Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, February 14, 2015

NURUL NUHA GAGAL MELAWAT ANWAR IBRAHIM DI PENJARA SUNGAI BULUH!!!



Sebenarnya pada 11 Februari lalu, Anwar Ibrahim telah dilawat oleh anak perempuannya, Nurul Nuha dari jam 2:30 petang sehingga jam 5:10 petang. Turut bersama-sama Nurul Nuha adalah Sivarasa Rasiah. Mereka beredar dari Penjara Sungai Buluh pada jam 5:40 petang selepas sidang media di pintu pagar penjara.

Bagaimanapun, hanya Sivarasa Rasiah yang dibenarkan masuk menemui Anwar Ibrahim, manakala Nurul Nuha tersadai di ruang menunggu sahaja. Pertemuan antara Sivarasa dengan Anwar Ibrahim hanya tamat pada jam 5:10 petang.

Alasan Sivarasa untuk bertemu dengan Anwar adalah sebagai peguam Anwar. Sivarasa kemudiannya membuat sidang akhbar di kawasan pintu penjara.

Dalam sidang akhbarnya, Sivarasa memaklumkan bahawa Anwar tidak akan membuat rayuan kepada Yang Di-Pertuan Agong kerana menurutnya tidak timbul isu mendapatkan pengampunan memandangkan walaupun keputusan Mahkamah Persekutuan adalah berdasarkan fakta dan bukti dengan Anwar Ibrahim serta pasukan pembelanya gagal menjawab atau menyanggah, Anwar tetap bertegas dia tidak bersalah, sepertimana kebanyakan banduan lain di semua penjara di seluruh dunia.

Selain itu, perjumpaan dan lawatan itu juga bertujuan untuk berbincang dengan Pengarah Penjara bagi mendapatkan butiran tentang layanan terhadap Anwar Ibrahim. Dan menurut Sivarasa, Anwar Ibrahim dilayan seperti banduan lain dan layanan tersebut merupakan satu kezaliman kepada Anwar. Justeru, dia berjanji akan mendedahkan kezaliman UMNO-BN kepada masyarakat.

Sivarasa juga melahirkan kemarahan kerana Anwar telah dipenjarakan serta dilayan seperti banduan. Dia tetap bertegas yang kes mensabitkan hukuman penjara 5 tahun adalah kes fitnah, sedangkan Sivarasa yang berada dalam pasukan peguambela Anwar Ibrahim, gagal menasihatkan Anwar untuk membuktikan fitnah dengan menyerahkan DNA secara sukarela serta dibenarkan bersoal jawab dengan pendakwa berbanding berceramah politik secara hentam keromo di kandang orang kena tuduh.

Sivarasa turut menuduh badan kehakiman telah diperalatkan walaupun sebenarnya terlalu banyak kes yang dimenangi oleh Anwar Ibrahim berdasarkan bukti dan fakta yang diberikannya di mahkamah, berbanding kes liwat di mana pasukan peguamnya gagal menampilkan walau seorang pun saksi daripada 14 orang saksi yang disenaraikan bahkan berbelit-belit mencari sudut teknikal untuk menang, bukannya menyanggah bukti dan fakta pendakwa dengan bukti dan fakta mereka sendiri.

Contoh terbaik, perbicaraan sepanjang 7 tahun itu boleh disingkatkan dan Anwar Ibrahim boleh dibebaskan seandainya DNAnya diserahkan dan Anwar Ibrahim mahu bersoal jawab dengan pendakwaraya. Malangnya Anwar enggan berbuat begitu. Berbanding pula dengan pengadu (Saiful Bukhari Azlan) yang telah disoalbalas dan menjalani pemeriksaan balas oleh seluruh pasukan peguambela Anwar Ibrahim.

Walaupun Mahkamah Persekutuan telah memutuskan Anwar Ibrahim memang seorang peliwat, nampaknya pasukan Anwar Ibrahim tetap berusaha untuk menyingkirkan 'cop mohor' tersebut. Bahkan memberikan gambaran mereka akan mengeluarkan Anwar Ibrahim dengan sebarang cara dengan mengenepikan semua proses undang-undang di negara ini sebagaimana kenyataan Sivarasa bahawa Anwar Ibrahim enggan mendapatkan pengampunan daripada DYMM Yang Di-Pertuan Agong!

Apa caranya tu?


21 comments:

Anonymous said...

Bagilah hujah ke alasan apa ke nak kata ini bukan konsprirasi, sila jawab 2 soalan ini;

1) Kenapa Najib jumpa Saiful sebelum kes ini didakwa?Kenapa Najib mula2 menafikan perjumpaan ini tetapi kemudian mengakui berjumpa Saiful untuk berbincang tentang "biasiswa"?

2) Kenapa kerajaan perlu lantik TS Shafee yang bukan Peguam Negara untuk kes ini? Malaysia tiada Jabatan Peguam Negara ke?

Cer citer...cer pusing dan spin sejauh yang mungkin...

Anonymous said...

Dah salah terima sa jalah.. Anwar Patut dilayan mcm banduan2 lain.

Unknown said...

Apa caranya? Meliwat lagilahhhh.

Anonymous said...

Ni ke mamat yang dah kena spin dgn kote anwar ?????

Anonymous said...

Kau jwb dulu soalan2 yg telah di kemukakn oleh pengomen2 kt sni sebelum ni... Tak payah nak blagak mcm loyer keling... Tak boleh jwb kau lari... Pastu kau bukak balek soalan yg sma.. Stail anjing kau tu kasi ubah la skit... Sma jer stail nye... Anjing penuh kurap la kau ni..

Kahkahkahkahkahkah...

