Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, February 26, 2015

ARAHAN TIAN CHUA KEPADA DYMM YANG DI-PERTUAN AGONG, BEBASKAN ANWAR IBRAHIM!!!



Ni baru betul lupa diri!

Baru betul lupa di mana dia berpijak dan langit mana yang terjunjung di atas kepalanya!

Kata Tian Chua, DYMM Yang Di-Pertuan Agong mempunyai tanggungjawab MORAL untuk membebaskan Anwar Ibrahim dari penjara. Dia cuba mengingatkan DYMM Yang Di-Pertuan Agong bahawa baginda tertakluk di bawah Artikel 42 yang menyatakan baginda adalah pelindung kepada integriti undang-undang sekaligus memerlukan baginda campurtangan apabila keputusan mahkamah tidak adil. (RUJUK SINI)

Tian Chua berkata, keputusan memenjarakan Anwar Ibrahim adalah salah dan menyalahi undang-undang negara ini. Bukan itu sahaja, Tian Chua cuba menegakkan benang basah dengan menyatakan proses perundangan ke atas Anwar Ibrahim sebenarnya adalah konspirasi politik dan fitnah walaupun hakikatnya, Anwar Ibrahim tidak dapat membawa walau seorang pun saksi dan fakta yang dapat menyanggah pendakwaan ke atasnya.

Hebat Tian Chua ini. Cukup berani untuk menentang semua sistem di dalam negara ini. Tiada sebarang penghormatan daripadanya untuk apa-apa sahaja yang menentang Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim baginya tidak ada salah langsung dan perlu dibebaskan untuk berbuat apa-apa sahaja di dunia ini. 

Sampaikan DYMM Yang Di-Pertuan Agong pun diperintahkannya agar membebaskan Anwar Ibrahim!

Hebat betul!

19 comments:

Anonymous said...

INI CONTOH CINA KURANG AJAR.

Apa Pun Tak Boleh said...

komunis telah menghina mahkamah dan DYMM Agong

Anonymous said...

Kita kena faham bahawa haiwan babi bersifat:Membabi buta/menyondol kesana sini/binatang yg memakan benda2 kotor (termasuk najis manusia)/daging babi mengandungi "cacing gelang" yg kalis haba/ binatang yg tak peduli "halal", silap2 hari bula sanggup makan najis sendiri...Jadi manusia berperangai macam BABI, dia pasti tak peduli hukum-hakam (dunia dan akhirat). Bagi dia semua boleh....dia peduli apa asalkan cita2 politik tercapai. Dia ingat bossnya maksum (dia tak kan faham apa itu naksum ), dia anggap "orang ni" macam "tuhan dia". Maka Tia Lanchau Aa ni aka buat ikut suka hati dia.

Musa Bakri said...

Kita kena faham bahawa haiwan babi bersifat:Membabi buta/menyondol kesana sini/binatang yg memakan benda2 kotor (termasuk najis manusia)/daging babi mengandungi "cacing gelang" yg kalis haba/ binatang yg tak peduli "halal", silap2 hari bula sanggup makan najis sendiri...Jadi manusia berperangai macam BABI, dia pasti tak peduli hukum-hakam (dunia dan akhirat). Bagi dia semua boleh....dia peduli apa asalkan cita2 politik tercapai. Dia ingat bossnya maksum (dia tak kan faham apa itu naksum ), dia anggap "orang ni" macam "tuhan dia". Maka Tia Lanchau Aa ni aka buat ikut suka hati dia.

Anonymous said...

Cina Babi Penggigit Polis ni patut dilucutkan kerakyatannya. Dari dulu hingga sekarang, tak habis-habis menunjukkan sifat kurang ajar dia.Kali ni dia dah tunjuk sifat penderhakaan dia pada Agong pulak.Memang nak mampus Si Babi ini!

Anonymous said...

KADUK NAIK KE JUNJUNG

CACING NAIK KE MATA.

mansor said...

syabas tian chua..you re the wira of ordinary Malaysian...

Anonymous said...

Sejak bila kominis ni mengaku that setia kepada raja raja melayu? dulu asyik kutuk saja.

Ted Manoff said...

Tak tau undang2 panggil wira? Hang pi melanchap la Mansor....it would be good for u

Ted Manoff said...

Saya ordinary Malaysian too..but I think otherwise

maae said...

Aku tengok ni keciiiik jer...

Anonymous said...

Saya pelik...sampai tahap ni.KDN masih belum menarik kerakyatan

Anonymous said...

Belum lagi berkuasa sudah dengan angkuh tunjuk biadap kepada institusi diraja.

Ini kah kerajaan yang kita hendak memimpin negara tercinta ini?

Sedarlah wahai orang-orang Melayu...sudah nyata apa agenda DAPIGs ini dan orang Melayu, termasuk si peliwat ni adalah digunakan untuk mencapai cita-cita kominis ini.

hangkedee said...

Ramai betul orang melayu jadi barua totok daPig komunis angkat cinabeng jadi Agong

Anonymous said...

Can i say a good word 4 u today ?
Lansiauuu. . . ! ! !

Anonymous said...

Aku rasa naik pelik ,dah mcm mcm Apek ni cakap dan buat ,tapi hanya ambil keterangan je ,Lepas tu buat hal balik ,Apek ni langsung tak hormat pada bangsa MELAYU dan undang undang MALAYSIA,Jangan sampai Banyak Apek Apek akan ikut apa yg Apek ni buat ,masa tu dah terlambat

Anonymous said...

Mau di sepak ja menatang ni

Anonymous said...

Salah kerajaan jugak sebab memberi kerakyatan kpd pendatang termasuk jugak komunis. Sendiri mau ingat..

anakmalaysia said...

Setan seekor ni patut dipenjarakan lama sudah...memang komunis Dapigs

 
Blogger Templates