Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, January 8, 2015

SEMAKIN MENARIK!!! ENGGAN BERTANGGUNGJAWAB, NGEH KOO HAM NAFIKAN SYARIKATNYA MEMBALAK DI MANA-MANA KAWASAN DI KELANTAN!!!!


Ngeh Koo Ham akhirnya bersuara. Barangkali sudah tidak mampu untuk menahan diri apabila semakin ramai yang mendesak agar kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk menyiasat dan mencari punca banjir berlumpur yang turut menghanyutkan balak-balak yang telah menghancurkan rumah-rumah mangsa banjir.

Berbanding mengaku, Ngeh Koo Ham memilih untuk membuat penafian yang syarikatnya, Upayapadu Plantation Sdn. Bhd, terlibat dalam pembalakan di tanah seluas 10,526 ekar anugerah Kerajaan Negeri Kelantan menerusi Yayasan Islam Kelantan pada tahun 2008 fo Sungai Relai dalam Mukim Chiku di Daerah Gua Musang.

Ngeh Koo Ham memberitahu yang syarikatnya tidak terlibat langsung dalam pembalakan di tanah anugerah tersebut. Barangkali kerana itulah juga perolehan Upayapadu yang berakhir pada 2013 adalah KOSONG  yang membawa maksud memang tidak ada sebatang balak pun ditebang dan dijual.

Bagaimanapun, peta Google Earth lain pula ceritanya. Namun ia juga boleh diragui memandangkan Google Earth mungkin tidak dikemaskini dan peta berkenaan dirakamkan puluhan tahun lampau.

Drama semakin menarik. Nampaknya penafian terbaru yang dibuat oleh Ngeh Koo Ham mewajarkan penubuhan Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk mengenalpasti dan mencari punca banjir berlumpur dan bercampur balak.

8 comments:

Anonymous said...

Tubuh je Suruhanjaya Diraja. Heret 2 ekor Anjing Komunis masuk mahkamah.

Klu bersalah, hukum berat2, klu hukum tembak sampai mampus pun lagi bagus.

DAP = KOMUNIS

Anonymous said...

Babi mana nak mengaku ...

Anonymous said...

Nga, Ngeh, Babi dan Balak...
4 unsur utama...

CIBAI !!

Anonymous said...

Kita heret sekali Yayasan Islam Kelantan dan kerajaan kelantan kerana sebagai penyebab Utama kebanjiran di kelantan.

Anonymous said...

Helah MANUSIA POLITIK ialah UNTUK BOLOT KEKAYAAN NEGARA


BN=DAP=PAS sama

yang tertipu orang kampong & manusia lemah.

-yang TAk berkualiti MENJALANKAN PROJEK hasil CUKAI UNTUK PERKARA TAK BERFAEDAH contohnya Membuat rambut JAMBUL Singa

-yg teruk MEMAKAI KOPIAH & menyuruh orang BODOH melakukan amal, biar hidup miskin- kononnya alim ulamak walhal NAK BALAK..

& sebab LGE disokong juga ialah bukan kerana IQ bijak tetapi kerana beliau berani berak di kampong. dan ahli2 LAIN BUKA syarikat setelah MENANG politik di negeri JAJAHAN. Kononnya berjawa RAKYAT, akhirnya mahu FRISt CLASS, KONDo MEWAH kualiti HIDUP seorang CEO.

anda hanya BOLEH bergaya & berlagak CEO ELIT BIJAK dgn hasil bisnes anda BUKAN dgn jadi MENTERI @ CM

Anonymous said...

aku sokong mung, anon 9:06 PM

Anonymous said...

Pemimpin akhir zaman
Hati sakit... ditipu cina komunis
Tp bertambah sakit bila ditipu sesama islam..

Munafik lebih bahaya dr kafir

Anonymous said...

Heret Husam tu
Celaka besar !

 
Blogger Templates