Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, February 24, 2015

ANWAR IBRAHIM AKHIRNYA MENGAKU MELIWAT DAN AHLI KELUARGA MINTA YANG DI-PERTUAN AGONG AMPUNKANNYA!!!



Hari ini, keluarga Anwar Ibrahim terpaksa mendatangi Istana Negara. Hari ini juga, keluarga yang cuba menghapuskan Kesultanan Melayu dan memandang hina kewujudan Institusi Kesultanan Melayu selain melihat sultan-sultan sebagai berhala, sebagaimana yang seringkali disebut oleh para pengikut mereka, terpaksa juga datang menyembah dengan penuh adat semata-mata bagi mendapatkan pengampunan dan pembebasan Anwar Ibrahim.

Sekaligus menyelamatkan Anwar Ibrahim daripada dibatalkan kerjanya sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh.

Mungkin sebelum ini, keluarga Anwar Ibrahim cukup yakin mereka akan berjaya mengumpulkan seramai mungkin penyokong, berarak dan menyerang istana, sekaligus menakutkan DYMM Yang Di-Pertuan Agong.... TERUSKAN BACAAN DI BULETIN 247

13 comments:

Anonymous said...

NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hanya kerana kerusi parlimen , seluruh keturunan nuo akan diingati sehingga ke akhir zaman. Balasan Dari tuhan bukan hanya di dunia malah sehingga ke akhirat. DOA Saiful dimakbulkan, begitu juga DOA PAS . subhanallah

zethro said...

Memang dasar menyusahkan ummah la dia ni. Skang ni nak heret sekali institusi Raja-raja Melayu pulak. Dahla dalam ceramah asyik kutuk sistem DiRaja, ade hati pulak nak minta Raja ampunkan dia. Dasar manusia tak tau diuntung. Kalo kat zaman dahulu kala ni dah kene telan bumi dah ANUwar ni. Bangsat!

Anonymous said...

Tuanku, tolong jangan ampun kan!!!

Demi Negara yang dicintai....TOLONG JANGAN AMPUN PEROSAK BANGSA DAN AGAMA.

Nik Aziz said...

Kenapa Keluarga Anwar beria ia sangat nak keluarkan Anwar dari penjara ? Sebab Wan Azizah tak mau Azmin naik menjadi ketua PKR . Skrip drama keluarga Anwar semua dalam poket aku .

Anonymous said...

Tak kan la pasal hilang jawatan nak mintak ampon. Tak habis habis kait politik

Anonymous said...

Kah3 bodoh punye statment...kau kena tipu ,pemimpin penipu...mah ka#mah tipu...kera2 ngok kena ditipu...kah3 porno2...

Anonymous said...

Berani kerana benar takut gigit nyamuk kerana salah.

Anonymous said...

mintak ampun tu bukan apa, hanya takut dicucuk nyamuk saja.

pasal duit rasanya tak menjadi masalah, sepuluh keturunan dibaham tanah pun harta simpanan tak akan habis.

tapi kalau terlepaslah nanti, tengoklah mcm mana dia mengamuk buat huruhara. pasti.

Anonymous said...

Betul pendapat 8:19PM tu.

Huru hara akan berkali ganda dengan bantuan anasir2 dari luar negara.

Dana untuk membuat kucar kacir akan ditambah oleh puak2 Yahudi..Australis, Amerika, Singapura, Pulau Pinang.

Sama ada beliau menetap di Malaysia atau pun di luar negara, anjing2 beliau akan terus menyalak sampai mereka berjaya menjatuhkan Kerajaan sedia ada.

Anonymous said...

Kalau mcm ni punya senang..elok lah jgk..semua banduan yg ada di penjara mintak pengampunan yg di pertuan agong..apa nk ssh..

Anonymous said...

Nabi pun tak mgaku umat puak sodomi ni... Cuma ALLAH saje yg boleh mengampunkn dosa liwat ni.. Pelik la...kenape tak mtk ampun dgn ALLAH..? Yang di pertuan agung bkn tuhan... Anuar jubor ni agama ape sbnarnye...?

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 
Blogger Templates