Thursday, November 3, 2016

DEMI ALIHKAN CERITA GEORGE SOROS GODFATHER MEREKA, DAP BUAT CERITA, NAJIB JUAL MALAYSIA KEPADA CHINA!!!



Baik Malaysiakini, mahupun SUARAM apatah lagi DAP, pembiayaan daripada George Soros cuba disembunyikan dengan pelbagai cerita lain, termasuklah cerita kononnya Najib mahu menjual Malaysia kepada China. Tidak cukup dengan itu, menerusi siaran berbahasa Cina, negara China pula diistinbathkan sebagai sebuah negara penjajah dan Malaysia dikatakan akan berhadapan dengan kemarahan luar biasa Amerika Syarikat.

Secara tiba-tiba sahaja, golongan yang mahu meruntuhkan apa-apa sahaja yang ada di negara ini yang bertunjangkan kepada Perlembagaan Malaysia, menjadi warganegara yang amat prihatin dengan nasib negara.


Berita kejayaan Najib membawa masuk pelaburan bernilai lebih RM141 bilion, benar-benar mencabar kewibawaan pembangkang yang telah berusaha sedaya upaya agar tiada satu pelaburan dan FDI pun masuk ke negara ini.

Menggunakan wang yang dibiayai oleh OSF, George Soros mahupun NDI, hampir setiap masa dan apa-apa sahaja ruang digunakan bagi tujuan tersebut.

Sehinggakan Guan Eng yang perbuatannya memburuk-burukkan Malaysia dirakamkan menerusi video pun, bercakap tentang kedaulatan negara. Seolah-olah Pulau Pinang bebas daripada sebarang pelaburan dari negara China.


Anehnya, Lim Guan Eng sendiri berkuntau dan berkungfu bagi menepis pendedahan tentang RM305 juta yang dibayar hanya untuk mendapatkan laporan kebolehlaksanaan terowong dasar laut yang kini sudah pun dibatalkan tetapi wangnya ghaib entah ke mana.

Begitu juga dengan penjualan tanah-tanah selain hartanah di serata Pulau Pinang kepada pihak dari China.

Cubaan mengalihkan isu sedang giat dilakukan. Keagresifan mereka menentang campurtangan asing sepertimana yang mereka tunjukkan dalam isu RM2.6 bilion dan 1MDB. Dengan bantuan Cap Bunga, mereka cuba menimbulkan persoalan kononnya Najib tidak membawa masuk pelaburan sebaliknya hutang.

Sedangkan hakikat sebenarnya ialah, mereka sangat resah kerana pendedahan DC Leaks dan Wikileaks tentang pembiayaan George Soros yang diketahui menghancurkan banyak negara menerusi gerakan subversif yang diterjemahkan dalam bentuk demonstrasi jalanan yang kononnya aman, dan pada masa yang sama menggunakan pelbagai entiti dan agensi untuk meruntuhkan kepercayaan rakyat terhadap negara.



14 comments:

Anonymous said...

Barua yahudi yang ditaja soros dpt PKR... Bersatu.. DAP evanglista komunis... PAN bagai cacing kepanasan... Najib mencuri peliang diatas piihanraya USA bulan ini dengan mengenepikan Obama yg tamat tempoh Presiden USA... dimana Hillary/Trump yg sedang bergelut merebut kerusi Presiden USA...Najib mencuri kesempatan membuka prluang prlaburan yg cukup besar dengan China... Obama dan USA terkejut dng langkah drastik Malaysia diatas kesempatan politik USA.... penggal Obama sudah habis apa yang USA boleh lakukan lagi Malaysia sudah memeterai perdagangan skala besar dng China... USA pasti akan membuja dasar baru drngan Malaysia setelah presiden USA diketahui nanti... USA sudah terlambat untuk mengekang dagangan Malaysia dng China.... nnpk kebijaksanaan Najib memalukan USA dan barua barua yh ditaja yahudi Soros tidak mampu melakukan apa apa tindakan keatas pentadbiran Najib...
Adalah diharapkan Malaysia menubuhkan bank pusat kedua berperanan sepaeti Bank Negara yang ada sekarang... Bank Negara selama ini adalah alat utk Fereral Reserved USA sambil mengikut telunjuk USA dalam menentukan kadar tambatan Ringgit berbanding Dollar USA... mengikuti kadar faedah pinjaman/ riba dan mengikut arahan IMF dan World Bank dari masa kesemasa... Malaysia perlu menubuhkan Bank Pusat Ke-2 dalam menentukan dasar bersama.. menentukan rejim matawang yg tidak bersandarkan pada USDollar lagi.. meneyapkan kadar faedah keatas pinjaman bersama anggota BRICS melalui AIIB Bank pusat kewangan baru di Shanghai .... mengugurkan petrodollar sppt amalan biasa... meninggalkan IMF dan World Bank yg banyak.menyusahkan Malaysia selama ini....

