Monday, September 19, 2016

HINANYA BILA SEORANG NEGARAWAN 'MELAYU' DIKELEDAIKAN OLEH LIM KIT SIANG UNTUK MENDAPATKAN KUASA DI NEGARA INI!!!


video

Setiap kali berita negatif tentang Mahathir disiarkan, setiap kali itulah juga para penyokong tololnya yang percaya kepada fantasi Harry Porter yang dicipta oleh Mahathir sepanjang 22 tahun, akan menggelinjat, panas meriang seluruh badan dan jadi tidak tentu arah umpama dirasuk hantu puaka dari perut bumi. Apa yang mereka mampu lakukan ialah melawan segala fakta pendedahan ke atas Mahathir dengan maki hamun dan menggelarkan 'DEDAK' kepada sesiapa yang mereka lihat sebagai ancaman.

Mereka hanya boleh tersenyum sekiranya, ada berita-berita Mahathir menghentam Najib atau UMNO. Tetapi tidak dapat menerima kenyataan bahawa zaman pembohongan Mahathir sudah lama berlalu dan sekarang, Mahathir perlu menerima kenyataan bahawa kejalangan dan petualangannya dari tahun 1969, sudah pun diketahui dan dia akan terus dikutuk serta dilaknat sampat mati.

Bagi para pentaksub dan pemercaya bahawa Mahathir adalah penyelamat negara walaupun mereka masih tidak dapat menjawab bagaimana anak-anak Mahathir dan saudara-maranya tiba-tiba menjadi kaya raya menerusi kontrak-kontrak serta tender-tender Kerajaan mahupun GLC, tidak dapat menerima kenyataan bahawa Mahathir sebenarnya tersengkak dan sudah tidak ada jalan penyelesaian kerana semua usahanya menemui kegagalan dan dimalukan. 

Hew Kuan Yau, aktivis dan ayam tambatan DAP yang kononnya telah keluar dari DAP dan baru-baru ini dilarang menjejakkan kaki ke bumi Sabah, telah mendedahkan bagaimana Lim Kit Siang dan DAP mempergunakan Mahathir untuk menggulingkan Najib Abdul Razak dan UMNO-BN.

Walaupun 'budak-budak' Cap Bunga sentiasa cuba menafikan yang BERHALA PUAKA mereka dipergunakan oleh Lim Kit Siang, tetapi pengakuan yang diberikan oleh Hew Kuan Yau, amat jelas bertentangan dengan cakap kosong para CAP BUNGA.

Dan tidak hairanlah mengapa mereka begitu teruja membela Jeff Oii dan RBA yang cuba dipesongkan kononnya itiu semua adalah kerja sibertruper UMNO dalam usaha untuk mendapatkan pujian daripada taukeh-taukeh DAP yang kini menjadi tuan kepada Mahathir, bekas Perdana Menteri Malaysia yang sangat dikagumi oleh seluruh dunia!!!


9 comments:

Anonymous said...

jgn crita anak mahathir la
jika kamu jadi pm , dia tak masuk duit dlam ac 2.6b ini punca dan persoalan
aku muaklah you tanya apa jadi m'sia tukar thai bth tinggal 7.5 lu duduk
depan meja ada tau usd skrg brape
tanya tun doll mcmana khairi menang
tanya teauku nan mcmana dia kaya
tanya sharil dia ngaku najib bagi duit , why ?? kenapa??
tun m pun nak pencen aman tapi keadaan m'sia dah tunggang langang
u admin jgn jadi totol INGAT KEBENARAN TETAP DATANG ,,,Meluat spin crita apa la lu ni bodoh , crite Allah
crita syurga
cerita neraka ini you memang master- bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

KALAU INI TAHUN TAK BANGKRAP. LAIN TAHUN PULAK BANGKRAP. KALAU INI TAHUN TAK MATI. LAIN TAHUN..LAIN TAHUN. CUMA RAMALAN POLITIK NUJUM PAK BELALANG. JANGAN MARAH.....

Anonymous said...

huhuhuh...lebih mulia menyokong pimpinan melayu yang terbukti menyonglap duit yang dia sendiri xdapat jelaskan dari mana tapi bebeas menggunakannya atas alasan duit itu dimasukkan ke akaun dia kan? hidup melayu...

Anonymous said...

Yang jadi keldai Rosjib macam mana pula?

Anonymous said...

So pengajarannya apa.. Tak perlulah nak report polis...nanti senang jer hakim lepaskan. So...biarlah nanti bila Pru 14. Baru kita tunjuk taring kita...diam bukan bererti kalah...

Anonymous said...

Konsesi lebuh raya sampai 30 tahun..tiap 5 tahun naik..jasa TM tu..kereta makin banyak atas jalan raya..kroni tak kenyang kenyang lagi..patut la tuhan bagi umur panjang, rupa rupa doa fadhil Noor termakbul..biar rakyat adili sendiri TM.

Anonymous said...

2.6B kecoh sampai ke langit . mamak sapu puluh2 billion nk simpan kat mana ? hahahah.. butoh la puak2 parti taik mamak ni . banyak sangat makan taik. sebab tu bengap tak abis2.. tu belum kira lagi proton hampir melingkup , perwaja steel , feri malaysia , MISC , Bailout MAS guna duit kwsp , duit petronas. Ananda krisnan , tauke genting .. tu semua proksi bin kroni siapa ? hahahah... 22 tahun menyamun di diamkan . itu logik penyokong2 mamak.

Anonymous said...

Hina lagi rasanya apabila admin membela pemimpin yang terang menyonglap dan menyeleweng dana awam...
sudahlah menakut nakutkan melayu kpd dap...dulu saya terpengaruh dan percaya jugak, tapi realitinya umno dan pemimpin umnolah yang menjahanamkan bangsa dan negara...

Anonymous said...

Istilah rosjib....terbaik
Keris pahang

top