Anonymous said...

Cuba tanya hero kamu yg sembunyi belakang kipas bini tu bersumpah dlm mahkamah dia tak liwat saiful, bole buat?

Anonymous said...

Pendubur Tegar bernama Anwar Ibrahim sepatutnya mintak ampun dgn Tuhan itu pon kalau si Pendubur Tegar ni percaya dgn Tuhan.

Anonymous said...

The only absolute proof of sodomy is THE PRESENCE OF SEMEN/SPERMS IN THE ANUS

http://forenspath.blogspot.com/2014/05/the-only-absolute-proof-of-sodomy-is.html

Anonymous said...

Dh pesan byk Kali kt anjing kurap ni... Komen ikut entry... Tapi ni jenis anjing kurap level paling bwh je ni... Mane dia fhm bahasa... Entry lain...komen nye lain... Agaknye anjing2 pr ni memang jenis otak letak kat alee utoooh ea...??

Rizal Zainal said...

Kepada anon yg pling ats , cb jwb knp saksi yg 14 orng tu tk d tmpilkn ? Cb jwb ni plk , adakh sperma anwar bersepah kt malaysia ni dan seng d kutip2

Anonymous said...

Ngak perlu ngoming2 kosong lagi......pokoknya nuar udah bersalah kerana meliwat. Pelik peguam2 bodoh mempertikaikan mahkamah tempat mereka cari makan ......... Mungkin untuk continuously dapat bayaran dari anak guam jadi terusla memberi alasan kekalahan....

Anonymous said...

Sebenarnya pembohongan segalanya salah UMNO sudah meresap segenap jiwa anak muda, betapa berkesan tektikal mereka, sedihnya macam tiada kesedaran dikalangan pemimpin UmNO.

Anonymous said...

Anwar tak mahu bersumpah dengan Alquran.
Anwar tak berani beri keterangan secara bersumpah dan tak berani disoal balas oleh Pendakwa.
Anwar tak berani beri sampel DNA....
Anwar tak ada alibi walaupun dah senaraikan 14 alibi kpd mahkamah....
Anwar memang seorang penipu dan telah dibuktikan meliwat....
Peliwat adalah manusia keji dan terkutuk....

Anonymous said...

Biar Anwar ni reput dalam penjara.
Anwar telah bawa banyak malapetaka kpd negara.

Anonymous said...

Anon 9.06pm yang paling bangang kat atas sekali tu...

Kau jawab soalan aku ni dulu, dan aku akan jawab dua soalan bodoh kau tu.

Soalan aku: Kenapa Anwar bin Ibrahim mangkuk tu kelam kabut, kemudian bohong dan tipu konon nyawanya terancam la apa la hinggakan minta perlindungan di kedutaan Turki selepas saja Saiful lapor kes tu? Awatnya yang dia takut sangat? Awat?

Anonymous said...

Org kalau tak bersalah , takkan menangguhkan kes perbicaraan dia bepuluh kali . ini jwpn pertama utk anon a.k.a loyer bodoh si peliwat .

Saiful disoal selama 7 hari oleh 14 peguam anwar & pendakwaraya . 1 hari pun saiful tak pernah ponteng datang mahkamah untuk beri keterangan .dan segala soalan dan jwpn yg diberikan saiful konsisten dan tak berubah .Manakala si peliwat , langsung tak berani bersoal-jawab dgn TS shafie dan memilih untuk bercakap dari luar kandang tertuduh. Soalnya skrg , saiful menuntut hak pembelaan bagi diri dia yg telah dianiaya dgn perbuatan jenayah oleh bekas majikannya .ini perlawanan antara mangsa dan pemangsa. dan ini jwpn utk soalan ke 2 anon 9.06 .


untuk anon 9.06 , kalua kau tak faham fakta kes jenayah , tak payah bercakap mcm kau kenal peliwat sejak dia dari dlm perut. semua org tahu dia tu mmg mempunyai nafsu serakah yang bercabang dua (betina sapu ,jantan pun tutuh ). manusia begini , mmg layak duduk dalam penjara .sebab dia adalah penjenayah dan penjenayah tidak boleh diberikan layanan istimewa .kalau kau kata dia berhak dapat layanan istimewa , maknanya kau salah seorg penyokong tegar para penjenayah dan bersekutu dgn segala aktiviti jenayah mereka.




Anonymous said...

Annuar telah meliwat orang. Mahkamah sudah buktikan. Annuar gagal mengemukakan bukti dua tidak meliwat. Kpd orang diluar sana tak payah nak jadi lawyer annuar pulak. Kamu tu siapa?

Anonymous said...

Amekkaw 9.06. Sengaja cari nahas. Kan dah teruk kena balun.

Anonymous said...

Klau dia berani sumpah tu ari aku kompem gi minang si izzah tu tak sanggup berbapak mertuakan kaki jubo

Anonymous said...

Anon 9:06 PM, Hang ne betul2 ngok, sebenarnya Saiful yg pi jumpa Najib, bukan Najib yg pi jumpa Saiful, aku pun kalau Najib akan mengarahkan Saijul report Polis kerana liwat bukan suka sama suka adalah salah, tambahan pula orang yg meliwat itu seorang pemimpin yg senantiasa mengaku dirinya baik orang lain x baik.Mengenai lantikan Ts shafee tidak menjadi satu kesalahan, bergitu juga dgn pihak pembelaan, mereka bolih melantik siapa shj sebagai peguam, untuk pengetahuan hang TS Shafee bijak berpengalaman bagi bertemu buku dgn ruas peguam pihak pembela, sebab tulah kerajaan melantiknya, ada faham kah, kawan.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 
Blogger Templates