Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, February 24, 2015

RAFIZI RAMLI KANTOIKAN MAHFUZ OMAR PULAK DAH... 'SIRUL AZHAR' MANA YANG DIHUBUNGI OLEH MAHFUZ SEMALAM?!!!


Semalam telah berlangsung satu drama komedi yang telah membuatkan kaum wartawan memaki hamun Mahfuz Omar. Walaupun Mahfuz Omar kemudiannya cuba 'mengembalikan maruahnya' dengan kejayaan menghubungi Sirul Azhar, tetapi semakin ramai yang mencemuh dan mengecamnya.

Ini adalah kerana Sirul Azhar berada dalam tahanan Kerajaan Persekutuan Australia atas kesalahan imigresen. Sebagai tahanan, Sirul Azhar tidak mempunyai kemudahan untuk berkomunikasi dengan mana-mana pihak, termasuklah pihak berkuasa Malaysia. Hubungan pula hanya melibatkan antara Kerajaan dengan Kerajaan, bukan lagi individu dengan individu atau parti politik dengan individu seperti yang cuba digambarkan oleh PAS.

Difahamkan, apa yang dilakukan oleh Mahfuz semalam, sebenarnya menunggu masa untuk disorak oleh Rafizi Ramli. Sebabnya, ia adalah 'program' Rafizi Ramli tetapi Mahfuz yang sedang kelam-kabut untuk menutup isu PASMA dan perpecahan dalam PAS, memerlukan satu isu yang boleh meletup, telah 'merampas' isu berkenaan dengan menjadikan Ibu Pejabat PAS Jalan Raja Laut sebagai markas untuk mencetuskan fenomena itu.

Malangnya, ia tidak menjadi sebagaimana yang diharapkan. Sirul Azhar tidak dapat dihubungi dan sememangnya tidak dapat dihubungi walaupun tanpa sidang media oleh Mahfuz Omar.

Rafizi Ramli sendiri telah mengantoikan Mahfuz Omar apabila memberitahu, Sirul Azhar tidak dapat dihubungi selagi tidak mendapat kebenaran mahkamah Australia.

Justeru, pertanyaan muncul, pada jam 1:10 tengah hari, di mana Mahfuz dilihat 'berbual-bual dengan Sirul'. Siapakah di dalam talian bersama-sama Mahfuz Omar kalau Sirul tidak boleh dihubungi? Adakah Mahfuz Omar bercakap dengan dirinya sendiri kerana malu selepas kegagalannya terlalu besar untuk dilindungi? Adakah Mahfuz terpaksa menyediakan pelan yang tidak berapa senonoh itu setelah menyedari, wartawan dan orang ramai tidaklah sebodoh yang difikirkannya apabila mereka mula mempersoalkan bagaimana dia boleh menghubungi Sirul sedangkan pada masa yang sama, Sirul berada dalam tahanan pihak berkuasa Australia?

Dan mungkin kerana itulah juga, Mahfuz Omar terpaksa mengelat dengan menyatakan, pada Isnin hadapan, dia akan membawa keluarga Sirul berjumpa dengan Sirul di Australia pula!

Nampaknya Mahfuz bukan sahaja kena game dengan wartawan tetapi dengan Rafizi Ramli!!!


18 comments:

Anonymous said...

Kaki penipu mana boleh lekang daripada menipu.

Anonymous said...

Mahfuz?????

Kikikikikiki.....hidup Islam!!!!hidup pasma!!!!!!

Kahaktuuuuuuuuuuuuihh

Anonymous said...

"Justeru, pertanyaan muncul, pada jam 1:10 tengah hari, di mana Mahfuz dilihat 'berbual-bual dengan Sirul'. Siapakah di dalam talian bersama-sama Mahfuz Omar kalau Sirul tidak boleh dihubungi? Adakah Mahfuz Omar bercakap dengan dirinya sendiri "

Adakah mahfuz omar bercakap dengan dirinya sendiri jawapan nya ya memang betul!

Adakah tuan2 pernah mengalami gangguan ketika bercakap di telefon bimbit? ianya juga di definasi kan dengan nama cross line dan pada ketika itulah masuk campur perbualan orang lain....

Anonymous said...

Kah bole semah drngan celcom...maxis ...no sapa yg dihubungi oleh budah mahpuss...senang jer tu nak check. ...mohon blogger atau sesapa yg ada orang dalam no tepon sapa yg mahpis bean call....ahaksss

shamal66 said...

pihak tertentu tahu no yg mampos gunakan dam no yg dia call..dia csll Dirul bapok d lorong hj taib..Bodoh diapa dpt yb yg Bagang

shamal66 said...

pihak tertentu tahu no yg mampos gunakan dam no yg dia call..dia csll Dirul bapok d lorong hj taib..Bodoh diapa dpt yb yg Bagang

shamal66 said...

pihak tertentu tahu no yg mampos gunakan dam no yg dia call..dia csll Dirul bapok d lorong hj taib..Bodoh diapa dpt yb yg Bagang

Anonymous said...

Cuba tanya mampus pukul 1.15pm waktu malaysia..kul berapa di Ostolia eh..tahu ke majlis beza waktu tu eh.

Anonymous said...

Patut diadakan award..calon ahli politik komedi..msti mahfuz juara setiap tahun..

Anonymous said...

Rafizi kata tak boleh dihubungi.

Tapi mahfuz tu kata dia boleh hubungi. dan dia cuba hubungi.

takde istilah crossline dah sini. Melainkan dia memang penipu.

~Launch Nasi Goreng @ Lunch?

Anonymous said...

Tun M pernah kata..

'Kamu bayar dengan harga sebiji kacang, dapatlah kamu seekor monyet'.

If you pay peanut,
You get monkey.

(lebihkurang lah)

Anonymous said...

yg wartawan pun percaya apa kes

Anonymous said...

kes bodoh tahap Mahpus & Sabu la

Anonymous said...

MAHFOS=MALAYSIAKINI=LGE=NUAR=RAFIZI=AJIJAH=NUHA=IZZAH=

SEMUANYA KENCING & BERAK rakyat..

Namun ada berjuta2 pengikut..

PR=BN= Politik Taik

Anonymous said...

teknik dan tektik yg diguna pakai kpd penyokong2 pr!!!!!!!

Anonymous said...

MAHFUZ BEAN BERCAKAP DALAM TALIAN DENGAN BERUK MAK YEH !!!! SEBAB DIA PUN BERUK JUGAK !! MUAHAHAHAHAH

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Anonymous said...

Buto la indon..ibu hayati.. fek!!!

 
Blogger Templates