Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, January 7, 2015

NGA KOR MING TERKANTOI LAGI... DIA NAK BUKTIKAN TUDUHAN KE ATASNYA ADALAH FITNAH TETAPI DIA GAGAL TUTUP ISU PEMBALAKAN GUA MUSANG!!!


Nampaknya Nga Kor Ming masih tetap mahu menegakkan benang basah. Dengan menggunakan Twitter dan Facebook, dia cuba mengalihkan isu yang sedang popular pada masakini iaitu banjir di Gua Musang.

Daripada kenyataan-kenyataan yang dibuatnya, Nga Kor Ming dilihat cuba mengalihkan dan memesongkan otak serta akal para zombienya untuk menjadikan isu balak di Gua Musang sebagai satu tuduhan fitnah ke atasnya.

Gambar-gambar dari laman Facebook Friends of BN mungkin palsu tetapi Nga Kor Ming dan Ngeh Koo Ham diberikan konsesi tanah seluas 10,526 ekar adalah PALSU.

Jikalau tidak, mengapa Nga Kor Ming berminat sangat dengan gambar-gambar 'palsu' Gua Musang kalau bukan tujuannya untuk memesongkan otak para pengikutnya sendiri dan menutup penjarahan dan jenayah alam yang dilakukannya?

KANTOI!

Sudah banyak desakan yang dibuat agar Nga Kor Ming mendedahkan berapa luas kawasan yang telah dibalak semenjak April 2012 dan berapa besarkah keuntungan yang telah diperolehi oleh syarikatnya hasil daripada pembalakan di kawasan tersebut dan berapa luas pula tanah yang telah ditanam semula atau tidak ditanam semula.

Penjelasan tersebut akan menjadi lebih baik menerusi gambar-gambar kawasan terbabit dipaparkan oleh Nga Kor Ming sendiri.

Itu sahaja yang mahu diketahui oleh orang ramai, khususnya mangsa-mangsa banjir yang rumah mereka dimusnahkan oleh arus berlumpur yang turut membawa kayu-kayu balak hanyut.

Nga Kor Ming sebenarnya cuba mencipta strategi untuk mengalihkan isu tetapi sebenarnya dia telah memerangkap dirinya sendiri. Bagaimanapun, kita percaya, para pengikutnya yang terdiri daripada warga zombie percaya bahawa tuduhan-tuduhan ke atasnya adalah fitnah semata-mata sepertimana mereka mempercayai perkara-perkara mustahil yang lain yang dibangkitkan oleh Nga Kor Ming dan konco-konconya.


3 comments:

Unknown said...

Pelik juga saya sbb sehingga sekarang masih lagi belum terdengar Mana-mana NGO yang mengadakan DEMO,Buat Laporan kepada PIHAK YG BERKAITAN supaya dibuat PENYIASATAN Hingga ke akar umbi untuk dikenakan tindakan yang sewajarnya kepada semua yang terbabit/ terlibat dalam isu ini.

Unknown said...

Apa blh buat..org melayu lebih pertahan cina dari bangsa sendri..kita lihatlah dlm politik hari ini..setiap hari ada saja perkara yg di cari untuk menjatuhkan bangsa melayu sendri..sy sudah jelik dgn sikap bangsa sendri..ada di kalangan ahli politik..seolah2 mereka ini tidak tahu apa krj yg harus di buat setelah rakyat melantik mereka ini mnjadi suara rakyat..bukan rakyat melantik untuk mncari salah org lain...ini lah lemahnya melayu selagi perasaan dengki dlm hati..

Anonymous said...

Hebat orang Kelantan,balak dah sampai dpn rumah pun x boleh nak fikir sebab apa punca banjir....orang Perak kalau puji bijak dia kata bijak buah pelior....orang Kelantan semua bijak buah pelior!!!!

 
Blogger Templates