Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, February 14, 2015

RATUSAN LER SANGAT... BAIK KATA RIBUAN TIKUS DAN SERANGGA PEROSAK SEDANG BERDEMO DEMI ANWAR!



Dengar-dengarnya sampai 400 orang berkumpul dan rata-rata mereka adalah pelajar-pelajar universiti.

Tetapi melihat kepada senario kesesakan yang sengaja dibikin dengan melakukan sekatan dan menghadang lalu lintas, jumlahnya tidaklah seramai mana tetapi macam dalam filem-filem Asia Selatan, tumbuknya tak kena, tapi bunyinya macam petir di langit!



Cuma yang agak memalukan, kalaulah benar mereka dari golongan pelajar, rata-rata mereka berbangsa Melayu. Maknanya, mereka adalah golongan pelajar universiti keciciran yang dapat masuk kerana status Melayu mereka, bukan kerana merit dan kelulusan. Hampir kesemua mereka tidak cemerlang dalam bidang akademik tetapi kerapkali melindungi ketidakcemerlangan itu dengan SEMUA SALAH UMNO!

Nyalaan lilin di hadapan Penjara Sungai Buloh, gagal. Kini cuba diterjemahkan menerusi sokongan anak muda di jalan-jalanraya terutama di tengah-tengah Kuala Lumpur. Malangnya, cubaan menghidupkan demonstrasi-demonstrasi besar seperti tahun 1998, juga gagal. Malah langsung tidak bermaya tanpa sokongan atau penyertaan daripada PAS.



Maka tidak hairanlah mengapa beria-ia sangat PKR dan DAP mahukan PAS terus menjadi barua yang membekalkan tenaga-tenaga demonstrasi jalanan kerana tanpa PAS, para pendemonstrasi yang 'hebat' itu tidak ubah seperti tikus-tikus longkang di pasar-pasar awam.

Dan lebih malang lagi, kekecewaan itu dilepaskan menerusi kerosakan harta benda awam dan gangguan ke atas pengguna-pengguna jalanraya seperti yang terpampang di Kuala Lumpur tengah hari tadi dalam Demonstrasi March To Freedom!!!

Tersentil-sentil Nurul Izzah menjerit, tetapi yang berdemonstrasi cuma beberapa kerat sahaja. Selebihnya bikin huru-hara!!!


14 comments:

maae said...

Tanya, berapa upah ? Budak hingusan hendak duit sahaja, untuk apa berdemo, semua kelabu asap bodoh... sebelum ini sudah pun terbukti lembu-lembu jalanan tidak berkandang.

Lembu daging Korea tentu sahaja 1st class.

Anonymous said...

Sepatutnya dap yang ramai kalau ahli pas tak latang. Come on dap we want se u face buktikan pada pas we can berde kari puuuupuu

Anonymous said...

Anak betina anuwar yang sulung ni tak ubah macam sundal. Hasil didikan mak bapak yang sama2 bodoh dan perosak bangsa dan negara.

Setakat nak menghasut dan menipu budak2 yang bodoh dan tak berilmu boleh la. Diorang ni asal dapat T-shirt free, upah 20 ringgit, bergolek2 pun sanggup.

Kan hari itu betina sundal ijjah ni dah menyokong kempen " I want to touch a dog"....Hah! Sekarang dia dok rekrut anjing2 untuk menyalak tepi longkang.Betina sundal anak cina kan sayang anjing!

Anonymous said...

Kalau mahu berjuang BUATLAH CARA yg DIHORMATI..

Bukan mcm JAMBAN, bermatiu2an untuk keselesaan orang lain

Anonymous said...

Kenapa buat kat sogo? Buatlah kat petaling street pulak!

Anonymous said...

Aku rasa memang ada konspirasi UMNO jatuh kan Anwar.cuba kita pikirkan kenapa najib pergi cina. Dia nak ucapkan terima kasih pada kerana kerajaan cina membenarkan ejen dia di gunakan untuk perangkap anwar.mana tidaknya lepas berenjut dgn Anwar dia smpan kondom dan amik air mani anwar bagi tujuan dimasuk kan dalam burit shaiful.kalu tak macam ni tak da cara lain air mani anwar boleh berada dalam burit shaiful.Anwar kan tak mengaku salah.....pikir2kan.....khan2bugis
khan2bugis

Anonymous said...

Sogo ade caliph busker. Org ramai dtg nk tgk caliph busker. Bole tumpang claim ckp penyokong ramai

Anonymous said...

maknanya anuar ni dah ada bini tapi tetap puaskan nafsu dgn pelacur cina. x gitu?

Anonymous said...

Kah kah kah kah...anwar dah kehabisan duit yahudi ke?

Anwar ni memang peliwat. Yang tak tahu cuma budak2 mentah yang kepala otak dah kena racun dengan kebencian.

Orang2 lama KL dah lama tahu anuwar ni MEMANG PELIWAT. Pemimpin2 DAP pun tahu. Kit siang tahu, kapal singh tahu, kita orang KL semua tahu.

Budak2 mentah yang baru setahun dua duduk KL tapi nak menyalak berlagak pandai.

Cuba tanya driver Jijjah yang dulu kena liwat tu. Cuba tanya adik2 "angkat" abang non dan penolong2 "peribadi" abang non.

Kau ingat kenapa golongan pondan dan lesbian LGBT beriya iya benar nak menyokong anwar dan pr?? Sebab KETUM pr adalah PELIWAT TEGAR!!!!!

Anonymous said...

akal dan mental rakyat diliwat dengan konspirasi jijik......

Anonymous said...

budak2 celaka nih , bagus kasi penendang je sekor2. suruh belajar tak nak , dia pergi demo , conteng bangunan. kepala bapak dia lah. bagus masa kecik2 dulu , campak je sorg2 dlm sg klang. biar mampus. hidup besar makin tak berakal , menyusahkan org lain.

Anonymous said...

Dasat tul imaginasi anjing sekor ni... Kahkahkahkah...

Kau pikir sorg2 je la ye anjing... Org lain pikir Guna otak... Anjing ni pikir Guna alee utoooh.... Bahalol..

Kahlahkahkah...

Anonymous said...

Maknanya Anon 11.01 mengaku yang Anwar pun balun China doll? Jawab jangan tak jawab

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 
Blogger Templates