar gaji besar dan tunggu pencen. Ia adalah merupakan fitnah ke atas 268,712 penjawat awam KKM dan merangkaklah di akhirat nanti memohon ampun kepada mereka.



Cuma saya tertarik dengan komennya yang mengatakan servis kesihatan kita lebih teruk dari Romania dan Albania. Apalah dia merepek ni.
Negara kita telah menduduki ranking perkhidmatan kesihatan no 3 terbaik di dunia mengikut ranking yang dibuat oleh sebuah majalah US. Rujuk link:
https://internationalliving.com/…/where-to-go-for-the-best…/

Apakah kamu tidak mahu bersyukur? Kita hanya dibelakang Perancis dan Uruguay.
Dengan kos paling murah di dunia, kita berikan perkhidmatan bertaraf dunia. Mohon anda berpindah ke negara lain atau sila meninggal. 😊

Part dia menggelar doktor, jururawat Melayu sebijik macam babi tu saya malas nak komen. Kalau tgk gambar profile dia pun kita boleh tau siapa babi.

Note: saya tidak padam profile dan nama individu ini kerana dia meminta2 diviralkan.
Your wish is granted.

Sekian.

ABDUL RAHMAN ABDUL KADIR


13 comments:

Johan said...

Anas Jarjis Bernajis

Anonymous said...

BINI dah indon..minta jadi kerakyatan indon..Tenguk macam mana kau hidup sana..aku cabar

Anonymous said...

Lagi satu spesis bebal..

Anonymous said...

Bodoh sombong,riak,takbur semua ada kat manusia ni!Last last hospital kerajaan juga dia pergi!Saya masih ingat seorang doktor cina memberitahu saya,sudah banyak negara dia kerja dan tingggal,Malaysia adalah antara negara yang paling murah bayaran untuk mendapat khidmat pakar.!

Anonymous said...

kalau ikut istilah babi dia tu, semasa dia bersanding kawin dlm gambar tu rasanya dah cukup masa dia utk disembelih dah ... badan cukup gemuk dan boleh mendatangkan keuntungan lebih kalau dagingnya dijual ...

Anonymous said...

Apa nak buat Bro!!

Maknusia yang bersifatkan Babi dan Anjing macam si Anas ni ramai di dunia!!!

Anonymous said...

Anak betina anas jarjis akan jadi gemok babi macam anak jarjis jugak kah?

Anonymous said...

laaa aku ingat BABI yg dipakaikan baju hijau yg bersanding td..kesian sbb mak dia besetubuh dgn BABI dan keluar dia yg berotak BABI..amcm bro ok bahasa komen AMBO nih

Anonymous said...

laa KIMAK anas spesis BABI asal org kelate rupo nyo..mungkin dari spesis BABI kat ketik siam..puihhh..hidup la mu dgn doso sumpahan masyrakat

hamdaniar said...

Mamat ni dulu aktif dlm grup kutuk indon... Last2 kawen ngan pompuan indon

Bangsa pakia tul hogdzilla niy

Cloud9 said...

ni babi x sedor dri ni..p bwk bini lu blk indon,apsal beranak cni..puihh

Anonymous said...

Kok dio dh biaso gelumang ngan babi..tulh otoknyo nmpk babi jo..dio pun lobih kughang ku tengok cam babi ..merangkak lh d akhirat jd jelmaan babi minta maaf dkt yg ko gelar babi .. babi ...hehehe ...

Unknown said...

mmg banggang...bebal...bahalol...tonggong mamat gemok sekor nie

 
Blogger Templates