Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, February 9, 2015

MANA CHONG SIN WOON YANG BERIA-IA NAKKAN ISMAIL SABRI MINTA MAAF DAN LETAK JAWATAN BILA GUAN ENG SAH-SAH DAN TERANG-TERANG RASIS!!!



HARAM tak ada satu suara pun daripada MCA, MIC apatah lagi DAP berbanding ketika mereka bersatu hati menentang Ismail Sabri yang dilabelkan sebagai RASIS. Malah, langsung tidak disentuh oleh puak-puak berkenaan walaupun secara jelas, kenyataan yang dikeluarkan oleh Lim Guan Eng benar-benar RASIS.

Tiada apa-apa yang hendak dihairankan dengan kenyataan Lim Guan Eng. Sememangnya DAP dan Lim Guan Eng tidak berminat hendak 'BERKAWAN' dengan Melayu-Bumiputera. Dia hanya berminat untuk menjadikan Melayu-Bumiputera sebagai hamba dan budak suruhan. Disebabkan itu, sesiapa sahaja dari kalangan Melayu-Bumiputera yang dilihat berjaya dalam perniagaan dan ekonomi, akan segera dilabelkan sebagai UMNOPUTRA. Manakala orang Cina yang berbaik-baik dengan UMNO dan Melayu pula akan segera dilabelkan sebagai ANJING MELAYU.

Mengapa Ketua Pemuda MCA yang tidak tentu arah untuk mendapatkan perhatian dan sokongan, langsung tidak bersuara? Adakah Ketua Pemuda MCA sebenarnya bersekongkol dengan Lim Guan Eng? Adakah Ketua Pemuda MCA sekadar menggunakan kedudukannya di dalam BN untuk memudahkan dia menyampaikan maksud dan tujuan Lim Guan Eng serta DAP?


Mana suara Chong Sin Woon? Kalau Ismail Sabri, bukan main lagi dia besar kepala apabila terus mendesak Ismail Sabri meminta maaf dan meletak jawatan. Barangkali dia jenis totok yang percaya, Melayu-Bumiputera perlu sentiasa meminta maaf dan Cina pula boleh buat apa-apa sahaja tanpa rasa bersalah.

Perhatikanlah apa yang dikatakan oleh Lim Guan Eng. Dan kita pula perhatikan bagaimana BANGANGNYA CHONG SIN WOON apabila langsung tidak bersuara kerana dia juga sebenarnya SEORANG RASIS yang hidup menumpang UMNO semata-mata tapi masih mahu bersikap sombong!!!


7 comments:

Anonymous said...

Ketua pemuda MCA ini harus diboikot didalam PRU 14 nanti. Sementara itu, dimana Ketua Pemuda UMNO menikus? telur sudah masuk kedalam ke?

Anonymous said...

Sokongan undi kaum cina memang untuk Lim Guan Eng. Ketegasan Lim Guan Eng menyerang menteri melayu atas tiket perkauman adalah ibarat menempah laluan sukar kepada kaum cina sekiranya melayu bersatu.
Menteri Pertanian Asas Tani lebih hebat dari AI yang berani menegur dan memboikot peniaga cina demi perjuangkan kehendak pengguna yang melihat tiada pengurangan harga selepas harga penjualan minyak diturunkan.

Anonymous said...

Sudah sampai masanya orang orang UMNO akar umbi bersatu dan berkempen untuk menyahkan MCA daripada BN..percayalah UMNO tetap akan memerintah tanpa bangsa cina yang sangat bangsat ini. Cina cina ini telah terbukti telah menolak pemerintahan orang melayu, adakal kita masih perlukan sokongan mereka? Percayalah mereka mereka ini hanya bertopengkan BN bagi mengaut keuntungan dari kerajaan memerintah, sekaligus dana keuntungan itu di salurkan pada DAP parti RASIS semalaysia. Biarlah PKR dan PAS dengan wayang mereka, tapi UMNO perlu kuatkan semangat kerja mereka dengan lebih tegas bagi terus meyakinkan masyarakat melatu agar tidak melayu tidak merempat dan menjadi hamba di Negara sendiri. Kepada bolger bloger semua, anda ada kuasa dan mestilah sanggup/berani sperti DS Sabri Ismail untuk memecahkan kempompong yang hanya membalas keritikan dan menjawab segala persoalan yang ditimbulkan oleh pihak durjana, tetapi tugas kamu semua sekarang adalah menyah dan menghalau pengkiatan pengkianat dalam BN terutama MCA ini.

Anonymous said...

Dasar si PENDATANG PENGGANAS CINA BANGKAI BABI RASIS!

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. KEBERANIAN YAB DS Ismail Sabri kita! Dahlah supermarket/kedai si PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS terutamanya dari puak DAPBANGKAI/PKRSODOM dok asyik MENDISKRIMINASI produk BUMIPUTERA Islam/Melayu - sampai kita tak boleh tegur lansung KEDAJALAN ni - dasar si puak BINATANG BUAS yg. amat TAMAK!

Tengok juga di mana lori-lori dan bas-bas boleh bebas "zig-zag" kat lorong-lorong laju terutamanya di lebuhraya, melebihi had laju sampai disyaki punca utama penyebab kemalangan jlnraya yg. amat BUAS, yg. disyaki asyik MENGORBANkan majoriti mangsa disyaki dari umat Islam/Melayu; hampir harian!

Kerana Kem-amat-BANGANG yg. diterajui si MCAcing-KEPARAT-BANGKAIBABI tu tak dak buat undg-undg amat KETAT utk. memastikan lori/bas hanya di lorong perlahan - kerana disyaki takut menyebabkan ’KERUGIAN‘ pd. PEMILIK/PENGUSAHA Industri TAMAK bas-bas/lori-lori - yg. di- MONOPOLI siapa? Kita boleh agak! Biaq rakyat terutamanya umat Islam/Melayu, terus MERANA akibat KEBUASAN lori-lori/bas-bas-LAJU-amat BUAS yg. seolah mengamalkan "laws of the jungle"!

Nek Tempoyak.


Anonymous said...

Cina pendatang dapigs memang macam tu......patut biorkan aje jepun sembeleh diaorang dulu........

Anonymous said...

Kalau kita Melayu cakap dia si kafir sial kata rasis....ingat jangan sampai Melayu ini betul betul menjadi rasis....buruk akibatnya.

Anonymous said...

Mereka tuduh Melayu rasis.....biar Melayu betul-betul jadi rasis.!!!...baik dibalas baik, buruk dibalas buruk.!
"Alang-alang berdakwat biarlah hitam"...
"Alang dijawat, tepuk dibalas"..."

 
Blogger Templates