Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, February 22, 2015

LIM KIT SIANG UNGKIT 'WANG PEMBAYAR CUKAI' UNTUK SHAFEE ABDULLAH... KEPADA AHLI PARLIMEN JAHANAM MACAM DIA, NAK KIRA MACAM MANA TU?

Sekarang ini, Lim Kit Siang dan bala tentera DAPnya sedang mempromosikan satu serangan yang dianggap pemati dan penamat kerjaya guaman Tan Sri Shafee Abdullah yang berjaya membenamkan 'kehebatan' belasan orang peguam DAP dan PKR yang menjadi peguambela Anwar Ibrahim.

Kata Lim Kit Siang, Shafee perlu menjelaskan sama ada dia peguam UMNO atau pendakwa utama. Perlu juga menjelaskan berapa lamakah perkhidmatannya di Jabatan Peguam Negara kerana semua itu melibatkan wang rakyat!

Inilah yang dinamakan CINABENG TOTOK yang cukup pandai memberitahu ada tahi di punggung orang lain, sedangkan dia sendiri tidak pernah cebok!!!

Yang dia sibukkan Shafee Abdullah dibayar upah dengan wang pembayar cukai. Bagaimana dengan gaji serta elaun dan kemudahan ahli-ahli Parlimen dan ADUN-ADUN terutama dari DAP yang hanya pandai bercakap, berlakon dan beretorik tetapi segala masalah diselesaikan oleh pihak lain sebelum mereka muncul untuk mencuri kredit sebagaimana yang dilakukan di Sarawak?

Bagaimana gaji Lim Kit Siang selaku Ahli Parlimen dari tahun 1960-an sehingga sekarang tetapi HARAM TAK SATU BENDA pun yang dia buat untuk kesejahteraan rakyat yang diwakilinya, sebaliknya dia menjadi salah seorang daripada instigator yang mahu memecah belahkan kewujudan negara ini dengan MALAYSIAN MALAYSIA?

Berapa ramai Ahli-Ahli Parlimen dan ADUN-ADUN DAP yang benar-benar bekerja untuk rakyat seperti Tan Seng Giaw atau mantan Ahli Parlimen Bukit Bintang Lee Lam Thye berbanding yang kuat beretorik, berbohong, menipu dan berlakon seperti Lim Kit Siang dan anaknya, Lim Guan Eng serta menantunya, Betty Chew?

Sudah berapa bilion wang pembayar cukai dibazirkan untuk Ahli-Ahli Parlimen DAP yang kerja mereka hanyalah berceramah, mengumpulkan dana menerusi jualan meja makan malam, perjuangan crusade, mengacau keharmonian beragama dengan membayangkan yang minoriti di negara ini tertindas, sedangkan mereka sendiri yang merupakan minoriti berlagak seperti tuan besar?

Yang disibukkan Shafee Abdullah kerana Lim Kit Siang malu setelah peguam-peguam hebat DAP kalah dan sekarang lebih malu kerana Shafee yang sedang dalam jelajah menerangkan kepada rakyat awam tentang proses perundangan yang akhirnya menjerumuskan Anwar Ibrahim selama lima tahun ke dalam penjara itu, telah membuka semua pekung peguam-peguam DAP yang sebenarnya tidaklah sehebat mana tetapi diberikan label yang hebat-hebat.

Disebabkan itulah DAP cukup berang apabila Shafee buat jelajah sedangkan pada masa yang sama, buat-buat pekak dan tuli dengan jelajah dan ceramah pembohongan PKR dan DAP dalam usaha untuk membela kemungkaran dan jenayah Anwar Ibrahim yang mereka labelkan sendiri sebagai BANDUAN POLITIK walaupun sebenarnya Anwar dimasukkan ke penjara kerana KESALAHAN JENAYAH LIWAT.

Lim Kit Siang yang merupakan satu-satunya dinosaur dalam politik negara, sepatutnya perlu lebih sedar diri, bukannya menyibuk hal orang lain. Buktikanlah yang dia sebenarnya MALAYSIAN, bukannya Cinabeng yang sibuk menyatakan orang lain tak betul, dia sahaja yang betul walaupun hakikatnya tak betul adalah dia sendiri.

Untunglah dia sebab di Malaysia, walaupun kerjanya adalah MENGHASUT, cuba menghuru-harakan Malaysia dengan MALAYSIAN MALAYSIA, dia masih lagi dibayar gaji dan elaun serta menikmati pelbagai kemudahan termasuklah ditanggung kos sakit pening mahupun perjalanan ke luar negara untuk membuat fitnah dan tohmahan ke atas negara. Kalau di Singapura, sudah lama Lim Kit Siang bermastautin di dalam penjara bawah tanah yang dikatakan paling ketat kawalannya di dunia. Kalau di Amerika, kalau tak hilang di bawah lantai penjara atau tersadai di Guantanamo Bay, Kit Siang sudah tentu hilang begitu sahaja 'disembunyikan' CIA atau FBI!!!

