Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, December 17, 2014

HEBAT BUDAK MELAYU!!! KUMPULAN UM8 TANYA BILA NAJIB NAK MATI!!!



Barangkali kerana berasakan mereka menyokong Pakatan Rakyat, dan disokong pula oleh Pakatan Rakyat, maka bebaslah mereka untuk bercakap ap-apa sahaja, atau berkelakuan sekehendak hati. Bila dikatakan bahawa mereka masih mentah, bodoh dan bebal tentang realiti sebenar dunia ini, mereka enggan mengaku sebaliknya menuduh, penasihat pula sebagai golongan berotak jumud yang tidak dapat melihat kebebasan yang diperlukan oleh setiap orang rakyat di negara ini, khususnya warga pelajar.

Sepatutnya mereka boleh berfikir, apatah lagi mereka sendiri mengiktiraf diri sebagai bijak pandai, walaupun mereka adalah penyokong dan penggiat UM8, yang melanggar undang-undang institusi pengajian tempat mereka belajar dan mahu menakluk Universiti Malaya menerusi 'occupy', mereka tidak boleh berkelakuan seperti ini.

Malangnya ego kerana MENYOKONG PAKATAN RAKYAT, mengatasi segala-galanya.

Walaupun kemudiannya, mereka meminta maaf, kononnya berlaku keterlanjuran, tetapi yang pasti ia adalah KETIDAKSENGAJAAN YANG DISENGAJAKAN!!!

ALmaklumlah, mereka adalah penyokong Pakatan Rakyat. Hanya kerana bimbang dikenakan tindakan yang lebih keras ekoran 'ketiadaan pilihan' buat pengurusan dan pentadbiran UM, maka kenyataan 'keterlanjuran' itu dikeluarkan.

9 comments:

Anonymous said...

Kepada malaun UM8, kalau dah rasa semua pensyarah atau kakitangan universiti tu bodoh dan tidak layak mengajar korang, lebih baik korang berhenti saj dari UM tu sebab universiti tu tak sesuai dengan kebijaksanaan korang.

Gabenor johor said...

DSN tidak akan mati tetapi rasanya mereka ini semua akan mati iaitu MATI AKAL ATAU AKAL MEREKA AKAN DIMATIKAN

Anonymous said...

MATI ni rahsianya ditangan Allah swt..entah entah budak budak mentah berkehmah di padang tiba-tiba di sambar petir, mati hangus semuanya. PADAM kes...

Anonymous said...

DS Najib, tolong tolong tolong jangan BAGI MUKA pada budak budak hingus meleleh yang seluar dalam pun duit masih dari duit biasiswa.

Biar mereka bertanggungjawab atas apa pun perbuatan mereka supaya menjadi contoh pada pelajar pelajar lain seluruh Malaysia.

Kalau saya, saya TENDANG je keluar University. Pergi duduk depat pejabat PKR tu..tunggu sampai tua boleh jadi tukang bawak bag Anwar atau Driver dia..

Senang tak payah belajar, tak payah baca buku dan tak payah buat research. Tengok je muka Anwar tu...

hangkedee said...

Itu anak melayu. Masuk U.ikut pintu belakang. Kouta melayu markah cukup makan. Bidang yg di pilih hanya untuk memenuhi masa lapang. Bila grade. Tiada peluang perkerjaan. Menambah bilangan siswazah menganggur. Bidang kritikal tak layak hanya 1@2 orang untuk buat Wakil.

Anonymous said...

Kepada mahasiswa yang tidak terlibat dengan mereka ini teruskan pengajian anda dengan tekun masa depan anda ditangan anda sendiri bukan ditentukan UM8. UM8 tu mereka agaknya masuk U pun dengan kelulusan cukup makan dan pencapaian dalam U pun agak tidak baik. mereka tahu akan gagal kelak jadi cari pasal dan dibuang, justeru kelemahan mereka dalam mata pelajaran tidak akan timbul. Yang akan mereka perkatakan ialah pihak Pentadbiran U zalim kerana menghukum, pihak U tidak kasihan kpd ibubapa mereka seperti yang dikatakan oleh Fahmi. Singkir mana-mana mahasiswa yang kurang ajar dan tiada displin.Kalau pentadbiran U tidak tegas banyak lagi insiden kurang ajar akan berulang.

Anonymous said...

dia org maksudkan DSN mati dlm pentadbiran kerajaan la ngookk...kau org ni mmg bangang...bengap...bahlol.....sama mcm DSN

Unknown said...

MASUK U PUN ATAS BELAS EHSAN KERAJAAN ,TAPI KERASIAMANG BERLAGAK KONON MEREKA TU HEBAT.

Anonymous said...

Inilah sekumpulan MELAYU BODOH,BANGANG,BAHLOL Yang rasa pandai tapi sangat mudah diperbodohkan.kesian emak bapak depa

 
Blogger Templates