Malaysia perlu halatuju baru ... tidak.mahu lagi dibuli dan menangkap serta menghukum barua yahudi yg bersekongkol dng Amerika IMF dan World Bank... agen yahudi Rothchild dan Soros masih ramai dan mereka perlu dihapuskan... Vladimir Putin sudah mengarahkan supaya Dynasti Bank Lintah Darat Rothchild dan George Soros dibunuh bukan disaman menyaman lagi...

BERSAMA ASIA UNTUK ABAD ASIA... GOODBYE AMERIKA. ....!!!!

Anonymous said...

apa class haprak2 dapigs yang mempersoalkan pelaburan dari negara China..pabila politik di lacur semua tak kena..

juragan69 said...

Ehhh ehhh...tak betul ke??? Nmpk cam betul je.. rasa cam betul je..

Anonymous said...

Haha... bukan najib yg jual tapi melayu yg bersekongkol dgn dap yg menjual maruah bangsa agama.

Ali Zulkifli said...

Buat deal dengan China nak kena tengok syarat.
Indonesia Jokowi dapat bantuan dari China.. tetapi dengan syarat kena ambil 10 juta rakyat china masuk ke Indonesia.
Sama juga dengan negara negara Afrika yang ambil bantuan dari China.. bawa masuk 1 juta rakyat China.

Cik Minah said...

KAHGKAHKAHKAH...........PERIOK KATA KUALI HITAM,
PANTAT KAMU LAGI LEGAM!!!!!
Orang Melayu dah tak kisah, siapa perintah Malaysia.
Janji kerajaan itu bersih, telus dan tak membazir.
Kenakanlah GST, VST atau apa-apa ST, orang boleh terima.
Tapi orang tka boleh terima pemimpin KLEPETROKRASI.
Pencuri harta rakyat.
Ada hati nak kata Rafizi penyebar fitnah,
akamu semua APA KURANG...........????
Dah sah memang TABONG HAJI menghadapi masalah.
Semua syarikat GLC dipaksa sewa bangunan-banguna TH.
GM dan AGM di Telekom semua kena pindah ke TTDI.
Korang pikir, orang Selangor nak pilih BN....????
POOORAHHHHHH.....di bandingkand engan kerajaan-
kerajaan negeri lain, Kerajaan Selangor jauh lebih baik.

Anonymous said...

Ossh...vik minah dah lari ke sini.. Selalunya ada kt blog cts...hari mulia pagi mulia jumaat...kau mula dgn mencarut Nauzubillah..

Anonymous said...

Jom cik minah (kalau awak seorang muslim dan ada menyimpan di TH) kita pergi ke pejabat tabung haji keluarkan duit simpanan kita. Ajak rapiji sekali. Kan cik minah percaya cakap rapiji yg kata TH nak bangkrap. Jom, yuk buk.

Anonymous said...

Tangan2 ghaib Soros tak nampak dan lebih kpd tuduhan tapi Najib tunduk kpd Negara Cina sememangnya terang benderang tanpa rasa malu. Hentam Cina didepan sahaja

Anonymous said...

Cik minah nanti dtg pilihanraya kamu pangkah la parti komunis dap tuh. Mmg limkomunis sayang balaci2 melayu berhati komunis. Menang komunis2 ni bersama komunis melayu biyol mcm hang akan d terajang keluar naik sampan ke myamar. Bye2...tatatititutu ..jgn perasan nohhh...tak da dorang ni heran dgn kau nya...bapok2 mcm kau mmg seronok d ulikan oleh limkomunis
you prefer to be screw by these bastards...sad case...

juragan69 said...

Bhai...spti kata2/tempikan BN (Bapak Najib) 'CINA MAHU APA LAGI...????'...cina malaysia jwp 'kami mau BERSIH !!'...ttp wakil cina diluar(singapork@china) jwp.. 'LU
APA LG MAU JUAL...? GUA TOLONG LU..LU TOLONG GUA...INI MALAYSIA KITA KONGSI MAAAA...'alkisahnya...dan org umno pun #syukurmalaysiamasihaman....
BN*BAPAK (ini je yg paling baik..blh guna BA--dn tmbh le yg sesuai utk jadikn BAxxx NAJIB)

Anonymous said...

Ingat Negara Cina tabur duit free ke??? Najib Dan Tun Razak talibarut Cina. Cam mana Mohd Noah dapat beratus juga dlm simpanannya. Laungan Hidup Melayu sebenarnya adalah penamatan kpd pemetintahan Melayu. Bagus juga sebab Melayu banyak berasuah.

Anonymous said...

Malaysia mengemis sebab Melayu banyak berasuah, nak cepat kaya.

Anonymous said...

Penumpuan setiap pemimpin UMNO adalah utk meraih berbillion bukan lagi berjuta .

top