Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, January 17, 2015

ISU BAJU KURUNG DI SEKOLAH, RUPA-RUPANYA MAMAT NI SPIN SEBAB TAK MAHU MENGAKU TETEK ANAK TERSEMBUL DI DALAM BAJU KURUNG NIPIS!!!


Beberapa hari lepas, berita tentang seorang pelajar bukan Melayu (dan juga bukan Bumiputera) kononnya telah dihalau dari sebuah sekolah di Cheras kerana tidak dibenarkan berbaju kurung oleh guru 'Melayu'. Pelajar berkenaan kemudiannya dikatakan berasal dari Lun Bawang walaupun bapanya adalah seorang India Kristian yang diketahui bukanlah Bumiputera Sarawak dan asal keturunan dalam perundangan di Sarawak adalah mengikut bangsa bapa (paternity) dan bukannya maternity (ikut ibu) atau kedua-duanya seperti di Sabah.

Si anak yang dihalau dari sekolah itu sebenarnya tidak bersalah. Tetapi dia mungkin tersalah faham dan telah melaporkan kepada bapanya, LAWRENCE JAYARAJ yang merupakan pembenci Malaysia dan mahukan Malaysia berpecah belah selain mahu mewujudkan sebuah Kerajaan Kristian Ekstrim di Sarawak dengan berkiblatkan Tel Aviv dan Washington.

Guru disiplin sekolah terbabit adalah SEORANG GURU CINA, bukan Melayu sebagaimana yang didakwa oleh Lawrence Jayaraj.

Menurut guru disiplin berkenaan, anak perempuan Lawrence Jayaraj bukannya dihalau dari sekolah tetapi disuruh menukar pakaian memandangkan baju kurung yang dipakainya sangat jarang sehingga menampakkan baju dalam dan sebahagian buah dadanya..... teruskan bacaan di BULETIN 247

3 comments:

Anonymous said...

Dah anak beri freeshow pd mata2 yg nakal marah pulak pd cikgu. Mmg bapak dayus..

Anonymous said...

kalau dah dasar pembohong, tiap detik mencipta kebohongan , tua kutuk tak sedar diri punya jayaraj ...

Anonymous said...

Perisik Polis kena tangkap PENGKHIANAT ini ke SIASATAN.

Pastikan tiada unsur2 jahat bersama Doris. Jika wujud hendaklah dihukum ISA & BUANG NEGARA.

Kewujudan mereka ini hanya untuk MEROSAKKAN Sistem Malaysia.


Provokasi ini hanyalah perbalahan dari BARAT yang mahukan perang agama.

Tiada sesiapa yang akan dapat manfaat jika mengikut kehendak mereka.

 
Blogger Templates