Untunglah dia di Malaysia!!!!




17 comments:

Anonymous said...

Dajjal
Alliance
People@Party

Anonymous said...

dia jadi berani sbb ramai melayu sengal sudi menjadi pencacai tahi pada babi kaki dua ni. Kesian.....

Anonymous said...

Bile dia nk mmpus nih??

Anonymous said...

Kira hari, kira bulan...ni sekor lagi waris komunis nak kena lempang dulu, baru cabut nyawa dia...

Anonymous said...

Dokek dah tu.

Zulhaimi Tajudi said...

Bapa kepada seorang khalifah....

Anonymous said...

Kalau apek ni mampus, cinapek2 disarankan membakar mercun kasi halau roh bangkai babi ni pergi jauh2 balik ke Guangzhou!

Anonymous said...

LKS adalah Tuhan ke 3 bagi penganut agama pas!!!!

Anonymous said...

Masih ada melayu yg inginkan kaum cina sebagai tuan mereka, tak perlu pandang jauh2...

Ini klu mereka yang ingin melihat umno dan golongan ulama PAS hancur dan terkubur.

lalat said...

Kpi je dia org ni.. lemak sngt dh..

Anonymous said...

Seperti kata Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS Dr Mohd Zuhdi Marzuki; DAP itu adalah BABI!

Read more: http://www.sebastianphiu.com/2015/02/zuhdi-marzuki-samakan-dap-dengan-babi.html#ixzz3SSJ3Ls2b

Anonymous said...

Bako lilin bako lilin bako lilin..ketum dah takde...mat sabu paling depan...pimpin jemaah pas ma...dia kata bapak khalifah...

Anonymous said...

Lim Kit Sial, mentor awak, Lee Kuan Yew, tengah sakit kuat. Lu tak ada pergi melawat dia ke? Pergilah jumpa dia sebelum lu atau dia mampus dulu.

Anonymous said...

Biasanya orang TUA yg cakap pelik pelik maknanya dah tak lama lah tu ,

Anonymous said...

Yang Karpal Singh et al dan ramai politician cum lawyer jadi pembela Ketum tak pernah bising pulak apek tua ni. Tapi apek komunis ini kompas pemikiran dia memang macam tu. Kalau Ketum dapat sampai berbelas2 peguam, maka org yg teraniaya juga berhak dapat yang terbaik dalam sistem yang adil. Cuma pembangkang ni tak sukakan fakta yang berjaya dibawa dan ditunjukkan oleh TS Shafee; jadi mereka sakit hati dan tak boleh terima , maka bawaklah isu lain (red herring) utk menutup kesalahan, amalan tidak berprinsip mrk yg bersekongkong dengan peliwat bersiri (liwat 2).

Dr dulu lagi DAP yang kata Ketum peliwat (Hansard, Karpal Singh. Bila TDM buat yg betul, mrk pula tukar pendirian Ketum betul. Sebab itu pembangkang2 ni bukanlah sepatutnya dipanggil yang berhormat, sebab kaki penipu dan tak berprinsip tanpa segan silu. Dgn mrk2 ini negara akan jadi kucar kacir, tak ada sumbangan mrk melainkan buat huruhara utk mendapatkan kuasa secara tipu helah

Bukti tidak menyebelahi peliwat bersiri Ketum dan pembangkang mmg dah naik minyak buat fintah hari2 "kerajaan kenakan Ketum" "hakim berkomplot dgn UMNO".

Kalau UMNO tak saman mrk ini (Spt SG) maka UMNO lah yang menggali kuburnya sendiri. Pembangkang mmg dari dulu lagi dah kata 'UMNO kenakan Ketum" "hakim berkomplot dgn UMNO". Tiada apa lagi yg boleh ditoleransikan dgn pembangkang berperangai mcm monyet jadian ini.

Anonymous said...

Lawyer Dap & pkr malu kena bungkus 5-0

Anonymous said...

Bhai February 22, 2015 at 7:57 PM

`Kalau UMNO tak saman mrk ini (Spt SG) maka UMNO lah yang menggali kuburnya sendiri.'

Masalahnya barisan kepimpinan UMNO tu dari atas sampai ke bawah semuanya LEMBIK!

ni blogger yg tak di bayar ni yg terhegeh-hegeh menyelamatkan alif ba ta!

 
Blogger Templates