Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, January 29, 2015

SEDAR DIRI TANPA PAS, DEMONSTRASI TAK RAMAI, PKR TAK MAHU BUAT DEMONSTRASI PADA 10 FEBRUARI!!!



Sama ada kerana malu akibat beberapa demonstrasi yang dianjurkan kebelakangan ini bermula selepas PRU-13 gagal mendapat sambutan apabila tidak dipedulikan oleh PAS, PKR yang pada mulanya merancang untuk mengadakan demonstrasi besar-besaran bagi mewujudkan rusuhan sekaligus memaksa Mahkamah Persekutuan menangguhkan keputusan perbicaraan liwat Anwar Ibrahim, sekaligus memanjangkan nafas kebebasan Anwar, terpaksa memilih untuk mengalah.

Menurut Johari Abdul, PKR tidak merancang untuk mengadakan demonstrasi dan rusuhan pada hari Anwar Ibrahim diperdengarkan keputusan Mahkamah Persekutuan. Apatah lagi, beberapa kenyataan keras daripada pemimpin-pemimpin kanan PAS sendiri, sudah cukup untuk membayangkan yang demonstrasi dan rusuhan yang bakal diadakan, hanyalah terdiri daripada budak-budak kutu berahak yang laparkan RM50 setiap seorang, tidak cukup impak sebaliknya lebih memalukan PKR.

Ada yang berpendapat, PKR sudah perlu menerima keputusan bahawa Anwar Ibrahim bukan lagi ikon yang menjadi ikutan atau pujaan. Beberapa program ceramah dan kempen yang melibatkannya, menunjukkan penurunan ketara jumlah yang hadir.

Telah dibuktikan bahawa tanpa PAS, Anwar Ibrahim hanyalah seperti beruk dipakaikan skirt yang hanya boleh dilihat dan ditertawakan, bukannya dipuja dan dikagumi. Beberapa siri penipuannya yang telah didedahkan, menambahkan lagi kebencian HAKIM RAKYAT kepada Anwar Ibrahim sendiri.

Sekalipun Anwar Ibrahim dan konco-konconya berusaha untuk mewujudkan persepsi di kalangan orang ramai bahawa Anwar tidak bersalah dan telah difitnah, tetapi penyanggahan bersama bukti yang terpaksa dibuat-buat tak nampak oleh Anwar Ibrahim dan konco-konconya, menjelaskan bahawa Anwar Ibrahim sememangnya seorang yang bernafsu songsang dan di sebuah negara serta masyarakat beragama Islam, perbuatan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim itu, sekalipun hukumnya tidak diamalkan dalam perundangan di negara ini, membolehkan Anwar Ibrahim ditolak dari bangunan tinggi sampai mati.

Barangkali kerana sudah malu kerana pemimpin pujaan mereka sebenarnya bernafsu songsang selain ketiadaan sokongan daripada PAS yang mula kelihatan lebih cerdik mencatur politik mereka sendiri tanpa melibatkan Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng, para pemikir strategik PKR terpaksa memilih kaedah yang paling tidak sesuai iaitu TIADA DEMONSTRASI, TIADA RUSUHAN, TIADA HIMPUNAN dan TIADA SUARA SOKONGAN kepada Anwar Ibrahim.

Sekaligus menunjukkan yang mereka sebenarnya sudah dapat menerima hakikat bahawa tempat Anwar Ibrahim bukanlah di tengah-tengah masyarakat, tetapi dikurung bersama-sama tabiat songsangnya agar dapat menyelamatkan ummah daripada dimalukan oleh perbuatannya itu!!!


7 comments:

Anonymous said...

Pas berdosa besar kerana menipu rakyat msia dan pengikutnya....

Kalau pas berterus terang pd rakyat msia yg anwar mmg kaki liwat....

Mungkin kapal mas 2 biji tak kene tembak...

Ni permainan anwar yg janji mcm2 pada yahudi amerika tapi hasil tak kemana....

Buatkan yahudi marah pd anwar dan msia...

Yahudi diaorg pedulik apa pd nyawa manusia...

Pas wajib bjawab....

Anonymous said...

Tak nak panggil budak2 sekolah cina buat demostrasi????he he...jubo

Anonymous said...

Betul tu panggil je lah RBA tu...mesti mereka turun ramai2 guling guling di jalan raya sebab ini memang kepakaran Pembangkang di Malaysia ni. Tak percaya Tanya Tian Chua tu...kalau tak berguling tak ke Parliamentlah dia hari ini..mungkin tepi jalan jugak. Melayu jugak yang bodoh undi dia.

Anonymous said...

buat masa ni pkr tak boleh kencing dah...
kena sakit batu karang!!!!!

Rahsia Membaca Minda Manusia Melalui Anak Mata said...

PASMA x nak buat demo jugak ke?

Anonymous said...

Maknanya mereka yakin Anwar akan bebas?

berasiam said...

seperti anon January 29, 2015 at 11:38 PM, begitulah yang dirasakan. mereka yakin sangat anwar akan bebas jadi tak perlu buat demo. siapa akan dijual, siapa yang kena jual, berapa harga jualannya akan diketahui pada 10 februari 2015. azmin pun berdebar sama. jika anwar bebas, azmin jadi terikat. jika anwar ke dalam azmin akan bebas.

secara teknikal, anwar memang dah sangkut. keputusan mahkamah rayuan memang cukup tepat. alasan bahan bukti telah dikompromi / dicemari adalah tidak munasabah bila melibatkan dna. tak perlu jadi pakar pun, peminat fiksyen sains pun tahu dna haiwan berjuta tahun tetap stabil dan tidak berubah. setakat simpan dalam laci tak menjejaskan dna. yang protein dalam air mani tu mungkinlah termusnah atau berubah. tapi dalam kes anwar-saiful, bukan protein yang dijadikan bahan bukti. bahan bukti adalah dna. barisan hakim mahkamah rayuan tentu telah mengkaji fakta berkenaan dna. masakan barisan hakim mahkamah lebih tinggi mengabaikan fakta sepenting itu. kalaupun ada arahan politik, tidak mungkin para hakim akan merendahkan martabat mereka ke tahap yang tidak masuk akal. sama-samalah kita saksikan kesudahannya nanti.

 
Blogger Templates