Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, February 15, 2015

PEMBOHONGAN SAKIT BHG 2 VERSI 2015 SUDAH PUN BERMULA DAN KALI INI OLEH ANAKNYA, NURUL IZZAH!!!



Mungkin beranggapan yang generasi muda yang menjadi penyokongnya terlalu bodoh, bebal dan tongong, penipuan tahun 1998 diulang-ulang semula. Jarak 16 tahun bukanlah jarak yang terlalu lama untuk kita lupakan tentang ARSENIK, SAKIT TENGKUK, SAKIT TULANG BELAKANG, KUMAN HIV dan sebagainya.

Kenyataan Nurul Izzah bahawa bapanya sakit belakang selepas 4 hari berada dalam penjara, mengingatkan kita bagaimana Wan Azizah menjual air mata menceritakan bagaimana sengsaranya Anwar Ibrahim mengharungi hukuman penjara dengan kesakitan tulang belakang. Cerita yang sama, tetapi latar tahun yang berbeza dan dua pencerita yang bertalian ibu-anak.




Atau barangkali juga kerana yakin, penerapan 'SEMUA FITNAH UMNO' telah berjaya, maka Nurul Izzah tanpa segan silu mengulangi penipuan-penipuan yang dilakukan oleh ibunya 17 tahun dahulu.

Paling menarik ialah apabila Nurul Izzah menyatakan, bapanya sudah tentu menjadi Timbalan Perdana Menteri selepas PRU-13 menerusi Konsensus Nasional apabila ditawarkan oleh Najib Abdul Razak agar meninggalkan PAS dan DAP. (RUJUK SINI)

Konsensus Nasional diusahakan oleh Saifuddin Nasution atas arahan Anwar Ibrahim. Anwar dan Saifuddin mengejar Najib di London dan memperdayakan Abdul Hadi Awang untuk menandatangani konsensus tersebut. Anwar sudah pun menurunkan tandatangannya tetapi Najib tidak muncul-muncul dan Abdul Hadi Awang pula, berkurung dalam bilik sebelum bertemu dengan Yusof Qaradhawi dalam Multaqa Ulama Sedunia. Konsensus Nasional bikinan Anwar Ibrahim sekadar sebuah perjanjian sebelah pihak Anwar tanpa membabitkan Najib dan Hadi Awang.

Temberang apakah Nurul Izzah yang Anwar ditawarkan sebagai Timbalan Perdana Menteri? Atau Anwar yang menawarkan dirinya sebagai Timbalan Perdana Menteri untuk mengelak daripada hukuman penjara kerana kesalahan meliwat sehingga dia jadi hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong sehinggakan anaknya pula menurun DARAH PEMBOHONG semata-mata untuk menyedapkan hatinya sendiri?

Kononnnnn Anwar tolak... piiiraaahhhh... cerita sebenar ialah, Anwar yang tawarkan diri sebagai Timbalan Perdana Menteri, tapi tawarannya ditolak mentah-mentah dan digelak-gelakkan Najib, membuatkan Anwar dan seluruh keluarganya sakit hati, sehingga perlu mencipta cerita, kononnya Anwar yang ditawarkan jawatan itu!!!

Trick lama keluarga Anwar Ibrahim!!!


6 comments:

Anonymous said...

Bak kata omputih old habits die hard. Ini keluarga 69.

Anonymous said...

boring la asyik cerita anwar aje. Cerita pasal usaha kerajaan turun harga pengguna takde ke?

Anonymous said...

Ade jer... Cer tgok dlm harakah...

Anonymous said...

Cuba lah memperbaharui sikit style penipuan tu!!!!CIA,mossad tak bagi trick terbaru ke??rugi je depa buat pelaburan billion dolar untuk bagi kau jadi p.m....last2 kau masuk penjara!!!!kahkah....tuhan tu Ada nuar oiiiiiiiiij!!!!!!!!.....suruh unit amal pas ambil sikit tanah kubur Nik Aziz hanto Kat nuar....bagi dia insaf sikit!!!!!

Anonymous said...

Sesiapa yg follow cerita konsensus nasional ni tahu ia diantara PAS dan UMNO. Anwar cuma menyampuk lepas tu kemudian sanggup pula mengofferkan diri. Tapi alhamdulillah akal p.m masih waras permintaan anwar jelas sejelasnya tak dilayan langsung. Kalau tak dah lama dia jd TPM na...

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 
Blogger Templates